Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Szukam laptopa opartego na windows do pracy. Na komputerze będzie zainstalowany program do obsługi pacjenta, myDR lub medfile. Raczej nie będzie to program, który tworzy bazę danych na dysku komputera. 15 lub 17 cali, bateria nie ma znaczenia, komputer będzie podłączony do zasilania. Sprzęt nie będzie miał kontaktu z materiałem zakaźnym, ale konstrukcja dająca się łatwo i dobrze dezynfekować jest na plus (być może w przyszłości zmieni się profil pacjenta). Podłączenie do internetu przez wifi. Zależy mi na jakości komponentów, nie chcę dedykowanej karty graficznej. Windowsa już mam. Komputer się komunikować z analizatorem składu masy ciała:http://www.tanitapolska.pl/tanita-mobilna-medyczna-waga-i-analizator-skladu-ciala-dc-430s-ma.html ; podana cena jest mocno orientacyjna, nie znam się w ogóle na rynku laptopów. Zależy mi przede wszystkim na bezpieczeństwie, stabilności, szybkości w działaniu potrzebnych programów.

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Procki amd w lapkach już od kilku lat są na bardzo dobrym poziomie i nie ustępują wydajnościowo intelowi, ba niektóre modele są nawet wydajniejsze niż w niebieskiej stronie mocy :E także w tej kwestii bez obaw.

Opublikowano
W dniu 28.05.2025 o 10:08, Tramwaj z Bombaju napisał(a):

Hej, dzięki za odpowiedź. Czy możesz zaproponować laptopa bez systemu, także od innych producentów? Jak teraz wygląda AMD? Ryzeny mają sens w laptopach?

Nie potrzebujesz aż nie wiadomo jakieś wydajności. Większość modeli tym bardziej biznesowych ma zainstalowany system.

HP ProBook 450 G10 i5-1334U/32GB/1TB/Win11
Podstawowy model z serii biznesowej, matryca 400 nitów IPS z 100% pokryciem kolorów.

Nowość model 18"

ASUS Vivobook 18 M1807HA Ryzen 7-260/16GB/512/Win11 144Hz
Dobrej jakości matryca i wydajność. Jeżeli komputer mocniej stacjonarny to 18" będzie wygodniejsze do pracy.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 12.05.2025 o 21:32, Tramwaj z Bombaju napisał(a):