DITMD
Użytkownik-
Postów
204 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DITMD
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia DITMD
Bywalec (3/5)
188
Reputacja
-
Outlaws również oferuje ogromną mapę z ciekawymi miejscówkami, mnóstwem detali, znajdziek i eksploracji. Gra jest klimatyczna, i posiada mechaniki które wyróżniają ją na tle innych produkcji Ubi. Nawet wersja premierowa była w znacznie lepszym stanie niż Stalker 2. Stalker 2 jest daleki od tego czym miał być. Elementy które miały wyróżniać tę grę na tle innych shooterów, albo nie działają, albo zostaną dodane w przyszłych patchach kiedyś tam. W obecnym stanie to przeciętny, choć klimatyczny survival shooter. Ukończyłem Outlaws, i dobrze się przy tym bawiłem. Jak na razie moją przygodę ze Stalkerem 2, zakończyłem po przejściu pierwszej lokacji i przekroczeniu mostu, nie przez błędy, słabą wydajność, a raczej przez brak zainteresowania i motywacji do kontynuowania rozgrywki. Gracze od zawsze przymykali oko na pewne rzeczy, w jednej grze im one przeszkadzają, gdy już w drugiej ich nie zauważają, wystarczy wziąć pod lupę w jakim stanie technicznym wychodzą JRPGi, i jak one wyglądają. Grając w takiego Metaphora, czułem się jakby ktoś mnie w twarz uderzył, eksplorując te archaiczne dungeony które wyglądały jakby ktoś je zrobił w create an RPG in 5 minutes.
-
Zabawne, bo według forumowych ekspertów A-Life w grze nie zostało zaimplementowane, a jego dodanie miało zająć lata
-
Mnie boss na koniec aktu II strasznie wymęczył. Podczas walki nic nie widać, masakra jak beznadziejnie jest to zaprojektowane Może komuś się przyda, bo ja to dopiero odkryłem, w opcjach można ustawić filtr lootu, dzięki czemu będzie on łatwiej dostrzegalny, ja np używam tego https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-PoE2litefilter
-
-
Lepszej rekomendacji ta gra nie mogła dostać
-
Jako mistrz osiedla mówię co następuje, kategorycznie zabraniam oglądać YT, i kopiowania, stosowania porad z internetu w życiu codziennym, ci co się do tego nie zastosują, będą mieli wjazd na kwadrat, i pozamiatane na rejonie
-
Recenzje sprzętu, a granie z instrukcją w ręku według czyichś wskazówek, to dwie zupełnie rożne sprawy
-
Granie pod kogoś dyktando, według czyichś instrukcji, nie sprawia mi to frajdy, ludzie używają GPS na drzewku ze skillami, na rozwidleniu skręć w lewo, pojedź dwadzieścia metrów do przodu i kliknij takie czerwone kółeczko z pluskiem w środku
-
Nie chcesz tracić 1000h to po chusteczkę sięgasz po grę typu Path of Exile Niewolnicy meta i cyferek grający buildami z YT. Ol' Bron boże żeby moja postać miała mniejszy dps niż to co jest obecnie na topie, jak ja to przeżyje ass mf
-
Po prostu uważam że każdy powinien mieć swoje własne zdanie, a nie sugerować się cudzymi, to co jest dla ciebie dobre niekoniecznie jest dobre dla mnie czy kogoś innego.
-
Gdybym miał opierać jakikolwiek zakup czy opinię na zdaniu kogoś o ksywie "Kiszak", to poważnie bym się zastanowił nad swoją egzystencją, i pewnie sam bym się zutylizował Dzisiejsi gracze mnie rozbrajają, potrzebują kogoś żeby ich za rączkę prowadził, bo sami nie mają ochoty eksperymentować ani czegokolwiek na własną rękę odkrywać, smh.
-
@ReddzikTa trucizna parę razy mnie ubiła zanim ogarnąłem o co tam chodzi.
-
Dla mnie też jest dobrze. Jestem gdzieś pod koniec drugiego aktu i świetnie mi się gra. Moje minionki zbierają całe agro od mobów, a zboostowana przez profane ritual i przelatująca przez flame wall bonestorm robi swoje. Jeśli coś jeszcze zostanie, to volatile dead załatwia sprawę. Mało co może się przedostać do mnie jak trzymam się z tyłu schowany za bone cagem i flame wallem
-
Ja gram pod chaos, ale jeszcze używam minionków, przynajmniej dopóki mi coś sensownego nie wypadnie, a tak to contagion, essence drain, i bolt, ale ostatnio zmieniłem ostatniego na volatile dead, i mam niezłą frajdę z tego oglądając jak te orby ścigają moby po całym ekranie, momentami jest taka rozpierducha ze hej