Skocz do zawartości

babayaga

Użytkownik
  • Postów

    271
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia babayaga

Bywalec

Bywalec (3/5)

142

Reputacja

  1. Jego ubrania jeszcze lepiej.
  2. babayaga

    ARC Raiders

    No jak większość była friendly to tak się nie rzucało w oczy, co innego grając pvp. Stella Montis to już w ogóle, minuty oddechu nie ma. Dać max 12 ludu i w późniejszym czasie respić tylko tych z free loadout, byłoby sporo lepiej.
  3. babayaga

    ARC Raiders

    Ja bym jedynie zmniejszył ilość graczy na mapie, a nie że jest ich około 20 i dorespia jak ktoś zginie/wyjdzie do 13 minuty raidu. Bo jest tłoczno. PVP w extraction shooterach zawsze daje mi frajdę. Bo jest adrenalinka, śmierć, przegranie potyczki ma jakieś tam znaczenie. Po śmierci tracimy sprzęt plus czas na ubieranie się, nie jak w innych grach, resp i lecimy dalej heja. Bez tego extraction shootery były by jak soulsy z poziomem trudności easy i możliwością save i load w dowolnym momencie. Więc mi nawet nie chodzi o lootowanie innych, po prostu walka z innymi graczami daje frajdę razem z odpowiednim wykorzystaniem środowiska/botów. W Arcu trochę wkurzają desynci no i perspektywa TPP, ale i tak lubię to pvp.
  4. Bardziej tak
  5. Ja grałem z tym modem na czerń w hdr https://www.nexusmods.com/cronosthenewdawn/mods/13 Choć ta oryginalna, słaba czerń daje trochę takiego klimatu jak ze starego kineskopu. Gry dalej nie przeszedłem, pewnie będzie niedługo trzecie podejście. Nie dlatego, że taka zła. Jest przyzwoita, tylko już dwa razy inny tytuł mnie od niej odciągał.
  6. babayaga

    ARC Raiders

    Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E. W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy. Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca. Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E. Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie. To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili. Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
  7. babayaga

    ARC Raiders

    Przecież ta gra by się w 2 tygodnie znudziła jakby było tylko pve. Straciła by pewną głębię. To obecność innych graczy dodaje grze bardzo dużo nieprzewidywalności, losowości zachowania, możliwa wrogość zdecydowanie pobudza emocje. Bez pvp progres byłby sporo szybszy. Biegało by się po mapie sprawniej, szybciej bo zagrożenie sporo mniejsze. Nawet jakby oddzielić pve od pvp. To ci znudzeni pve, na pvp i tak by nie przeszli. Liczba graczy po miesiącu na pewno by spadła, a tymczasem miesiąc po premierze i dalej ilość graczy utrzymuje się z premierowego weekendu, ba nawet jest jeszcze więcej.
  8. babayaga

    ARC Raiders

    No i właśnie wymieniłeś 2 wady takiego widoku. Plusem natomiast jest to, że możesz widzieć pięknego skina za którego wydałeś pinionżki. Sama gra jest świetna, żeby nie było. Choć jest spory desync, widok tpp plus problemy z balansem broni. Ale klimat, lore, audio, rozgrywka gameplay, przedstawienie extraction shootera szerszej, bardziej casual publice, bez zbyt dużego wyjałowienia rozgrywki mocno na plus.
  9. babayaga

    ARC Raiders

    Bardziej casual Tarkov TPP.
  10. babayaga

    ARC Raiders

    Making of
  11. Wygląda jak fanowski.
  12. Dostałem ankietę od EA na maila pt: "Dlaczegóż to przestał pan grać w naszą grę?"
  13. W tej grze po 100h tylko online masz wrażenie, że skończyłeś tutorial ;).
  14. HL2 był mega na premierę, a w tym samym roku jak pamiętam wychodził też FarCry i Doom 3. HL2 zrobił najlepsze wrażenie i zestarzał się najlepiej. Kto by pomyślał, że 21 lat później gry zwykle będą mieć gorszą fizykę i AI :E.
  15. No na steamie natłoku ludzi nie zobaczysz. Kto miał kupić, ten dawno kupił zanim gra weszła na steam. Ci co kupili poza steam, przesz steam grać nie mogą, a drugi raz grę kupią chyba tylko fanatycy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...