Skocz do zawartości

Call of Duty: Black Ops 6


Tomek1623

Rekomendowane odpowiedzi

Black Ops 6 staje się "największą premierą Call of Duty w historii" z rekordową liczbą graczy w dniu premiery

 

Cytat

"Zeszłotygodniowa premiera Black Ops 6 była największą premierą Call of Duty w historii, ustanawiając rekord pod względem liczby graczy pierwszego dnia, a także subskrypcji Game Pass w dniu premiery".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem ostatnio, chwilę kampanie, później multi i jak zwykle chaos a jest tylko 12 osób. Ten nowy movment jest powiedzmy ok, ale nie czuje że to jakis game-breaker.

Optymalizacyjnie to chyba jest coś nie tak. Dałem sobie preset na low, 1080p, fov120 i z DLSS przy 140fps grafa jest prawie na limicie. Gra jakoś ładnie nie wygląda ale działa dość słabo.

Ja wiem że 2080Ti to już jest słaby, ale BFV czy ostatnio Delta Force jest w stanie wypluć te 140+ bez zadyszki na srednio-wysokich detalach.

Chyba że to wersja z GP i coś nie tak jest ustawione. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.10.2024 o 21:22, copyname napisał:

Ja zacząłem w gamepass i póki co takie se. Liczyłem na jakiś efekt wow, bo ostatnio COD jaki grałem to chyba Black Ops 2. A tu ciągle ta padaka. :E

 

Dnia 31.10.2024 o 02:43, ODIN85 napisał:

Mało efektownych skryptów w singlu i dalej nie wiem po co te otwarte mapy dają. Nie tego oczekuję od Coda. Mają być efektowne zamknięte misje i to by mi wystarczyło.

Zawsze lubiłem pograć w singlowe Call of Duty ale widzę że od kilku już części idzie to w złym kierunku. Dobrze że tego nie kupiłem a do multi mam MW3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja Call of Duty: Black Ops 6 rozwiązuje problemy z czarnym ekranem i innymi błędami

 

Gracze Call of Duty: Black Ops 6 muszą poczekać jeszcze kilka tygodni, zanim otrzymają pierwszą aktualizację sezonową, ale Treyarch nadal wprowadza ważne poprawki błędów. Najnowsza aktualizacja rozwiązuje niektóre problemy, takie jak czarne ekrany, które pojawiają się graczom podczas zamykania niektórych exploitów, usuwania mapy z puli map zainfekowanych, rozwiązywania błędów postępów i nie tylko.

Gracze, którzy mogli napotykać ekran, z którego nie mogli się wydostać podczas dołączania do meczów publicznych lub prywatnych, mogą teraz odetchnąć z ulgą. Studio twierdzi, że udało mu się rozwiązać problem zarówno w trybie gry wieloosobowej, jak i Zombie. Następnie, opcje skalowania DLSS i DLAA powinny teraz działać poprawnie, gdy zostaną wybrane z menu ustawień grafiki dla użytkowników Nvidii.

 

Oto pełna lista zmian i poprawek, udostępniona przez Treyarch:

Spoiler

Stabilność

Naprawiono usterkę, w wyniku której niektórzy gracze mogli napotkać ekran podczas wczytywania publicznego lub prywatnego meczu zarówno w trybie wieloosobowym, jak i trybie zombie.

Ustawienia

Rozwiązano problem występujący przy próbie wybrania DLSS lub DLAA w opcjach skalowania.

Interfejsu użytkownika

Naprawiono problem z powiadomieniem o odblokowaniu diamentowych odznak mistrzostwa.

TRYB WIELOOSOBOWY

Mapy

Usunięto Dolne Miasto z puli map zainfekowanych.

Tryby

Dodano opcję Zainfekowany do wyboru trybu gry prywatnej.

Naprawiono błąd w trybie "każdy na każdego", który sprawiał, że punktacja była oparta na łącznym wyniku, a nie na liczbie punktów eliminacji.

Naprawiono błąd w trybie Search and Destroy, który sprawiał, że gracze mogli ślizgać się zbyt daleko podczas rozbrajania lub podkładania bomby.

Broni

Naprawiono błąd, który powodował, że dodatek Slug do strzelb zadawał nieprawidłowe obrażenia.

Postęp

Naprawiono błąd, który powodował, że wyzwania wymagające zabójstw z nurkowania nie były przyznawane prawidłowo.

Stabilność

Naprawiono problem ze stabilnością podczas korzystania z UAV.

Naprawiono problem ze stabilnością zarażonego podczas zdobywania medali.

Naprawiono problem ze stabilnością podczas korzystania z profitu Czujność.

ZOMBIE

Rozgrywka

Zamknięto exploit, który pozwalał graczom na ponowną aktywację GobbleGums na czas.

Wrogów

Specjalni i elitarni gracze, którzy zginęli w wyniku serii wyników, nie będą już upuszczać przedmiotów.

Terminus

Usunięto błąd, który pozwalał graczom blokować zombie drogę za pomocą tratwy taktycznej.

Wodospad Wolności

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie serii wyników po ukończeniu głównego zadania.

Naprawiono błąd, który powodował, że gracz pozostawał w trybie obserwatora, gdy umierał po ukończeniu głównego zadania.

Stabilność

Naprawiono problem ze stabilnością podczas zmiany ulepszeń polowych.

Dodano różne poprawki stabilności po stronie serwera.

Interfejsu użytkownika

Dostosowano limit rund w interfejsie z 256 do 999.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...