Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Od paru dni ma problem z VIVO y70. Otóż dzwonię do kogoś, z 15 s jest ok, potem tracę dźwięk, rozmowa milknie, po czym połączenie się samo zakańcza. Co to może być? W Play mam abonament, żona też i nie ma ona tego problemu.

Edytowane przez error1983

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...