Skocz do zawartości

some1

Użytkownik
  • Postów

    486
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia some1

Bywalec

Bywalec (3/5)

396

Reputacja

  1. No i ktoś już przed Tobą z tego prawa skorzystał. Może wszystko ok, a może jednak jest coś nie tak. Ryzyko przy outlecie trochę większe niż przy nówce sztuce, ale jest ryzyko, jest zabawa
  2. Sdr na 35 albo 40%, hdr na 100%
  3. No nie do końca, jednak podbili mu trochę jasność w hdr https://www.avforums.com/reviews/lg-42-inch-c5-oled42c5-review.22727/ https://www.avforums.com/reviews/lg-c4-oled42c4-42-inch-oled-tv-review.22538/ Może i nie jest to różnica warta takiej dopłaty, ale jak pisałem taki kaprys.
  4. 4 do 4500. Wiem po ile są c4, ale taki kaprys, że chciałem c5.
  5. Ceny ładnie już spadły to zamówiłem C5 42. Zobaczymy jaka jest różnica względem C2.
  6. Raczej kasztan z kiepską krzywą, ludzie tutaj odsyłali podobne karty do zwrotu bo słaby boost. Po prostu ustawiłem sobie tam gdzie karta ma dobry perf/W, nie walczę o każdy jeden FPS.
  7. W benchmarku to ja mam akurat więcej niż w tamtym miejscu gdzie testowałem 4090. Aktualnie benchmark pokazuje mi 57@~350W na 5090 po UV, czyli mamy bardzo podobne perf/W
  8. Moje liczby są z save'a w grze a nie z benchmarka. Nie porównasz tego do swojej karty.
  9. 5090 po grubym UV nadal jest wydajniejszy niż stock 4090. Biorąc mniej watów. Oczywiście 4090 też można zrobić UV, wtedy będzie brać mniej niż 5090 po UV, ale różnica w wydajności będzie jeszcze większa. Przykładowo u mnie CP2077 4k DLSSQ: 4090 stock 48@450W 4090 UV 43@305W 5090 stock 65@575W 5090 UV 55@345W stock vs stock jest +35% fps za +28% więcej watów. UV vs UV jest +28% fps za +13% watów 5090 perf/W wypada lepiej, odrobinę ale jednak. Porównałem sobie kilkanaście gier i tak to mniej więcej wygląda. 5090 po UV weźmie kilka-kilkanaście % więcej W, ale wzrost FPS będzie większy. Dodatkowo w 4090 mogłem zrobić UV pod limit stabilności karty, a w 5090 jestem ograniczony przez +1000 MHz na krzywej i nie wiem w sumie ile tam jeszcze jest nie wykorzystanego zapasu.
  10. Nie no, jeszcze cena się zmieni
  11. Większość została wymieniona powyżej, ale ode mnie: - Tower Defence. Nie przepadam za tym gatunkiem, więc irytuje mnie gdy autorzy gry dodają elementy tower defence do innych gier. Na przykład prawie w każdym RTSie musi być co najmniej jedna misja w kampanii z tą mechaniką. Albo o zgrozo w czymś innym, jak któryś Asassins Creed, Fallout czy jakieś strzelanki. - Sztuczne ograniczenia czasowe, gdy nie można spokojnie eksplorować, bo level trzeba przejść w 20 minut, albo questy w RPGu się timeoutują po kilku dniach w grze. Czasem oczywiście jest to główna mechanika gry, ale bywa dodawane na siłę. - Crafting i przeładowanie inwentarza zbędnymi gratami. Jakiś prosty crafting jest ok, ale niektórzy twórcy gier chyba myślą, że drugiego minecrafta robią. - Kiepsko zrobione wybory (choices matter). Niektórzy popatrzyli na Wiedźmina, starsze gry Bioware czy Telltale games i stwierdzili, że też tak chcą. W rezultacie w grach, które bez problemu mogły by być proste i liniowe są wciskane jakieś moralnie dwuznaczne wybory, które sprowadzają się do decyzji między dżumą a cholerą (obie opcje są złe) a docelowo i tak nie mają wielkiego wpływu na nic, bo ze względów budżetowych nie można zrobić zbyt mocno rozgałęziającej się fabuły. Wszystko i tak prowadzi do jednego punktu.
  12. W takich tematach mieszają się przeważnie dwie rzeczy. Jedno to płynność obrazu w ruchu i brak widocznego motion blur, tutaj nawet 500 Hz nie jest górną granicą tego, co zobaczy zwykły człowiek z ulicy. Inna sprawa czy to będzie dla niego miało istotne znaczenie. CRT odeszły na śmietnik historii mimo, że oferowały świetną płynność w ruchu, większość i tak wolała LCD. Drugie to zmniejszony czas reakcji bo nowa klatka wyświetla się te kilka milisekund szybciej. I z tym faktycznie dochodzimy do ściany jaką jest szybkość ludzkiego oka w reakcji na bodźce i ogólnie refleks całego organizmu. Jakiś wytrenowany esportowiec może wyczuje różnicę, dla większości populacji raczej nic to nie wnosi.
  13. No co, powrót do korzeni, wręcz klimat retro pierwszego Oculusa
  14. Asasyny, gry Ea na Frostbite, pewnie jeszcze kilka innych...
  15. No jak to, nie chcecie celebrować prajd z postaciami LGBTQ+ od Ubisoftu? A chciałem tylko w Asasyna pograć...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...