duniek 255 Opublikowano 17 Listopada 2024 Opublikowano 17 Listopada 2024 Kupiona w kwietniu 2023 - dwa sezony za mną Zuzycie w 2024 za cały rok 62kWH (w 2023 wysypał mi sie miernik ale było nawet mniej bo wtedy tylko kosiłem, a teraz przewoziłem nawet różne wieksze rzeczy bo nie dalem rady nosic z uszkodzoną nogą) bateria 30Ah (14S 58,8V max) 1,5kWh Idzie skosic 30arów działki na raz prawie czyli jak w specs Aktualne mody: - rączka wydrukowana do oryginalnej ładowarki (wtyk okrągły, ale niesymetryczny - ciezko bylo trafic czasami i trzeba było patrzec w złacze i gniazdo zeby dobrze trafic ) - wywaliłem oryginalną stacyjke i zastąpiłem przyciskiem bistabilnym (oryginalna stacyjka jest mega irytująca - raz ze mechanika - ciezko chodzi, to w dobie keylessa czasami zapomnialem go brac i musialem sie wracac, do tego przy uszkodzonej prawej ręce nie mialem siły nawet zeby przekrecic kluczyk - musialem uzywac lewej ręki - dołozenie przycisku BISTABILNEGO lub zwarcie przycisku koszenia na wstecznym (wiele osob tez na to narzeka bo zeby kosic na wstecznym trzeba caly czas trzymac przycisk (jest tam microswitch 12x12x4,3mm )czyli bardzo niski skok wiec czasami kosząc przez 40metrow do tyłu to palec puchł - ten model nie ma tempomatu oraz trybu ECO - ale wiazka jest prawie pełna - wiec dołozenie guzikow uruchamia te funkcje (tempomat działa, eco mode jeszcze niewiem bo dopiero niedawno zaczałem sie w to bawic) - funkcja ALWAYS ON - bo przekreceniu kluczyka zeby zaczać jechac dodatkowo trzeba bylo jeszcze wcisnac przycisk power - teraz zmostkowalem to na przekazniku 12V od stacyjki wiec teraz juz nie musze tego robić - ładowanie ładowarką nie oryginalną - pod panelem z customowym gniazdem stigi znajduje sie gniazdo anderson powerpole 30A, wiec można ładowac bez problemu inną ładowarką, do tego trzeba zmostkowac dodatkowo 2 piny sygnałowe (mozna zrobic wtyczke 4pin poprostu lub zmostkowac na stałe Dla porównania: oryginalna ładowarka ma moc 300W (5A) - jest w zestawie i w sumie wystarcza w 99% przypadkow (kazde 10% podładowania to 36minut, podładowanei 20-80% to 4godziny) - szybka oryginalna ładowarka kosztuje 2000-2300zł (58,8V 18A) - HELL NO, w życiu tyle nie dam - ja kupiłem nawet mocniejszą do roweru za 600zł z regulacją wiec jak zrobie sobie nowe gniazdo, ktore bedzie większe (anderson 50A) wiec wygodniejsze to jeszcze bede mógł na szybko podładowac 20-80% w równą godzine w razie czego (chociaz prawdopodobbnie nigdy nie bede potrzebował az takiej mocy - to ustawienie ładowanie na takie 10A (600W) bedzie fajną opcją Na przyszłosc - odpalanie i jazda przód i tył z pilota 3
Camis 5 889 Opublikowano 17 Listopada 2024 Opublikowano 17 Listopada 2024 (edytowane) Super, bateria coś jak moja w e-bike u mnie 16S8P (60V@28Ah) = 1680Wh. W trakcie budowy: Spoiler Edytowane 17 Listopada 2024 przez Camis 2
duniek 255 Opublikowano 24 Listopada 2024 Autor Opublikowano 24 Listopada 2024 zdobyłem zdjęcia panelu sterujacego od wyższego modelu C500 roznica to oczywiscie 2 przyciski, 9 dodatkowych diodek sygnalizacyjnych i rezystory oraz układ sterujący ULN2003A roznica w cenie w produkcji miedzy tymi dwoma panelami to max 3 dolary o ile wogole tyle na tygodniach zdobęde ten układ i zlutuje na dole porownanie dwóch paneli c500 vs c300 z zewnątrz (pcb od c500) 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się