Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry. Jestem niedzielnym graczem i pogrywam tylko w starsze tytuły, jednak od pewnego czasu coś mnie irytuje. Porzuciłem swój leciwy monitor na rzecz dużo większego telewizora, jednak obraz płynniejszy był na monitorze. Ten tv też ma swoje lata, obraz wyświetla ładniejszy, ale choćby w battlefield 5 ścinek i chrupnięć jest więcej. Dodam, że platforma to ps4. Zacząłem się zastanawiać czy w ustawieniach tv powinienem na coś zwrócić uwagę? Coś co mogłoby trochę zabijać płynność?IMG_0120.thumb.jpeg.c8cc7c28dcfccf6f20142ce3714f3241.jpegIMG_0122.thumb.jpeg.7ade32e18eb92d1f292d811e92d24f37.jpegIMG_0121.thumb.jpeg.fb03b9f2dc93f7d68a2d97daf9174e31.jpegIMG_0123.thumb.jpeg.ca09a21672b71ba97a7d3c0c9937fc9b.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Po menu sugeruję że to LG, i to dość leciwy już. Tryb gra tylko mu jasność podbije. Do grania to się za bardzo nie nada, chyba że w gry tak stare jak ten tv, tzn sprzed ok. 20 lat o ile nie więcej 🙂 A jeszcze dopytam to jest TV z funkcją monitora czy na odwrót? Jak tak to miałem taki wynalazek i po podłączeniu wylądował w sypialni i wolałem grać na starym monitorze.

Edytowane przez AndrzejTrg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nieważne, jak na to spojrzeć, opóźnienie wpływa na rzeczywiste osiągi IPC.   Mniejsze opóźnienia oznaczają mniej przestojów, a rdzeń może przyjmować i przetwarzać więcej danych w tym samym czasie, co oznacza wyższy IPC.  
    • Tak nikt nie brał że były braki w sklepach z większego popytu niż podaży   A ludzie się i te pracki zabijali i sklepy windowały cenę.
    • Właśnie przed sekundą skończyłem RDR2, grę docierałem przez ostatnie 2 dni żeby finalnie dopiąć kolejną (świetnie z resztą) napisaną historię, licznik pokazał prawie 90 godzin i 85% ukończenia. Niestety nie udało mi się zachować płynności i grę przechodziłem ze sporym przerwami, odbiło się to nieco na immersji i odbiorze fabuły (zarys niektórych postaci blaknął i przepadał w niepamięć) Nie ma co się rozwodzić bo wiele już zostało na temat tej gry powiedziane, ale przepiękne to uczucie doświadczyć przemyślanie zarysowaną opowieść, dodatkowo przedstawioną w tak szczegółowym świecie co tylko spotęgowało odbiór   Totalne zanurzenie w zupełnie innej rzeczywistości, tylko raz na kilka lat jestem w stanie przeżyć coś takiego (podobne lub nawet lepsze wrażenia miałem przy naszym rodzimym Wiedźminie 3). Jeśli jakiś tytuł po jego ukończeniu zachodzi ci w pamięć przez następne kilka dni to wiadomo już że miało się do czynienia z czymś wyjątkowym. I dlatego cieszę się że mamy przynajmniej jedno polskie studio na rynku, które co jak co ale ma w sobie na tyle talentu i zamysłu by pisać opowieści na równie dobrym a nawet lepszym poziomie. I historia ich osiągnięć nam wyraźnie nakreśla że tak jest. Wiedźmin 4 to kolejna wielka szansa by doświadczyć coś wyjątkowego, oby dowieźli.      
    • "Zwykli" ludzie rozdawali z najwyższych packów, wszędzie, włącznie z forum Steam. Streamerzy dostali do rozdania i mieli ich w sumie raczej tysiące niż setki. Tak czy siak to już było i w najbliższym czasie raczej nie będzie.
    • Co robi DLSS Q? FG to generator. FG dodaje mi odczuwalnego laga. Czytałem, że jest jakaś technologia NV, która może to kompensować, ale w Indiana chyba nie widziałem takiego ustawienia.  Czyli taki ogólny standard na kampanię, na PC, to 60kl można powiedzieć?  Sorry za głupie pytania. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...