azgan 1 107 Opublikowano 30 Października 2024 Opublikowano 30 Października 2024 (edytowane) Kontynuacja jednego z popularnych tematów na Labie. Zapraszam Edytowane 31 Października 2024 przez azgan
Spychcio 711 Opublikowano 30 Października 2024 Opublikowano 30 Października 2024 (edytowane) Zaczyna się od 46 sekundy, fajny podgląd na to jak może wyglądać Wiesiek 4. Jest to zrobione na najnoweszej wersji Unreala czyli 5.5 Unreal Engine miał być dla obecnych konsol a prawda jest taka, że to będzie silnik dla Playstation 6 i koljnego Xboxa bo dopiero tam rozwinie skrzydła. O PC nie ma co wspominać bo przed premierą next-genów dostaniemy jeszcze RTX 6090, więc tutaj o moc nie trzeba się martwić:) Edytowane 30 Października 2024 przez Spychcio
caleb59 738 Opublikowano 30 Października 2024 Opublikowano 30 Października 2024 (edytowane) Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem. Edytowane 30 Października 2024 przez caleb59 1
Spychcio 711 Opublikowano 31 Października 2024 Opublikowano 31 Października 2024 4 godziny temu, caleb59 napisał: Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem. Pewnie się z tym problemem wyrobią do premiery PS6 (końcówka 2027r.)🙃
PiPoLiNiO 2 559 Opublikowano 31 Października 2024 Opublikowano 31 Października 2024 (edytowane) 11 godzin temu, caleb59 napisał: losowe crashe w zależności od gry To chyba raczej nie kwestia silnika, a kompów ludzi i ich pseudo testów stabilności np takiego ram. Wystarczy tREFI dać ciut za mocno i już będzie sobie czasem wywalać, ale przecież wszyscy mają stabilne 65K-120K 🤦🏻🤦🏻🤦🏻 UE5 jest totalnie wrażliwy na każdą możliwą niestabilność. Edytowane 31 Października 2024 przez PiPoLiNiO
Spychcio 711 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 (edytowane) MegaLights to pewnie opcja specjalnie zrobiona dla CDProjektu i ich CyberPunka2 bo jest tworzony na UE5 tak jak Wiesiek 4. Świetnie się to zapowiada, silnik rozwija się w dobrym kierunku i daje coraz większe możliwości. Edytowane 3 Listopada 2024 przez Spychcio
azgan 1 107 Opublikowano 3 Listopada 2024 Autor Opublikowano 3 Listopada 2024 Nie tylko do nowego Wiedźmina i Cyberpunka. Inne studia też przechodzą na Unreal Engine 5
cichy45 601 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 Dla mnie to tragiczna wiadomość. Wszystko na jednym silniku, z takimi samymi problemami z wydajnością i z takim samym wyglądem. No i dlss wymagany w 1080p żeby wyciągnąć 60 FPS.
Spychcio 711 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 21 minut temu, cichy45 napisał(a): Dla mnie to tragiczna wiadomość. Wszystko na jednym silniku, z takimi samymi problemami z wydajnością i z takim samym wyglądem. No i dlss wymagany w 1080p żeby wyciągnąć 60 FPS. Obawiam się o Switcha2 i porty na niego 1
JeRRyF3D 1 270 Opublikowano 12 Listopada 2024 Opublikowano 12 Listopada 2024 Nie tyle "filmik", co nowe funkcje i nowa ver. motora 5.5
Joloxx9 931 Opublikowano 13 Listopada 2024 Opublikowano 13 Listopada 2024 10 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a): Nie tyle "filmik", co nowe funkcje i nowa ver. motora 5.5 A nowa wersja silniczka usunela juz stuttering? 2
PiPoLiNiO 2 559 Opublikowano 13 Listopada 2024 Opublikowano 13 Listopada 2024 @Joloxx9 Nie wszystko na raz 😂😂😂 3
Spychcio 711 Opublikowano 14 Listopada 2024 Opublikowano 14 Listopada 2024 Wydajność Stalkera2 na 4090 w 4K, też nie napawa optymizmem (52fps'y) Czyli do 4K/60 musi być 5090 Ciężki ten UE5.
Spychcio 711 Opublikowano 15 Listopada 2024 Opublikowano 15 Listopada 2024 Pamiętam to pierwsze grywalne demo UE5 z 2020r, które było odpalone na PS5 (ta dziewczyna co szła w jaskini a na końcu skoczyła do kanionu i leciała). Okazuje się, że mamy zaraz 2025r. a silnik dalej jest w powijakach Jednak trzeba przyznać, że z każdą kolejną aktualizacją (UE5, UE5.1...UE5.5.) silnik wygląda coraz lepiej i "trzyma się kupy". To wszystko pokazuje ile czasu i pewnie ogromu zasobów $$$ wymaga stworzenie takiego silnika. 1
Joloxx9 931 Opublikowano 15 Listopada 2024 Opublikowano 15 Listopada 2024 W dniu 30.10.2024 o 21:43, caleb59 napisał(a): Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem. 1
azgan 1 107 Opublikowano 20 Listopada 2024 Autor Opublikowano 20 Listopada 2024 S.T.A.L.K.E.R 2 kolejnym tytułem z stutteringiem na Unreal Engine 5 1
Joloxx9 931 Opublikowano 20 Listopada 2024 Opublikowano 20 Listopada 2024 To jest jakis malosmieszny zart z tym silnikiem. Nawet gry, ktore kompiluja shadery jak Hogwart maja potem problem z tym samym. 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się