Monitor do grania GeForce NOW konto Ultimate , praca biurowa Word ,Excel 2-3 tys.
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez Send1N · Opublikowano
Od ilu stopni na rdzeniu ta karta rozkręca śmigła aby wyjść z 0rpm? pewnie 50 więc do tego czasu za nim nie przekroczysz tej temperatury kostki nie są kompletnie niczym owiewane i regularnie się nagrzewają, jak chcesz mieć chłodniej to wyłącz akcelerację w przeglądarce bo i tak w 99% przypadków nie jest potrzebna lub jeżeli jej z jakiegoś powodu potrzebujesz zrezygnuj z trybu pasywnego, ustaw jakieś 500rpm których i tak nie będzie słychać i tempy spadną w każdym miejscu na karcie, zamiast niepotrzebnie się "smażyć" w takich śmiesznych obciążeniach. -
Przez Kabor · Opublikowano
Player K/D tutaj nie wlicza botów (jest niższe niż K/D gdzie wlicza boty) Wcześniej nie było Player K/D na stronie dodali je później. -
Przez bergercs · Opublikowano
Nie ma części, ponieważ nowe Hondy były w uj droższe od benzyniaków - mało się tego sprzedawało, nie warto produkować zamienników, G..o da zadbanie, jeśli trzeba wymienić typowe nawet dla tego modelu części - skoro kosztują: uwaga - pada dpf: zamienniki od około 4000. EGR - są tam dwa, brak zamienników po prawie 4000/szt; dwumasa - brak zamienników - od 3700. Takie auta mają sens, gdy kupowane prosto z salonu, a nie używka. Mało tego - te silniki miały wadę fabryczną - Honda o tym wiedziała i dalej je sprzedawała. Na "czarnej liście" jest HR-V z 2017, którą polecałeś. Naprawa zgodna ze sztuką: wymiana głowicy (z osprzętem na nową). Ile kosztuje nowa - jeśli jeszcze dostępne w ASO to ponad 20000 zeta. Poza ASO tylko - używki - stan nieawiadomy. O sensie zakupu auta z takim silnikiem mówią ceny używanych silników - gdy silniki są bezawaryjne, to chodzą po 500-3000zł. Gdy są problematyczne to są drogie - te diesle do Hond to 8000-10000 za używkę. Dlaczego? Raz - głowice, mało aut na rynku. A g..o ci da sprawdzanie w cepiku - co tam wpisane? Czy ktoś pałował na zimnym, zmieniał olej co 30 000. Zalewał 10W40 bo taniej? Żeby było śmieszniej - Honda nie udostępniała danych serwisowych między krajami - więc nawet wycieczka do ASO g..o d, jak auto było serwisowane w DE. Najczęstszym powodem sprzedawania samochodu są problemy generujące koszta - a te w Hondzie w dieslu są nieporównywalnie wyższe niż w "normalnych" autach. -
Przez Krzysiak · Opublikowano
Jeszcze wracając do tego...części w zamienniku do takich pojazdów jest dużo, bo samych pojazdów jeździ dużo po drogach i producentom opłaci się je produkować. Po raz kolejny kłania się efekt skali, którego nie potrafisz ogarnąć
-
-
Aktywni użytkownicy

Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się