Skocz do zawartości

IceMan

Użytkownik
  • Postów

    212
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia IceMan

Bywalec

Bywalec (3/5)

105

Reputacja

  1. wiem, ale o iRacing nie ma i raczej nie ma potrzeby kupiłem ABO na miesiąc - pobawię się, zobaczę jak to się rozwinęło
  2. wiem ,znam temat nie chcę sie w to pakować chcę kupić abo na miesiąc i zobaczyć jak to teraz działa - znam iracing od beta testów a z tego co wyczytałem to w okresie "test drive" można sprawdzić wszystkie auta, tylko czy do tego muszę mięc aktywny ABO czy nie ?
  3. ok, ale teraz można testować auta których się nie posiada, a za tydzień już wszystko wróci do normalności rozumiem że muszę mięc aktywny abonamet aby "test drive" działał ?
  4. Upala ktoś z Was iRacing ? Mam konto od wielu lat, ale ostatni raz abo kupowałem ze 2-3 lata temu. Widzę że dostępny jest teraz "test serwer"/"demo drive". Mogę się tam jakoś dostać żeby potestować ?
  5. IceMan

    Motoryzacyjna Blabla.

    Polecam tego nowego Jazza, jak na takiego niedużego piździka ma bardzo okomfortowe zawieszenie.
  6. IceMan

    Motoryzacyjna Blabla.

    Sam jesteś brzydki Czym jeździsz ?
  7. IceMan

    Motoryzacyjna Blabla.

    Nie przejmuj się hejterami. Pracowałem przy tych autach kilkanaście lat. Genialne auta, całkowicie bezawaryjne, dobre wyposażone, kupujesz i śpisz spokojnie. Te marudy forumowe w życiu tego nie zrozumieją, bo nie mieli styczności na codzień.
  8. Nieeee ???? Poważnie , w końcu można robić prawilne UV ?!?! Daj linka do biosu.
  9. IceMan

    Motoryzacyjna Blabla.

    ściany wyłożone styropianem, sufit goła blacha
  10. IceMan

    Motoryzacyjna Blabla.

    nie ma takiej możliwości niestety ,żeby tam codziennie zaglądać
  11. IceMan

    Motoryzacyjna Blabla.

    Potrzeby pochłaniacz wilgoci do garażu - nie na prąd. Jakieś pomysły ?
  12. Jak widzę sami teoretycy się wypowiadają. A co niby nowe spalinówki to takie super duper ? Cały osprzęt ekologiczny to jedna wielka katastrofa i najczęściej to one nawalają w nowoczesnych autach. Pracuję w ASO od prawie 15 lat, przez moje ręce przeszło kilkanaście tysięcy aut, elektrycznych bardzo mało bo jest ich mało, ale mogę śmiało napisać że ich % awaryjność jest dużo dużo mniejsza od spalinówek. Mam 2 auta spalinowe, motocykl i elektryka. Mogę śmiało o sobie napisać że jestem petrolheadem i kocham motoryzację i parę lat temu nie uwierzyłbym że będę śmigać BEV. Ale do jazdy na codzień tylko BEV.
  13. IceMan

    Motoryzacyjna Blabla.

    Niestety wszystkie skrzynie DCT/DSG i inne odnogi dwusprzęgłowek nie są idealne i nie będą. Dodatkowo producenci na celu mają jedynie obniżenie emisji/spalania, a kulturę pracy mają w nosie. Pracuję w różnych ASO prawie 15 lat, od 2 lat w marce która ma DCT w ofercie. Ja prdl.... Wcześniej miałem do czynienia ze zwykłymi hydro i cvt i praktycznie żadnych problemów. A DCT, co chwilę że szarpie, że za późno zmienia, za wcześnie itd itp rzygać się chce. Ze skrzynia hydro to jeszcze Mazda ma jakieś resztki z tego co pamiętam.
  14. Ja jestem realistą i pomimo posiadania BEV ,wiem że dla zwykłego Kowalskiego mieszkańca bloku jest to słaba opcja. Nie widzę tego ,że nagle wszyscy mieszkańcy wielkiego wieżowca nagle będą mieli się gdzie naładować i to w normalnej cenie. Bo nie sztuka ładować się na szybkiej ładowarce pod marketem za 3zł/kWh bo ekonomicznie taka jazda wychodzi drogo jak V8.
  15. Tak sobie czytam te zachwyty na dieslem w trasie i w sumie rozumiem ... Ale ! jeśli miałbym na codzień słuchać tego klekotu zimnego silnika diesla vs całkowita cisza EV to wybór dla mnie jest oczywisty Ale ja w trasy rzadko jeżdżę i zasięg 1000km nie jest mi do niczego potrzebny. Zobaczymy jak to będzie wyglądało w dłuższym użytkowaniu. Póki co 1,5 miesiąca i 1 tys km za mną i jest mega.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...