Johos 0 Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca Witam, wymieniłem router na Tp-Link BE800 i od tego czasu mam problem z dostępem do Eset Livegrid, Gdyjestem po lan, wifi z routerem czy też punktem dostępowym (stary router) to po jakimś czasie pojawia się informacja, że nie ma dostępu do serwerów LiveGrid. Mam również dwie sieci z Tp-Link Deco i co najlepsze z tego mi Livegrid się nie blokuje i nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje skoro ustawień nie zmieniałem, aby blokowało czy cokolwiek podobnego. Nie mam też pomysłu dlaczego ten BE800 ma z tym problem skoro Deco też jest połączony kablem lan z routerem.Dziękuję za pomoc
caleb59 854 Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca Jeśli to możliwe sprawdź czy w routerze masz włączone UPnP.
Johos 0 Opublikowano 1 Czerwca Autor Opublikowano 1 Czerwca Tak, UpnP jest włączone domyślnie. Kurcze sprzęt fajnie chodzi, a tu takie coś niespodziewanego wyszło😅
caleb59 854 Opublikowano 2 Czerwca Opublikowano 2 Czerwca Chyba pozostaje tylko kontakt ze wsparciem ESET Polska: https://www.eset.com/pl/support/contact-support/
Johos 0 Opublikowano 2 Czerwca Autor Opublikowano 2 Czerwca Eset napisał tylko, że na stronie jest podane jakie porty mają być otwarte, nr ip etc i koniec. Napisałem do Tp-Linka i jest lepsza pomoc niż samego Eset-a.
caleb59 854 Opublikowano 6 Czerwca Opublikowano 6 Czerwca (edytowane) Pewnie chodziło im o to: https://support.eset.com/pl/kb332-jakie-adresy-musze-przepuscic-na-zaporach-sieciowych-firm-trzecich-aby-zapewnic-pelna-funkcjonalnosc-aplikacji-eset#esetlivegrid Dzisiaj i u mnie raz wyskoczył problem z połączeniem do ESET LiveGrid, nie minęło kilka minut i zniknęło - z tego co pamiętam z poprzednich lat kiedy korzystałem z tego pakietu to bardzo rzadko im się to zdarzyć może. @Johos https://forum.eset.com/topic/45596-why-is-livegrid-notification-me-about-issues-since-last-update/ Edytowane 8 Czerwca przez caleb59
Johos 0 Opublikowano 9 Czerwca Autor Opublikowano 9 Czerwca Dokładnie o to, u mnie wyskakuje raz szybko, raz po kilku godzinach i nie wiadomo czemu, przestałem zwracać na to uwagę, gdy w między czasie siadam do Switch 2
caleb59 854 Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca Jakaś awaria, trzeba czekać aż to naprawią.
Johos 0 Opublikowano 9 Czerwca Autor Opublikowano 9 Czerwca Nie do końca awaria, ale raczej wina routera BE800, mam również Tp-Link AX11000 i służy jako rozszerzenie sieci wifi i gdy z nim jestem połączony ten komunikat się nie pojawia, tylko za diabła nie wiem czemu ten BE ma z tym problem, nawet resetowałem do ustawień fabrycznych i dalej to samo. Ja jestem chyba głupi z tego.
caleb59 854 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca Ja to zacząłem widywać od kilku dni, losowo - dzisiaj też raz wskoczyło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się