Skocz do zawartości

tuhmunud

Użytkownik
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O tuhmunud

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tuhmunud

Bywalec

Bywalec (3/5)

133

Reputacja

  1. tuhmunud

    Elden Ring

    Ja mam wrażenie że oni go dali za słabego/za późno w eksploracji. Bo wygląda bardzo klimatycznie, ale wszyscy mu łomot spuszczają Innym takim przykładem jest Ancestor Spirit Bezimienne smoki nie dają niczego ważnego z tego co pamiętam, jak nie chcesz zjadać smoczych serc do Dragon Communion to można spokojnie olać
  2. tuhmunud

    Elden Ring

    Próbuj do skutku O rany ja pamiętam jak się z nim męczyłem (reszta mi jakoś poszła, ale ten w Caelid czytał mnie jak książkę)
  3. Musiała mi poprzednia pozycja z 2007 umknąć. 2007 był bardzo bogaty w udane premiery więc może autor wątku specjalnie go wykluczył
  4. Uhm Ale fakt Mass Effect to klasa sama w sobie
  5. Też o Grounded słyszałem dobre rzeczy raczej. Samo Avowed boję się, że będzie jak Outer Worlds, a liczyłem że to będzie tytuł, który pozwoli Obisidianowi zaistnieć bardziej w świadomości przeciętnego gracza,
  6. tuhmunud

    Elden Ring

    Z tych co używałem i były mniej lub bardziej użyteczne: Heal, ale nie do leczenia, tylko do pomocy z uciążliwym typem przeciwnika Golden Vow - aura buff Law of Regression do Lore/Questa (niestety wysokie INT wymagania) Flame, Grant Me Strength - body buff Beast Claw/Pest Threads, do obrażeń jak przez combo nie można podejść do bossa a chce się trochę obrażeń zadać Głównie polecam buffy, część inkantacji ma zastosowanie czysto memiczne (jak Inescapable Frenzy - mimo że ma potencjał do zadania obrażeń 100-0, to możliwe jest to tylko na "ludzkich" przeciwnikach, albo Scarlet Aeonia, która wygląda pięknie, ale żeby tym trafić to powodzenia), a większość wymaga całkiem dużo FP nie dając za wiele w zamian (np. Dragon Communion inkantacje)
  7. O, ze złotej ery RTSów przypominało mi się The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth 1 & 2. Kampania była lepsza w pierwszej części moim zdaniem, ale druga gameplayowo ulepszyła to co pierwsza robiła bardzo dobrze. Gry mają nawet swoje małe community z tego co kojarzę, dalej żywe. Data wydania: 6 grudnia 2004 Producenci: EA Los Angeles, Ripple Effect Studios Wydawca: Electronic Arts Data wydania: 28 lutego 2006 Platformy: Microsoft Windows, Xbox 360 Producenci: EA Los Angeles, Ripple Effect Studios Wydawca: Electronic Arts
  8. Na razie to niech te nieszczęsne Bloodlines 2 wydadzą, bo rzucanie 1 losowej grafiki raz na parę miesięcy nie napawa optymizmem. Data premiery niby nadal 2025, ale śmiem w to wątpić
  9. Widziałem sporo wpisów, że Brencisowi podkłada głos Jacek Mikołajczak, brzmi nawet jak on, ale ma ktoś potwierdzone informacje?
  10. No tak Zelda to mała nierozpoznawalna marka
  11. Tylko że prawie wszyscy co ogrywali jedynkę są niezadowoleni Ale poruszyłeś moim zdaniem inny problem - często mimo ogólnie pozytywnego odbioru istnieje bardzo głośna mniejszość, której coś nie pasuje. Z zewnątrz może się wydawać, że opinie są negatywne, a to tylko mały odsetek. Pół biedy jak siedzą sobie w swoim echo chamber'ze i utwierdzają się w swoich opiniach, gorzej jak developerzy zaczną ich słuchać.
  12. Akurat ten przykład trochę co innego dowodzi. Greedfall (jedynka) spotkał się z dobrym odbiorem, ludzie byli zaskoczeni jakością produkcji AA przy tak małym budżecie. Oczywiście braki były i gracze jasno zaznaczyli jakie niedociągnięcia ich drażniły - drewniany system walki, powtarzalność tekstów towarzyszy przy walce/eksploracji (Gdybym za każde "Move out of the way, things are about to get dicey!", "A LITTLE POISON FOR MY BLADE, AND LET'S GO!" dostawał złotówkę to mógłbym zpreorderować parę gier ), powtarzalność lokacji, wynikająca z niewielkiego budżetu. A z dwójką nie wiadomo dlaczego postanowili całkowicie zmienić system walki i wydać grę w opłakanym stanie. GF2 ma w tym momencie ~300 opinii na steamie...
  13. Zdaniem wielu (w tym moim) najlepsza odsłona ciągle produkowanej serii - Medieval 2: Total War. Grałem w sporo nowszych Total Warów, ale Medieval jest nie do pobicia. Dzięki modom na Steamie można zobaczyć, że całkiem sporo osób nadal regularnie w to gra. Jeszcze świetna muzyka Jeffa van Dycka, nie raz manualnie rozgrywałem bitwę, tylko żeby usłyszeć soundtrack Data wydania: 10 listopada 2006 Producent: Creative Assembly Wydawcy: Feral Interactive, Sega
  14. A w jakiej branży mającej trafiać do szerokiego odbiorcy krytyka jest merytoryczna? Wystarczy Google Maps otworzyć na pierwszej lepszej miejscówce z dużą ilością mieszanych opinii. Ale taka współpraca jest od dawna wprowadzona, po to istnieją testerzy gier, działy Quality Assurance, istnieją fazy alfa, closed/open beta, teraz jeszcze popularny early access... Te ostanie angażują tłuszcze graczy. Zresztą piłeczkę można odbić i powiedzieć że developerzy nie słuchają feedbacku - sytuacja trochę inna, ale ostatnio krążył tu film o optymalizacji w grach, zgłosili Epicowi że wersja testowa Unreal Engine 5.5 przy dodaniu chmur na niebie znacząco traci FPSy, Epic wydał tę wersję live nie przejmując się tym. Ile jest gier live-service, które mają gdzieś feedback graczy, skupiają się na dojeniu jeleni i później zwijają interes... A argument że przy feebacku padają ogólniki pokroju "my chcemy lepszej fizyki/SI etc.", jak laik ma bardziej szczegółowo to opisać? Jak idę do piekarni i chleb jest czerstwy/z zakalcem to nie szukam błędów w procesie pieczenia, tylko mówię czego nie chcę znaleźć w wypieku, który zakupiłem. Nie pomaga też fakt, że informacja zwrotna ze strony graczy jest nieraz ignorowana, ile razy zgłaszało się buga, żeby otrzymać odpowiedź z automatu/supporta "tak, tak już się tym zajmujemy", żeby nic się nie zmieniło
  15. Mówili, że musi. Ma mieć to znaczenie przy rozmowach, trzeba się odżywać krwią tak, żeby nie stracić podczas rozmowy kontroli, żeby nie zamordować naszego interlokutora. Z zaprezentowanego lore, żeby zmienić się w wampira, inny wampir musi sobie wyrwać jeden z zębów i wbić w serce człowieka. Nasz protagonista w kopalni zakaził swoją ranę srebrem i nie przechodzi przez to pełnej przemiany, ale widocznie musi jak wąpierze odżywiać się posoką. Podczas streama mówili o 120
×
×
  • Dodaj nową pozycję...