Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Metoxx zmienił(a) tytuł na Sprzedane
  • Zhao zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Siergiej: Wania, a to dobry pomysl umieszczac ta flage na naszym nieopancerzonym Hiluxie? Wania: Tak, koledzy z 2 batalionu zapewniali ze dodaje +10 do odpornosci od Arty, a ta nas na pewno przywita. Siergiej: Aha, no nic to polewam. Na zdroowie! Za matusze rasije i naszego zbawiciela wladimira wladimirowicza maximusa. Wania: Na Zdroowie!   Co oni maja w glowach, jak bardzo trzeba byc przepitym, aby nie pomyslec, ze to podziala jak plachta na byka. Moze woleli dostac arta raz, a dobrze niz zeby sie granatem wysadzac jak zacznie sie dronowe polowanie. Prawnie traci to lekko zbiorowym umyslnym samobojstwem. Nie wiem sam...
    • A gdybajcie sobie, macie na to pewnie 3-5 lat     Po prostu znowu zataczamy koło. 
    • Dawno nie odpalałem gry, w międzyczasie wpadły nowe sterowniki i oczywiście pojawił się znajomy mi już crash chwilę po pierwszym włączeniu:     Przed kolejnym włączeniem sprawdzałem programikiem z poniższego linka czy gra przez te dosłownie kilka sekund czarnego ekranu coś zrobiła w kwestii tworzenia cache'u bo wentylator na chłodzeniu procka wszedł na wyższe obroty więc miałem ku temu pewne podejrzenia. No a jakże, stworzyło się 93 MB dla shproto-win64-shipping.exe     https://github.com/Aetopia/NVIDIA-Shader-Cache-Explorer/releases/tag/v2.0   Włączam drugi raz, brak crasha, pokazuje się znajomy ekran i trwa kompilacja shaderów, potem menu, jakiś save wczytałem z początku gry, połaziłem chwilę i wyłączyłem, niby jest ok. Sprawdzam wagę shaderów programem - niecałe 200 MB. Włączam trzeci raz, wciąż ok więc powtarzam procedurę tzn. usuwam cache dla SH2 podlinkowanym programikiem i jest to samo: 1 włączenie crash, 93 MB shaderów, 2 włączenie ok - kompilacja, menu, wczytanie zapisu, połaziłem trochę, exit. Cache - 200 MB.   Wieczorem sprawdzę na czysto tj. dopiszę coś do nazwy folderu Silent Hill 2 w LocalAppData tak aby gra startowała "od nowości" i zobaczymy czy schemat się powtórzy. Potem sobie tam skopiuje zapisy i pogram dłużej, oczywiście zdam raport     Roger out, obowiązki przedświąteczne wzywają  
    • https://www.amazon.pl/ASRock-B580-potrójny-wentylator-graficzna/dp/B0DNV4NRK5/   Piekna cena, cudowna. Ej aj to ustala czy co? Drugie morele z wycenami?  
    • Boks na VR jest super, ale po kilku rundach pot się leje i nie jest to przyjemne.    JA osobiście myślałem że będę uzywał do ścigania na PC (bo nie mam miejsca na 3 ekrany więc VR wychodzi lepiej/taniej) albo do latania, ale MFS nie współpracuje z Q3 u mnie, a ściganie jest męczące i bez VR. Do tego na VR kręcę gorsze czasy, nie mam jak szybko użyć kalkulatora do paliwa itp... 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...