Skocz do zawartości

jarux

Użytkownik
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jarux

Zielony

Zielony (2/5)

42

Reputacja

  1. jarux

    Motoryzacyjna Blabla.

    Twierdzę, że toyoty tak jak i wszelkie ctv sa wyjcami, zwłaszcza gdy chcesz trochę dynamiczniej rozpędzić do zadanej prędkości. No chyba, że taka jazda w rozumieniu kierowców ctv jest równoznacza z brakiem rozsądku to ja nie mam pytań.
  2. jarux

    Motoryzacyjna Blabla.

    Mam ale to nie ma tutaj nic do rzeczy, po prostu inflacja. 2 lata temu płaciłem tyle samo za alusy 17". O samych silnikach się nie wypowiem ale wiem jedno, odczucia z jazdy obydwoma silnikami będą zupełnie inne. Podstawowa różnica to przy 6garach będziesz miał dostępny moment zaraz po naciśnięciu gazu, bez zwłoki, a przy turbo fizyki nie oszukasz i czekasz aż turbo się rozkręci i napompuje dolot. Powoduje to zupełnie odmienne doświadczenia z jazdy. Nie ma znaczenia, że wg katalogu te 6 cylindrów ma max moment dość późno - polecam poszukać charakrerystyk przebiegu mocy i momentu dla obydwu silników i porównać. To takie moje przemyślenia po przesiadce z 3.0v6 na 1.3T oraz jazdy 1.6T o mocy podobnej do vki.
  3. jarux

    Motoryzacyjna Blabla.

    W Warszawie za przełożenie 16 plus wyrzucenie starych opon zapłaciłem 200zł...
  4. jarux

    Motoryzacyjna Blabla.

    Dlatego rozglądam się na 17" felgami do megane na lato. I do tego opony które zostały mi po lagunie
  5. jarux

    Motoryzacyjna Blabla.

    Zostawmy ten temat w spokoju. Nie rozumiem po co go odgrzebujecie. W środę bylem na targach w Lublinie. Wracając przejechałem się głęboką. Jak była połatana jakieś 13 lat temu jak pierwszy raz nią jechałem tak jest i teraz
  6. Ciekawe stwierdzenie, że i tak by przegrał. Kolejny właściciel miał po prostu pecha, że rozrząd mu strzelił zaraz po zakupie. Szczerze mówiąc to kupując używane auto trzeba mieć z tylu głowy, że coś takiego może się stać.
  7. Poza wybitnie "udanymi" jednostkami to szansa na pad silnika w okresie gwarancji jest bardzo mały. Ps. O jakim ciągnięciu sprzedawcy mówisz?
  8. Spójrz na to nie ze swojej perspektywy tylko osoby co wymienia auto co 3-5 lat i powiedz po co ma jeszcze dopłacać do interesu i wymieniać olej co 10k zamiast zalecanych przez producenta 30k jak i tak pozbędzie sie go zanim uwidocznią się skutki LL?
  9. Czytam, tylko dawałem Tobie szanse na wyjście z twarzą. 1.3 TCe ma max moment od okolo 2000rpm Oto caly Ty i Twoja wiedza merytoryczna w pigułce - przeczytasz urywek czegoś, bez weryfikacji i udajesz wszystkowiedzącego.
  10. Petru to powiedz mi skąd wziąłeś info o max momencie w 1.3TCe od 1500? Poproszę źródło. Edit. Cały Ty. Piszesz głupoty i obrażasz się na cały świat za prostowanie ich.
  11. Standard, gdy kończą się argumenty to zaczyna się jęczenie na "układ". Nie rozumiem tylko jednego - skoro tak Ci Tutaj źle to czemu tu jeszcze zaglądasz?
  12. To może być moja wina bo ja o nim wspomniałem.
  13. Max moment przy 1500 on ma go znacznie wyzej Przy 1500 coś tam zaczyna dmuchać ale to nie jest max moment. Dla dolania oliwy do ognia to edc przy spokojnej jeździe utrzymuje obroty w przedziale 1500-2000rpm ale kazde trochę mocniejsze naciśnięcie gazu skutkuje redukcją. Nie no tego jeszcze nie grali żeby ktoś tłumaczył mi czatem gpt dlaczego auto którym jeżdżenie nie nadaje sie do miasta, gdzie sam przed zakupem robiłem dłuższy research szukając silnika z jak najmniejszą skłonnością do fuckupów i problemów
  14. Patrz, mam ten silnik i to nawet z filtrem GPF. Jeżdżę głownie na odcinkach 1,5km do żłobka a potem 7 do pracy i jak ostatnio zajrzałem do logów to filtr nie ma problemu z wypalaniem ej ilości stania na światłach/korkach. Wytłumaczysz co ma moment od 1600 (taa ciekawe ) oraz turbo do krótkich dystansów?
  15. W przypadku megane 4 nie idz w duży wyświetlacz tylko tzw. mały gdzie całej sterowanie nawiewami masz w formie przycisków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...