jsfighter 1 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Czy w przypadku problemów z łącznością NFC można odsyłać telefon na gwarancję? Problem z płatnościami NFC jest chroniczny. Gdyby to się zdarzało raz na tydzień lub w jednym konkretnym terminalu to można by przymknąć oko, ale notorycznie terminale (w wielu miejscach) nie chcą akceptować płatności i czasami trzeba kilka razy przykładać telefon żeby złapał. Czasami w ogóle się nie uda. Dla kogoś kto korzysta z takiej funkcji kilka razy dziennie robi się to uciążliwe i bardzo chciałbym się pozbyć tego telefonu. W moim rozumieniu wszechświata taka wada jest niezależna od użytkowania, bo przecież nie mogłem uszkodzić tego nadajnika. Telefon ma prawie rok a wada występuje od samego początku. Dodatkowo mam wrażenie że występują zbyt niskie prędkości po WiFi oraz internecie mobilnym, ale to już ciężej udowodnić. Jeśli ktoś miał podobne problemy i zna się na temacie to chętnie posłucham porad.
poszukiwaczGPU 23 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Oczywiście, że można. Jest to wada jak każda inna. Przy założeniu, że odpowiada za to hardware. Bo problemy z NFC czy Wi-Fi mogą mieć również podłoże softwarowe - tutaj z gwarancją będzie pewnie ciężej. Dla własnego testu spróbuj przesłać jakiś plik przez NFC pomiędzy telefonami (kumpla, brata, żony itd.).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się