Marcello24 1 Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia Witam, Komputer po wykonaniu formatowania i próbie zainstalowania sterowników do karty graficznej NVIDIA zawiesza się i nie da się nic zrobić. Sytuacja powtórzyła się dwukrotnie. Oczywiście przed instalacją sterowników do karty, instalowania sterowników systemowych, za 1 razem samemu z internetu ( czytałem później, że powinna być jakaś szczególna kolejność ich instalacji. Czy rzeczywiście ma to takie znaczenie ? ) a za drugim razem automatycznie przez Win update. Do tej pory brak jakichkolwiek problemów z kartą, przed formatowaniem wszystko sprawnie chodziło. Przed formatowaniem była wymieniana pasta, jeśli to mogłoby wpłynąć jakoś na tę sytuację, ale po wymianie komputer normalnie działał (choć nie odpalałem już żadnej gry, to pewności 100% mieć nie mogę). Bardzo proszę o pomoc, bo jestem trochę zielony w tym temacie i nie mam pojęcia, co mam robić. Kartę komputer ogólnie wykrywa. https://www.nvidia.com/pl-pl/drivers/details/242531/ link do strony sterownikow NVDIA. Specyfikacje komputera: Acer Nitro 5 NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti Procesor Intel i5-10300H Zainstalowany został Windows 10 Pro.
Send1N 2 035 Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia Jak nie przyjmowanie sterownika producenta i działanie tylko na podstawowym windowsowym to pierwsze objawy fizycznie uszkodzonego gpu, w takim wypadku nic sam nie zrobisz.
zakk87 31 Opublikowano 14 Kwietnia Opublikowano 14 Kwietnia Dla pewności zrób jeszcze zaawansowany memtest ale podejrzewam to co Send1N. Uwalone GPU.
Artur2369 5 Opublikowano 14 Kwietnia Opublikowano 14 Kwietnia Spróbuj zainstalować jeszcze starsze wersje Windowsa i nie wrzucać poprawek. Instaluj bez dostępu do internetu a sterowniki do GPU zaraz po restarcie systemu zainstaluj i sprawdź po tej operacji.