Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wrzucam jako ciekawostkę...

 

Nie ma co się śmiać, osobiście Smooth Motion poratował mi dupę w Escape From Tarkov bo nieźle maskuje nieudolność developerów i największa lokacja w grze zaczęła działać płynniej, nawet z lunetą na broni (lunety w tej grze działają na zasadzie PIP (picture in picture) i renderują obraz 2x na żywca ubijając dodatkowo wydajność).

 

Edytowane przez caleb59
  • Haha 2
Opublikowano

Ty, ale o jakim frame generation on mówi w tym filmie, Unreal Engine nie ma żadnego frame generation ...

 

Koleś na sile zdejmuje CAP FPS w grze i odkrywa ze fizyka jest mocno związana z FPS.

Nic nadzwyczajnego, nie pierwsza gra która ma coś takiego, tylko dlaczego on to nazywa frame generation...

 

Potem używa Smooth Motion który jest praktycznie tym samym co Loosles Scaling i porównuje to do odblokowanego FPS...

Typ chyba nawet nie rozumie co testuje.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

A spolszczenia Ai jeszcze nie zrobiło?

Nie zagaduj nie zagaduj, tylko opowiedz o czym to chłopacy wcześniej mówili :E

 

A co do spolszczenia to nie, jeszcze nie ma i AI by pewnie zrobiło sprawnie i szybko tym bardziej, że ruski jest to poszło by gładko jak go*** z kaczego tyłka, tutaj raczej będzie problemem wyciągnąć pliki lokalizacyjne i dobranie się do nich,a bez pomocy ze strony samego deva gry może to być trudne i czasochłonne, ale obym się mylił 😉 Po prostu w poprzednich grach Konami tak było i często ludzie poprostu odpuszali, albo po długim czasie jak już byl materiał do pracy to po prostu niemiał już kto tego robić tak jak np było ze spolszczeniem do MGS V, tak jak już wcześniej w tym wątku wspomniałem skończyło się na przetłumaczeniu tylko menu głównego i dalej nikt już tego przez lata nie pociągnął 😞

Edytowane przez Godlike
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Nie pamiętam nic, więc remake będzie dla mnie jak nowa gra.

Ja z oryginału też nie wiele pamiętam także też chętnie zagram ale jak już trochę połatają ta grę. Najbardziej mi chyba w głowie utkwiła finalowa walka oraz ta z tym starym dziadkiem bo go nie mogłem znaleźć, ale drugi raz się nie dam zrobić i tym razem starego piernika załatwię bez walki :E

Edytowane przez Godlike
Opublikowano
10 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Najfajniejsze ze w niego można grac na dwa sposoby, taki dzisiejszy bardziej modern (Jak MGS V)

I oryginalny jak w 2004 roku

 

Super sprawa.

Nie, to jest cały czas ten sam gameplay, tylko kamery Ci podmieniają. Mechaniki i logika gry wciąż są oryginalne, nic "modern" nagle się nie staje

  • Haha 1
  • Upvote 2
Opublikowano
3 godziny temu, SaRaSaRa napisał(a):

Nie, to jest cały czas ten sam gameplay, tylko kamery Ci podmieniają. Mechaniki i logika gry wciąż są oryginalne, nic "modern" nagle się nie staje

Grałeś w MGS V ?

2 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Szczerze po tych wszystkich "rewelacjach" wolałbym kolejny raz ograć MGS 5, który kładzie 3 na łopatki swoim podejściem do skradania się i swobody jaką daje.

Jak włączysz grę w trybie MGS V to dokładnie to dostajesz. Tylko że masz mapy MGS 3

  • Upvote 1
Opublikowano

Szkoda ze mgs 3 remake nie został przeportowany na silnik Fox Engine bo nadal świetnie wygląda a nie ciągle UE5 i potem płącz ze sutter itp.

 

Gralem w ground zero i phantom pain to nie było problemów z wydajnością ze można było poszaleć.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...