serwal4
Użytkownik-
Postów
215 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
477 wyświetleń profilu
Osiągnięcia serwal4
Bywalec (3/5)
170
Reputacja
-
Nie nie, Wujek starej daty, na tyle się wystraszył że się wystawił autem, że po A8 dla siebie i Syna kupił 2x identyczne Focusy mk1 2.0 w sedanie (ofc Ghia ) żeby nie wyróżniać się z tłumu i lud myślał, że jedno auto w domu;
-
Z opowieści rodzinnych pamiętam jak znajomi rodziców przyjechali na początku lat 90' (92-93r) w odwiedziny do Polski (za 'komuny' wyjechali za życiem do RFN'u); W domu Maluch / Polonez a tutaj pod blok zajeżdża pachnące nowością E36 w sedanie (srebrna, na czarnych zderzakach). Zapewne mocno podstawowa, max 1.8 (1.9) pod maską ale nowa, z salonu i kupiona za marki Tak samo jak w ~96-98r Wujek (od upadku komuny poszedł w ubezpieczenia majątkowe / na życie itd.) uznał, że pora na coś porządnego i kupił nową Audi A8 (raczej nie wypas v8 awd ale... nowa z salonu za gotówkę); Niestety nie nacieszył się nią długo bo baaaardzo szybko po zakupie zniknęła hen gdzieś za wschodnią granicą... No ale szał był
-
W sumie to obecnie auto mam czystsze niż po 5 dniach spędzonych na Litwie we wrześniu, gdzie latałem również po lasach i szutrach - w deszczu Ale wyzwanie przyjęte
-
Ai mówi o kosztach surowców, produkcji, transportu, inflacji vel zmniejszaniu pojemności (130g vs 150-160g jak kiedyś) i przez to zawyżaniu cen; @Katystopej zawsze można skoczyć na siakiś jarmak świąteczny do Ostravy czy cuś i zrobić u nich zapasy; Może ogółem na Czechach tanio nie jest, ale akurat bramburky czy inna Kofola u nich wychodzi całkiem korzystnie (paka Lays 190-200g w promce 7,49 zł).
-
Ale to te z systemem VTEC - były tak szybkie, że gubiły koła Moja bez niego czaiła się w lesie: Do dzisiaj nie wiem jak przytarłem tylko ten fragment zderzaka, bo on miał wcięcie i nie był najbardziej wysuniętym elementem... @Katystopej Dla smaczku dodam, że wtedy miała jeszcze lepę: z 'love' w formie piktogramu serduszka
-
Tia, Morsko - ale wtedy dodatkowo na białych alufelgach
-
Moje 1. auto, Civic, nazwa koloru: Camelia Red Pearl; Jak przygrzało mocniej słońce (większość auta fabryczny lakier, zderzak przód częściowo i cały tylny na 100% malowane); To w odcienie różu wpadał... Dodam, że od zawsze byłem 'tęższy', a te ~15-16 lat temu chodziłem ubrany na czarno, włosy miałem zapuszczone prawie do łopatek, a z dołożonego audio potrafili zagrzmieć Children of Bodom
-
-
16v 150KM w budzie Opla, polecam!
-
-
Wybieramy opony (letnie, zimowe czy też wielosezon)
serwal4 odpowiedział(a) na Katystopej temat w Motoryzacja
Ignoranci będą, założy (pół biedy jak dobrej klasy) jakiś ping-pong wielosezon, ma te prawne oznaczenia, że to zimówka i davaaaaj w góry; I mam tu na myśli faktyczną zimę, spory mróz i tony kopnego śniegu... do pewnego etapu wielosezon sobie poradzi... do pewnego. Ja jestem świadomy, że AS, który musi jako tako kleić w lato, nie będzie tak elastyczny przy -15/-20 i dalej (zwłaszcza po np. nocce) jak typowa zima; Pół biedy jak zabierze ze sobą łańcuchy (mimo, że są popularne trasy i tak wymagające łańcuchów w zimę, jak np. Szczyrk - Wisła via przełęcz Salmopol); Tak wiem, do Zakopca dojedzie względnie utrzymaną a4, centrum posypane, nocleg przy Hotelu z zadaszonym parkingiem to po co zimówka... A potem wpadnie na pomysł lokalnej atrakcji, boczna droga już nie taka, na co dzień umiejętności takie a nie inne i ... jest jak jest. -
Wybieramy opony (letnie, zimowe czy też wielosezon)
serwal4 odpowiedział(a) na Katystopej temat w Motoryzacja
BFGoodrich / Kleber jeżdziły/jeżdżą zimowe na aucie Mamy, Znajomy ma Klebery wielosezon na Lagunie mk2 (która zimę widzi tylko w mieście, max wyjazd to była Zawoja w połowie listopada bez śniegu i z -3'c nad ranem); Każda z tych opon sprawdza się i są faktycznie ciche. Ot dobry i sprawdzony średniak (zarówno zimowe jak i wielosezon). Bieżniki wspólne, testy sugerują jednak siakieś różnice w obrębie mieszanki; Wciąż jednak wyniki ok. -
Zamiennie masz Clio / Captur 1.2 tce z automatem, jednak do ... 2016/17r silnik miewał problem z napędem (łańcuch / napinacz) i lekkim poborem oleju;
-
Wybieramy opony (letnie, zimowe czy też wielosezon)
serwal4 odpowiedział(a) na Katystopej temat w Motoryzacja
Petru23, sam jestem użytkownikiem AllSeason... Ale wklejając foty lekko obsypanej topniejącym śniegiem drogi osiedlowej, celem podkreślenia zajebistości AS w zimę to ten... nie tędy droga; Jeśli AS miałby mieć problem w takich warunkach to powinni zabronić homologowania ich jako zimówki wymaganymi prawem oznaczeniami 3p/M+S... Co do Pirelli SF3 - wciąż czekam na solidną zimę, śnieg i warunki do wykazania się, natomiast po dalszych kilometrach i póki co do -5'C na suchym / +2-3'C na mokrym uznaje je za w pełni jezdne i bezpieczne; Co nie powoduje u mnie większych owacji, bo w takich warunkach to i na porządnej / świeżej letniej oponie można przejechać bez problemów. Na mokrej nawierzchni odczuwam, że są jeszcze pewniejsze vs Hankook 4S2, nie tylko w zakrętach ale nawet kwestia jazdy na wprost i wjechania w stojącą wodę na jezdni. Jeśli poradzą sobie co najmniej tak jak Hankook 4S w lutym br. w czeskich górach to będę kontent. Zdobywania Tatr od nich nie wymagam, a i tak część dróg górskich w zimę wymaga zakładania łańcuchów. Natomiast - jak już pisałem - jeśli jednak zamierzamy nabić km na jednym komplecie to wciąż rozważałbym Conti AS ew sprawdzone Goodyear AS gen3; Mniejsza ilość bieżnika, miękka konstrukcja i mimo rotowania opon między osiami nie daję im więcej niż 40tys km. na komplecie. (do poziomu jaki ja uznaję za bezpieczny, niekoniecznie jest to przepisowe 1.6mm). Zobaczymy z czasem (i po moich wypadach letnich) jak z trwałością gumy i gubieniem bieżnika vs Hankook. @MadDog W tym rozmiarze za dużego wyboru nie ma, także ode mnie głos na Conti AllSeason; Goodyear w starszej wersji G2 (też całkiem ok, ale Conti są świeższą konstrukcją). Dunlop również stary model, Nokiany nie będą lepsze, a różnica Hankook vs Conti jest niewielka. -
... Kuga?
