Skocz do zawartości

lesiu155

Użytkownik
  • Postów

    380
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana lesiu155 w dniu 13 Listopada

Użytkownicy przyznają lesiu155 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lesiu155

Bywalec

Bywalec (3/5)

170

Reputacja

  1. Tylko potwierdziłbym, że ma bęben z nierdzewki bo inne RC80V9AV3* mają, do tej brak informacji.
  2. Wciskam dopiero jak już jestem na 2 biegu i na dole obrotomierza, gdzie sam zaczyna silnik ciągnąć. A tak z 5-6 lecę na samych oporach. Pod warunkiem, że mam sporo miejsca.
  3. Ile by nie było, nie ma potrzeby tam zaglądać A jeśli Ci się to zapcha to będziesz miał sygnały, że dłużej suszy i nie dosusza.
  4. LG. I wcale dostęp nie jest trudny. Tylko pytanie, po co tam się dobierać? Po 2 latach tam zajrzałem to kłaczka nie było.
  5. Oczywiście że jesteś w stanie, bardzo często w mieście używam. Ale to jest hamowanie w stylu lekkie muśnięcie pedału hamulca, a nie wciśnięcie geja do połowy, dotaczasz się do świateł po prostu redukując biegi i używając oporów wewnętrznych silnika i napędu. To żadna czarna magia.
  6. A doczytałeś, że piszę o wachlowaniu biegami czy piszę o przyspieszeniu (vel. opóźnieniu w tym przypadku)? Więc rozróżniam sytuacje.
  7. No kilka osób Ci napisało, że im się zaświeca stop i logiczne jest, że powinien, więc nie wiem kto tu pianę bije
  8. Czujniki dzisiaj są tak tanie, że można to zrobić nawet dwutorowo - redundacja jak w samolotach.
  9. Zapala się, kiedy masz opóźnienie większe niż ileś tam. Wiedząc, jaka jest siła rekuperacji i nie włożyć akcelerometru, żeby dawał sygnał na światła stop to byłaby głupota totalna i brak wyobraźni. Także światło stop to nie jest tylko wciśnięcie pedału hamulca. Zastanów się, dlaczego w raporcie TUV problemem tesli były hamulce, a następnie wyobraź sobie, co by się działo, gdyby światła stopu swieciły się wyłącznie, gdy deptamy geja.
  10. Co Ty Petru gadasz... Obyś się nie zdziwił, jak komuś elektronika siądzie i przy wysokim poziomie rekuperacji puści geja gazu przed Tobą. Nie wyobrażasz sobie jak to działa - to nie jest wachlowanie biegami przed światłami.
  11. Bo to jest głupie
  12. Oj tak, i ten dźwięk Łutututut i marchewy z wydechu coś pięknego. Ciekawostka - w ramach reklamy firmy sprowadzającej auta na trasę wyjechał Viper 3gen żeby trochę zamieszania zrobić. Przy tych rajdówkach to była baaardzo cichy, byliśmy z 4 metry od niego i prawdę mówiac niewiele słyszałem. Jest dużo relacji na FB - Kronika Rajdów. No i creme de la creme - Audi Quattro S1, ależ to szło. Największe zaskoczenie - Megane Maxi, jaki to naleśnik :O
  13. No i są zdjęcia! Nie edytuję tamtego postu bo by to zginęło. A więc było tak: Tutaj mi chodzi o to, jak dojechany był zderzak, widać odpryski lakieru i on wyglądał od przodu jak wypiaskowany. To zdjęcia od razu po zdarzeniu, nie zrobiłem zdjęć przed robotą, zapomniałem ale wyglądało to dużo gorzej, rdza itd. A jest tak: No i podsufitka w trakcie roboty: I gotowa: I na koniec mój tymczasowy rygiel
  14. Ja nie twierdzę, że ograniczenie nie jest potrzebne. Tylko nie ma dużego związku z tematem, o którym rozmawialiśmy. Tutaj należy działać dwutorowo. A lodówki nie są z długim cyklem życia, moja się zepsuła po 2,5 roku
  15. Cłem ograniczysz napływ nowych - to prawda. Ale nie tutaj tkwi clou problemu tylko w tych już istniejących i jeżdżących, do czego nawiązał marko. Rynek już się częściowo nasycił więc i napływ zmalał. I tak jak marko napisał, prawo jest 5 lat do tyłu, trzeba było walić cła gdy zaczął się boom na nie. A teraz już mleko się rozlało. I cła nie mają nic do rzeczy jeśli chodzi o potencjalne ubezpieczenie hulajnóg, to mieliśmy na myśli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...