Tak Panowie jest 10% w zaokrągleniu różnicy wydajności między 5080 a 4090 i tu już nie ma się co sprzeczać. Różnicę niweluje 80-90w mniej na 5080 i dłuższą gwarancja, mfg jak ktoś lubi. Także to już mamy wyjaśnione.
Żadne anomalie, textury w dalszym planie ogólnie nie wymagają większej rozdzielczości aby lepiej wyglądać. Gra ma jakiś swój algorytm i nie wszystkie textury daje przy niższym buforze w niższej rozdzielczości. To można zaobserwować w różnych scenach. Większość textur jest w wyższej, a część w niższej. Taki mix-masz
Podobnie było w FC6, tam jak brakowało vram przy najwyższym pakiecie textur to gra po prostu część textur dawała w niższej rozdzielczości, a reszta była dalej w wysokiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez wrobel_krk,
Wyniki w pocie czoła spisane przez zacnego kolegę Wróbla (z Krakowa jak mniemam ) ;)
Rekomendacja dodana przez Mar_s
0 reakcji
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się