Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! 

 

Po pierwsze chciałbym się przywitać, jest to mój pierwszy post na forum :)

 

Mam problem z zakupem stacji dokującej. Próbowałem dwóch ICY-BOX, pierwsza to ICY BOX IB-DK4050, druga ICY BOX IB-DK2251AC. W obu przypadkach mam problem z podpięciem monitora iiyama GB3466WQSU-B1. W pierwszej stacji nie mogę uzyskać odpowiedniej rozdzielczości. W drugiej w ogóle laptop nie widzi drugiego monitora. Laptop to DELL G15, Ryzen 7, Geforce RTX. Prośba o poradę w tej sprawie  

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej :) Sprawdź, czy stacja obsługuje pełne 3440×1440@144 Hz przez DisplayPort/HDMI. Często tanie stacje mają ograniczenia i nie obsługują takich ustawień. Ewentualnie rozważ stację Thunderbolt/USB-C z pełnym DP 1.4 lub bezpośrednie podłączenie monitora do laptopa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Od ilu stopni na rdzeniu ta karta rozkręca śmigła aby wyjść z 0rpm? pewnie 50  więc do tego czasu za nim nie przekroczysz tej temperatury kostki nie są kompletnie niczym owiewane i regularnie się nagrzewają, jak chcesz mieć chłodniej to wyłącz akcelerację w przeglądarce bo i tak w 99% przypadków nie jest potrzebna lub jeżeli jej z jakiegoś powodu potrzebujesz zrezygnuj z trybu pasywnego, ustaw jakieś 500rpm których i tak nie będzie słychać i tempy spadną w każdym miejscu na karcie, zamiast niepotrzebnie się "smażyć" w takich śmiesznych obciążeniach.
    • Player K/D tutaj nie wlicza botów (jest niższe niż K/D gdzie wlicza boty)   Wcześniej nie było Player K/D na stronie dodali je później.  
    • Nie ma części, ponieważ nowe Hondy były w uj droższe od benzyniaków - mało się tego sprzedawało, nie warto produkować zamienników, G..o da zadbanie, jeśli trzeba wymienić typowe nawet dla tego modelu części - skoro kosztują: uwaga  - pada dpf: zamienniki od około 4000. EGR - są tam dwa, brak zamienników po prawie 4000/szt; dwumasa - brak zamienników - od 3700. Takie auta mają sens, gdy kupowane prosto z salonu, a nie używka. Mało tego - te silniki miały wadę fabryczną - Honda o tym wiedziała i dalej je sprzedawała. Na "czarnej liście" jest HR-V z 2017, którą polecałeś. Naprawa zgodna ze sztuką: wymiana głowicy (z osprzętem na nową). Ile kosztuje nowa - jeśli jeszcze dostępne w ASO to ponad 20000 zeta. Poza ASO tylko - używki - stan nieawiadomy.  O sensie zakupu auta z takim silnikiem mówią ceny używanych silników -  gdy silniki są bezawaryjne, to chodzą po 500-3000zł. Gdy są problematyczne to są drogie - te diesle do Hond to 8000-10000 za używkę. Dlaczego? Raz - głowice, mało aut na rynku.  A g..o ci da sprawdzanie w cepiku - co tam wpisane? Czy ktoś pałował na zimnym, zmieniał olej co 30 000. Zalewał 10W40 bo taniej? Żeby było śmieszniej - Honda nie udostępniała danych serwisowych między krajami - więc nawet wycieczka do ASO g..o d, jak auto było serwisowane w DE. Najczęstszym powodem sprzedawania samochodu są problemy generujące koszta - a te w Hondzie w dieslu są nieporównywalnie wyższe niż w "normalnych" autach. 
    • Jeszcze wracając do tego...części w zamienniku do takich pojazdów jest dużo, bo samych pojazdów jeździ dużo po drogach i producentom opłaci się je produkować. Po raz kolejny kłania się efekt skali, którego nie potrafisz ogarnąć  
    • Grałem przedwczoraj 🤔
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...