Skocz do zawartości

Jaycob

Użytkownik
  • Postów

    2 566
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

2 067 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jaycob

ITH Sigma

ITH Sigma (5/5)

2 tys.

Reputacja

  1. Też mi się nie chce wierzyć, że nie dodadzą napisów - szczególnie w tym drugim przypadku, skoro devsem jest także warszawskie studio Flying Wild Hog. Raczej pomyślą o polskich graczach.
  2. Podałeś link do innej gry. Catalyst nie ma nawet strony na Steamie - może to ex Epica?
  3. Młot będziesz mógł zmienić na np. podwójne ostrze: Confirmed sequel to the first game Coming to PS5, Xbox and PC in 2026 "Biggest game" Remedy has ever made Open-ended action RPG set in a "modern yet paranaturally ravaged Manhattan" New story and "fresh entry point" into the series, don't need to have played the first game, but returning players will recognize things You play as Dylan Faden (Jesse's brother), deployed by the FBC at the height of a supernatural crisis Dylan is searching for Jesse and redemption, may have a connection to the chaos Explore "expansive zones" across the city Branching missions, encounters and events to tackle in any order World is "alive, strange and replayable", discoveries that reward curiosity and exploration Progression system lets you shape combat styles, exploration, supernatural powers, buffs, weaponry etc Aberrant: New melee weapon that transforms - giant hammer, dual blades, and more
  4. Spokojnie, nawet stronki na Steamie jeszcze nie ma, a starsze odsłony TR od Crystal Dynamics miały przecież polskie napisy.
  5. Jaycob

    Pragmata

    @musichunter1x i5-10600K, 16 GB RAM, 7800 XT, CachyOS. Optymalizacja bardzo dobra, ale jak wspomniałem gra jest dość sterylna i w tym etapie głównie ciasne korytarze. RE Engine - do takich zamkniętych gier sprawdza się świetnie.
  6. Nawet Macron pogratulował wygranej. https://www.gamesradar.com/games/rpg/french-president-congratulates-clair-obscur-expedition-33-a-second-time-after-the-rpgs-record-breaking-awards-haul-for-future-generations-and-those-that-follow/
  7. Jaycob

    Pragmata

    Demko ~7 GB i strasznie krótkie - zamknąłem się w jakieś 23 minuty na "normalu”. Wrażenia? Wygląda i gra się lepiej niż na zapowiedziach, więc tu jestem pozytywnie zaskoczony. Walka na początku trochę dziwna, ale to całe hakowanie szybko wchodzi w krew. Pomysł niby fajny i oryginalny, tylko pytanie, czy po dłuższym czasie to całe przestawianie puzzli podczas walki nie zrobi się zwyczajnie męczące. Niby da się strzelać bez tego, ale damage jest wyraźnie mniejszy, więc raczej nie ma wyjścia. Mam nadzieję, że dorzucą wyższe poziomy trudności, bo jak na mój gust było zdecydowanie za łatwo. Wizualnie jest okej, choć na tym krótkim fragmencie lokacje były dość podobne i trochę sterylne. Na razie nie oceniam - wiadomo, to tylko bardzo mały wycinek całości. Technicznie super: chodzi pięknie, zero stutterów, zero dropów, wszystko na maxie. Wpada na wishlistę.
  8. Jaycob

    Diablo 4

    No fakt, zgadzam się całkowicie. Drop rate niektórych rzeczy w D2 był absurdalnie niski. Te 0,5 - 1%, o których pisałeś, to przy tym pikuś. Niektóre runy, typu Zod czy Jah - jedna z kluczowych do Enigmy miały drop rate w okolicach 0,001 - 0,005%! Ale właśnie, handel był wtedy czymś ekstra - praktycznie każdy item miał swoją wagę.
  9. Jaycob

    Diablo 4

    Wszystko przez pokolenie TikToka (Gen Z), które potrzebuje ciągłych strzałów dopaminy - byle szybko, bez wysiłku, byle non stop coś wypadało, najlepiej od razu topowe itemki, bo inaczej to się znudzi.
  10. Jaycob

    Diablo 4

    W D4 dobre itemy lecą jak z rękawa, tylko że przez to kompletnie nie mają klimatu. W D2 potrafiło być pusto godzinami, ale jak już coś sensownego dropnęło, to była euforia. Do tego handel - każdy item miał jakąś wartość. Przez co ja miałem ogarnięte 3 postacie i spokojnie czyściłem Piekło bez większego kombinowania. A tutaj? Nie pasuje = złom i jedziemy dalej.
  11. Jaycob

    NO LAW

  12. Jaycob

    Diablo 4

    Wygląda na to, że dalej jest nasrane dropem i nic nie zmienili w itemizacji. Zero ekscytacji z dropu.
  13. Jaycob

    NO LAW

    źródło planetagracza.pl https://store.steampowered.com/app/2161710/NO_LAW/ Gra od twórców The Ascent. Grałem i skończyłem - całkiem spoko się w to pykało. Walka daje radę, a klimat cyberpunka imo lepiej uchwycony niż w CP2077. Tu idą jeszcze dalej: zmiana perspektywy z izometrycznej na FPS. Wizualnie, jak na tak małe studio, wygląda naprawdę nieźle. Widać mocny vibe gier CDPR, niektóre miejscówki są wręcz uderzająco podobne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...