Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...
Opublikowano

A czy różnice w wydajności w tym przypadku nie są spowodowane przez SLC cache i zapełnienie dysku?  Ponoć 1TB KC3000 ma około 369 GB dynamicznego SLC cache (wg. techpowerup) a 512 GB Samsung 980 Pro tylko 94 GB (90 GB dynamicznego i 4 GB stałego) - im dysk będzie bardziej zapełniony tym będzie mniejsza wydajność.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
23 godziny temu, Umpero napisał(a):

Obecnie jest coś lepszego na rynku niż KC3000 ?

oczywiście ze są
WD Black NVME 
VIPER 
Samsung z seri Pro

Viper ma obecnie na stanie już 5 generacje NVME po 14k odczytu i 12 zapisu czy jakoś tak :)

Opublikowano
6 minut temu, Quassar napisał(a):

oczywiście ze są
WD Black NVME 
VIPER 
Samsung z seri Pro

Viper ma obecnie na stanie już 5 generacje NVME po 14k odczytu i 12 zapisu czy jakoś tak :)

Podasz konkretne modele? Potrzebuję 4TB. Chodzi mi oczywiście o nvme 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • VUJO WOŁAJO CIE @Vujo @Vujo @Vujo  @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo
    • Tak patrząc na cały temat związany z grą jedno jest pewne że gra wyszła w takim stanie że to nie miało prawa mieć status gold tylko pre-beta. Silnik gry dosłownie wali shutterem a wycieki pamięci są wszechobecne. Z 70 FPS potrafi grę tak ściąć że na 30-40s mam 1-2 FPS w mieście wystarczy że szybko się obrócę i mogę pójść sobie zrobić herbatę i przy tym problemie opcje są dwa poczekać z dobrą minutę zanim się silnik odmuli albo wywali raport crash. Problemem jest też zarządzanie"zatwierdzaniem,anulowaniem,zapisaniem" danego ruchu w grze litery A,X,S,Y zmieniają swoje przypisanie , przesuwanie mapy też graniczy z cudem . Jak złapie chorobę to można tylko zapisać i zrestartować grę. Tylko nie rozumiem jednej rzeczy dlaczego gra została wydana jak stan techniczny nie pozwala na wydanie takiej gry. Czyli jeśli z fabryki wyjdzie super samochód ładnie wygląda ma wszystko z zewnątrz a gdy go się kupi z salonu i poprowadzi okaże się że jest w bardzo złym stanie technicznym... Ale przecież to jest nowe dopiero co wydane ... Ponad milion ludzi by miało wypadek akurat tym ładnym samochodem  A tak na serio ... Gdzie są testerzy aby wyłapywać takie rzeczy , co oni zrobili z optymalizacja przecież gra technicznie nie powinna być przepchnięta do publica a tym bardziej gra nie powinna zostać wydana . Na moje jeszcze dobry rok pracy brakuje im aby można było powiedzieć że są na dobrej drodze do wydania gry . Łapie się za głowę że takie coś im wyszło ... Szok ... Coś czuję że hotfixy i łatki nie rozwiążą problemu w taki sposób jaki tego chcemy. Gra moim zdaniem zbyt szybko wydana.  Niech najpierw ogarną podstawowe błędy a potem niech rzeźbią optymalizację ... RT/PT w tej grze serio ? Jak od podstaw mają problemy z grą to gdzie takie pomysły 🤦
    • Dalej są ładniejsze planety no i niektóre bazy czy stare fabryki też fajnie wyglądają.
    • Jeden jest całkiem nieźły,drugi bardz krótki ale można ograć z braku laku
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      168
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      162
    5. 5
      azgan
      azgan
      159
×
×
  • Dodaj nową pozycję...