To skomentuj mi teraz to:
"Problem związany z samochodami wodorowymi pojawia się przy transportowaniu i magazynowaniu wodoru. Trzeba go mocno skompresować pod wysokim ciśnieniem. Do tego celu potrzebne są ciężkie i drogie, specjalistyczne zbiorniki. Znacznie więcej kosztuje też budowa stacji tankowania wodoru. Problemem jest również kompresowanie wodoru. Pojedyncza cysterna z wodorem dostarcza paliwo dla około 80 samochodów wodorowych. Dla porównania – cysterna wypełniona benzyną zapewni tankowanie do pełna ponad 700 samochodom. "
Stacja w dobrym punkcie sprzedaje średnio 50k l paliwa dziennie - to są dwie cysterny. Czyli wychodzi, że na taką stację musiałoby przyjeżdżać 18 cystern wodoru. Jak to sobie wyobrażasz - stawiać sobie obok garażu ogromne zbiorniki wzorem tych wymienionych wcześniej baz autobusowych?
Takich artykułów o bateriach przyszłości to masz na pęczki w sieci każdego roku odkąd stworzono internet
https://wiadomosci.wp.pl/przepisy-do-zmiany-uniwersytet-usuwa-wymagania-zona-ministra-zostala-dyrektorka-7099607560792736a
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2024-12-04/ostatnie-pokolenie-znowu-blokuje-wsrod-oczekujacych-karetka-na-sygnale/
Niestety jak to mawia premier nie wszyscy zrozumieli że bez rozliczenia nie będzie naprawy.
wow, ładnie zaoranie gordona
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez wrobel_krk,
Wyniki w pocie czoła spisane przez zacnego kolegę Wróbla (z Krakowa jak mniemam ) ;)
Rekomendacja dodana przez Mar_s
0 reakcji
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się