Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiona w kwietniu 2023 - dwa sezony za mną
Zuzycie w 2024 za cały rok 62kWH (w 2023 wysypał mi sie miernik ale było nawet mniej bo wtedy tylko kosiłem, a teraz przewoziłem nawet różne wieksze rzeczy bo nie dalem rady nosic z uszkodzoną nogą)

bateria 30Ah (14S 58,8V max) 1,5kWh
Idzie skosic 30arów działki na raz prawie czyli jak w specs

Aktualne mody:
- rączka wydrukowana do oryginalnej ładowarki (wtyk okrągły, ale niesymetryczny - ciezko bylo trafic czasami i trzeba było patrzec w złacze i gniazdo zeby dobrze trafic :E )
- wywaliłem oryginalną stacyjke i zastąpiłem przyciskiem bistabilnym (oryginalna stacyjka jest mega irytująca - raz ze mechanika - ciezko chodzi, to w dobie keylessa czasami zapomnialem go brac i musialem sie wracac, do tego przy uszkodzonej prawej ręce nie mialem siły nawet zeby przekrecic kluczyk - musialem uzywac lewej ręki
- dołozenie przycisku BISTABILNEGO lub zwarcie przycisku koszenia na wstecznym (wiele osob tez na to narzeka bo zeby kosic na wstecznym trzeba caly czas trzymac przycisk (jest tam microswitch 12x12x4,3mm )czyli bardzo niski skok wiec czasami kosząc przez 40metrow do tyłu to palec puchł :E 
- ten model nie ma tempomatu oraz trybu ECO - ale wiazka jest prawie pełna - wiec dołozenie guzikow uruchamia te funkcje (tempomat działa, eco mode jeszcze niewiem bo dopiero niedawno zaczałem sie w to bawic)
-  funkcja ALWAYS ON - bo przekreceniu kluczyka zeby zaczać jechac dodatkowo trzeba bylo jeszcze wcisnac przycisk power - teraz zmostkowalem to na przekazniku 12V od stacyjki wiec teraz juz nie musze tego robić
- ładowanie ładowarką nie oryginalną - pod panelem z customowym gniazdem stigi znajduje sie gniazdo anderson powerpole 30A,  wiec można ładowac bez problemu inną ładowarką, do tego trzeba zmostkowac dodatkowo 2 piny sygnałowe (mozna zrobic wtyczke 4pin poprostu lub zmostkowac na stałe

Dla porównania: oryginalna ładowarka ma moc 300W (5A) - jest w zestawie i w sumie wystarcza w 99% przypadkow (kazde 10% podładowania to 36minut, podładowanei 20-80% to 4godziny) - szybka oryginalna ładowarka kosztuje 2000-2300zł (58,8V 18A) - HELL NO, w życiu tyle nie dam - ja kupiłem nawet mocniejszą do roweru za 600zł z regulacją wiec jak zrobie sobie nowe gniazdo, ktore bedzie większe (anderson 50A) wiec wygodniejsze to jeszcze bede mógł na szybko podładowac 20-80% w równą godzine w razie czego (chociaz prawdopodobbnie nigdy nie bede potrzebował az takiej mocy - to ustawienie ładowanie na takie 10A (600W) bedzie fajną opcją

Na przyszłosc - odpalanie i jazda przód i tył z pilota :E :E :E

 

342388794_251887437204836_7319088882889456025_n.jpg

342483255_926333135087338_3326073447349535474_n.jpg

IMG_8302.JPEG

IMG_8298.JPEG

IMG_8750 (1).JPEG

IMG_8902.JPEG

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Super, bateria coś jak moja w e-bike :E u mnie 16S8P  (60V@28Ah) = 1680Wh.

 

 

AOArPgv.jpeg

 

 

W trakcie budowy:

 

Spoiler

r9nsmop.jpeg

 

 

pduA5mY.png

 

 

sPh9XSZ.png

 

 

 

Zrttp88.png

 

 

Edytowane przez Camis
  • Like 1
Opublikowano

zdobyłem zdjęcia panelu sterujacego od wyższego modelu C500
 

roznica to oczywiscie 2 przyciski, 9 dodatkowych diodek sygnalizacyjnych i rezystory oraz układ sterujący ULN2003A

roznica w cenie w produkcji miedzy tymi dwoma panelami to max 3 dolary o ile wogole tyle

na tygodniach zdobęde ten układ i zlutuje 

 

na dole porownanie dwóch paneli c500 vs c300 z zewnątrz (pcb od c500)

IMG_9166.JPEG

stiga1.jpg

stiga2.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...