Tramwaj z Bombaju 0 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja Cześć. Szukam laptopa opartego na windows do pracy. Na komputerze będzie zainstalowany program do obsługi pacjenta, myDR lub medfile. Raczej nie będzie to program, który tworzy bazę danych na dysku komputera. 15 lub 17 cali, bateria nie ma znaczenia, komputer będzie podłączony do zasilania. Sprzęt nie będzie miał kontaktu z materiałem zakaźnym, ale konstrukcja dająca się łatwo i dobrze dezynfekować jest na plus (być może w przyszłości zmieni się profil pacjenta). Podłączenie do internetu przez wifi. Zależy mi na jakości komponentów, nie chcę dedykowanej karty graficznej. Windowsa już mam. Komputer się komunikować z analizatorem składu masy ciała:http://www.tanitapolska.pl/tanita-mobilna-medyczna-waga-i-analizator-skladu-ciala-dc-430s-ma.html ; podana cena jest mocno orientacyjna, nie znam się w ogóle na rynku laptopów. Zależy mi przede wszystkim na bezpieczeństwie, stabilności, szybkości w działaniu potrzebnych programów.
stefan999 59 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja ASUS Vivobook S16 S3607CA Ultra 5-225H/16GB/512/Win11 144Hz 3999 złotych Jest świetnie wykonany i dość wydajny. Ma matową matrycę FHD IPS o proporcjach 16:10.
Tramwaj z Bombaju 0 Opublikowano 28 Maja Autor Opublikowano 28 Maja Hej, dzięki za odpowiedź. Czy możesz zaproponować laptopa bez systemu, także od innych producentów? Jak teraz wygląda AMD? Ryzeny mają sens w laptopach?
Send1N 2 454 Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Procki amd w lapkach już od kilku lat są na bardzo dobrym poziomie i nie ustępują wydajnościowo intelowi, ba niektóre modele są nawet wydajniejsze niż w niebieskiej stronie mocy także w tej kwestii bez obaw.