Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Zaczyna się od 46 sekundy, fajny podgląd na to jak może wyglądać Wiesiek 4. Jest to zrobione na najnoweszej wersji Unreala czyli 5.5

 

Unreal Engine miał być dla obecnych konsol a prawda jest taka, że to będzie silnik dla Playstation 6 i koljnego Xboxa bo dopiero tam rozwinie skrzydła. O PC nie ma co wspominać bo przed premierą next-genów dostaniemy jeszcze RTX 6090, więc tutaj o moc nie trzeba się martwić:)

Edytowane przez Spychcio
Opublikowano (edytowane)

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
Opublikowano
4 godziny temu, caleb59 napisał:

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

Pewnie się z tym problemem wyrobią do premiery PS6 (końcówka 2027r.)🙃

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, caleb59 napisał:

losowe crashe w zależności od gry

To chyba raczej nie kwestia silnika, a kompów ludzi i ich pseudo testów stabilności np takiego ram. Wystarczy tREFI dać ciut za mocno i już będzie sobie czasem wywalać, ale przecież wszyscy mają stabilne 65K-120K 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

UE5 jest totalnie wrażliwy na każdą możliwą niestabilność. 

Edytowane przez PiPoLiNiO
Opublikowano (edytowane)

MegaLights to pewnie opcja specjalnie zrobiona dla CDProjektu i ich CyberPunka2 bo jest tworzony na UE5 tak jak Wiesiek 4.

Świetnie się to zapowiada, silnik rozwija się w dobrym kierunku i daje coraz większe możliwości.

Edytowane przez Spychcio
Opublikowano
21 minut temu, cichy45 napisał(a):

Dla mnie to tragiczna wiadomość. Wszystko na jednym silniku, z takimi samymi problemami z wydajnością i z takim samym wyglądem. No i dlss wymagany w 1080p żeby wyciągnąć 60 FPS.

Obawiam się o Switcha2 i porty na niego:E

  • Upvote 1
Opublikowano

Pamiętam to pierwsze grywalne demo UE5 z 2020r, które było odpalone na PS5 (ta dziewczyna co szła w jaskini a na końcu skoczyła do kanionu i leciała).

Okazuje się, że mamy zaraz 2025r. a silnik dalej jest w powijakach:E  Jednak trzeba przyznać, że z każdą kolejną aktualizacją (UE5, UE5.1...UE5.5.) silnik wygląda coraz lepiej i "trzyma się kupy".

 

To wszystko pokazuje ile czasu i pewnie ogromu zasobów $$$ wymaga stworzenie takiego silnika.

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 30.10.2024 o 21:43, caleb59 napisał(a):

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

 

vcsK1Nj9PFeftwIysLv6cwcPKZod0lz_3CNHDhkESck.webp

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Niektóre sztuki ryzenów czy to zen2 czy 3 mają tzw "dziurę" na 3800 i nie obejdziesz tego ale zdarza się że 3833 potrafi być przykładowo stabilne gdy 3800 nie chce nawet wstać  jak rttwr i rttpark poprawiły sytuację to jest szansa bo wcześniej miałeś ustawione tak jakbyś miał 2 moduły dualrank zamiast 4 single.... najgorsze jest to (jeżeli się mylę to mnie popraw) że płyta automatycznie ustawiła takie wartości terminacji  
    • Na zepsutą broń zawsze można zapodać moda i ją sprzedać    https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/87
    • Znakomity temat Gordon  Dziękuję Ci, że zdecydowałeś się z nami przejść na ITH, ponieważ nie mogło zabraknąć tak wartościowego użytkownika w tym nowym etapie   Zacytuję moją prawdopodobnie ostatnią wypowiedź na starym forum - mój pożegnalny post z Forum PCLab.pl, bo po prostu drugi raz tego lepiej chyba nie opiszę.   W dużym skrócie: jestem wdzięczny za to, że przez blisko 20 lat, forum pomagało mi zachować tę dziecięcą ciekawości w wielu moich pasjach. Utracenie wewnętrznego dziecka to zwiastun postępującego drastycznie starzenia. Moim zdaniem należy je podtrzymywać przez całe życie i odżywiać, a pomaga w tym właśnie forum, poprzez nadawanie życiu i pasjom pewnej dynamiki.   To na PCLab ugruntowałem wszystko czego nauczyłem się sam we wcześniejszych latach, kiedy jeszcze nie miałem stałego dostępu do Internetu, a byłem tylko ja, komputer, papierowe magazyny i cała masa doświadczeń oraz przeżyć (były wcześniej inne fora i grupy dyskusyjne, ale to na Labie zagrzałem miejsce na bardzo długo, aż do całkowitego zamknięcia). PCLab to był dla mnie po prostu domek w Internecie i swego rodzaju "stolik garncarski", na którym kształtowałem to, kim dziś jestem, gdzie pracuję itd. Taka trochę internetowa "Alma Mater".   Przez wiele lat, Lab był ustawiony jako strona główna w przeglądarce. Dzień zaczynałem od prasówki i przejrzenia forum. Tak było aż do jakiegoś czasu, chyba jak główna została zamknięta, a dynamika rozwoju wielu rzeczy jeśli chodzi o technologie się nieco zatrzymała, bądź nieco zmieniła swoją charakterystykę (na co wcale nie narzekam, a jestem bardzo też za to wdzięczny, bo to pozwoliło mi stanąć z boku i bardziej wszystko doświadczać, obserwować).   Pisałem wtedy (2024-11-20 10:55:16) pod wpływem emocji i nocnej nostalgii. Bodźcem do napisania był post jakiegoś bota w dziale Off-topic, bo to oznacza już kompletny schyłek.   "Bociki już forum oznaczyły na śmietnik. Zobaczcie co się dzieje w tym dziale.   Press F to pay respects... Smutłem. To naprawdę ostatnie 9 dni.   To chyba mój ostatni post napisany na Forum PCLab.pl.   To niesamowite jak ogromnym znakiem jest to wydarzenie dla mnie w świetle nadchodzącej rewolucji AI. Kolejny po zniknięciu papierowych magazynów o komputerach.   Można tak wiele uronić słów, a ja uronię na pewno niejedną łezkę nostalgii, kiedy baza SQL zostanie już na dobre zlikwidowana. Nie przypuszczałem, że tak szybko to nastąpi po zamknięciu strony głównej...   Poznałem tak wielu ciekawych użytkowników, którzy jednocześnie są naprawdę fajnymi ludźmi, a nie tylko kolejnym nickiem w bazie danych na serwerze. To właśnie cecha tradycyjnych for dyskusyjnych.   Niesamowita chwila, kiedyś papierowe magazyny, grupy dyskusyjne, a teraz przyszedł czas na tradycyjne fora internetowe. Co następne? Na szczęście mamy bezpieczną przystań na ITHardware.   Dziękuję za to piękno tych prawie 20 lat, pełnych niesamowitych przeżyć, nauczek i doświadczeń. Tak wiele tutaj ugruntowałem i nauczyłem się o komputerach i technologicznym świecie. Wiedza, którą dzielimy na pewno nie zniknie. Wspomnicie moje słowa 👍   Do zobaczenia 🥲   👇 🖲"   Moją ulubioną wersją strony głównej była ta z 2005 roku (Adam Jesionkiewicz), aczkolwiek wszystkie były udane. Ceniłem ją za czytelność i skupienie na artykułach. Dobrze mi się wtedy czytało PCLaba. A jaka jest Wasza?      
    • Racja, jak z nim walczyłem te kilka razy to zauważyłem, że wtedy kiedy go ukatrupiłem, to padł zdecydowanie szybciej, a ja przy okazji mniej oberwałem
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      181
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      172
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      165
    5. 5
      azgan
      azgan
      156
×
×
  • Dodaj nową pozycję...