Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

#BF6

Automatyczne oznaczanie wrogów po feedbacku graczy otrzyma nerfa - czas działania i zasięg.

"Tak, zdecydowanie zmniejszyliśmy zasięg i ogólnie obniżyliśmy moc. W otwartej becie dowiedzieliśmy się sporo – system był ewidentnie bardzo OP, dokładnie tak, jak mówili gracze. W praktyce sprowadzało się to do tego, że gracze po prostu strzelali w „Doritosy”. Jasne otoczenie, ciemne otoczenie – nieważne, wszyscy mówili: „Celuj w Dorito, a i tak coś trafisz”.

 

A tego absolutnie nie chcemy w Battlefieldzie, dlatego skróciliśmy czas działania, zmniejszyliśmy zasięg – wszystko, żeby naprawdę ograniczyć ten system i dostosować go do tego, czego oczekujemy. Informacja jest ważna, oznaczanie przeciwników też, ale musi to być aktywna część rozgrywki w Battlefieldzie. To nie może działać na zasadzie „odpal i zapomnij”, że jeden skan podświetla wszystkich. To było bardzo widoczne w otwartej becie, dlatego wprowadziliśmy istotne zmiany. Jeśli chodzi o ogólną siłę systemu, zdecydowanie ją osłabiliśmy.

 

546618906_730411833334519_4675760479959051786_n.jpg.347d37348053674230270efd2bf86cfa.jpg

 

#BF6 - PS5 / Xbox Series.

Ripple Effect podaje, że wersja #Battlefield6 na PS5 Pro działa w 2160p w trybie Fidelity (zablokowane 60 kl./s) oraz w 1620p w trybie Performance z wyższą liczbą klatek.

Na PS5 i Xbox Series X gra działa w 1440p w trybie Fidelity oraz w 1280p w trybie Performance. W trybie Performance liczba klatek wynosi 70–110 fps (średnio ok. 85 fps).

Xbox Series S działa w 1080p. Według dyrektora technicznego Christiana Buhla, gra działa „bardzo stabilnie” w 60 kl./s, mimo że trzeba było dostosować niektóre poziomy i wprowadzić zmiany, aby to osiągnąć.

„Obniżyliśmy część ustawień graficznych na Series S – zarówno po to, by osiągnąć zakładane cele wydajnościowe, jak i zmniejszyć zużycie pamięci.

Największym wyzwaniem była dla nas pamięć – znacznie mniejsza niż na pozostałych konsolach, a nawet mniejsza niż w komputerze klasy średniej. To było największe wyzwanie: upewnić się, że wszystkie nasze poziomy zmieszczą się w pamięci konsoli Series S.”

 

#BF6 Anticheat - konsole - PC.

Ripple Effect zachęca graczy na PS5 i Xbox Series, aby pozostawili crossplay WŁĄCZONY w #Battlefield6, nawet jeśli studio „nie może obiecać, że na PC nie będzie żadnych oszustów”.

W niedawnym wywiadzie dla IGN, dyrektor techniczny Christian Buhl powiedział, że Ripple Effect jest „niezwykle agresywne” w walce z oszustami na PC, ale oszuści zawsze będą obecni, ponieważ „to niekończąca się gra w kotka i myszkę”.

„Robimy naprawdę dużo po stronie PC, aby jak najbardziej ograniczyć oszukiwanie. Mamy w Battlefieldzie cały zespół poświęcony walce z cheatami, w skład którego wchodzą inżynierowie, analitycy sprawdzający sytuację, banujący graczy i ustalający, jakie są najnowsze oszustwa. Mamy też inny, odrębny zespół w EA, zajmujący się antycheatem, z którym ściśle współpracujemy.”

Dodatkowo, starszy projektant Matthew Nickerson, potwierdził, że crossplay będzie domyślnie włączony, gdy gracz uruchomi #Battlefield6 po raz pierwszy, ale użytkownicy konsol, którzy go wyłączą, ograniczą swoją pulę przeciwników tylko do społeczności PlayStation i Xbox.

„Nie chcesz grać i mieć wrażenia, że po drugiej stronie jest masa oszustów. Mam nadzieję, że gracze konsolowi będą mieli wystarczająco dużo zaufania do tego, co robimy w kwestii cheatów na PC, aby nie czuli potrzeby wyłączania crossplayu tylko z tego powodu. Jeśli jednak będą chcieli, taka opcja jest dostępna. Uważamy jednak, że niezwykle ważne jest, aby gracze PC i konsolowi mieli pewność, że większość osób, z którymi grają lub przeciwko którym grają, nie oszukuje, i że wkładamy w to ogromny wysiłek.”

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Mogę tylko napisać ze faktycznie autospottingg juz dostal nerfa i teraz jest ok :D

 

7 minut temu, Phoenix. napisał(a):

#BF6

Automatyczne oznaczanie wrogów po feedbacku graczy otrzyma nerfa - czas działania i zasięg.

"Tak, zdecydowanie zmniejszyliśmy zasięg i ogólnie obniżyliśmy moc. W otwartej becie dowiedzieliśmy się sporo – system był ewidentnie bardzo OP, dokładnie tak, jak mówili gracze. W praktyce sprowadzało się to do tego, że gracze po prostu strzelali w „Doritosy”. Jasne otoczenie, ciemne otoczenie – nieważne, wszyscy mówili: „Celuj w Dorito, a i tak coś trafisz”.

 

A tego absolutnie nie chcemy w Battlefieldzie, dlatego skróciliśmy czas działania, zmniejszyliśmy zasięg – wszystko, żeby naprawdę ograniczyć ten system i dostosować go do tego, czego oczekujemy. Informacja jest ważna, oznaczanie przeciwników też, ale musi to być aktywna część rozgrywki w Battlefieldzie. To nie może działać na zasadzie „odpal i zapomnij”, że jeden skan podświetla wszystkich. To było bardzo widoczne w otwartej becie, dlatego wprowadziliśmy istotne zmiany. Jeśli chodzi o ogólną siłę systemu, zdecydowanie ją osłabiliśmy.

 

 

 

A podobno w opini paru "ekspertow i weteranów"  z naszego forum to działało jak w innych bfach xD a jednak nie i leci nerf 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

A możliwe jest by autospotting ograniczony był do trybu gry? Bo oglądając gameplaye z trybów przełamanie i rush, widzę jak wszystko się oznacza na ekranie. Czerwona choinka spotów i na pewno gość tego nie robi wciskając Q, bo nawet na nich nie patrzył. Niemożliwe jest też by inni z teamu mu tak szybko i często ich oznaczali. Nie grałem tych trybów, tylko podbój. Tam często bywało tak, że jak kogoś nie oznaczyłem przez Q, to i przez parę minut nie widziałem żadnych spotów. Raz na jakiś czas widziałem tylko jak ktoś z teamu oznaczył. Na pewno auto spotta nie było. Wyjątkiem była tylko luneta zwiadowcy, która oznaczała automatycznie wrogów w których się celowało. No chyba że miałem, coś zbugowane :E.

Opublikowano
6 minut temu, dawidoxx napisał(a):

Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow

Przecież nikt Cię po imieniu nie będzie zgłaszać, chyba że mamy jakiegoś szpiega z Krainy Deszczowców, lepiej dmuchać na zimno :E

Opublikowano
1 godzinę temu, dawidoxx napisał(a):

Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow, ale tak z spraw technicznych to napisze, ze doszedł nowy preset graficzny "overkill" jest to cos powyzej ustawien ultra.

 

No w otwartej becie dając preset ultra nie miało się maksymalnych detali. Trzeba było ręcznie włączyć ssgi za miast gtao żeby mieć global illumination. Masa ludzi o tym nie wiedziała, więc pewnie dali nowy preset.

  • Upvote 1
Opublikowano
18 minut temu, babayaga napisał(a):

No w otwartej becie dając preset ultra nie miało się maksymalnych detali. Trzeba było ręcznie włączyć ssgi za miast gtao żeby mieć global illumination. Masa ludzi o tym nie wiedziała, więc pewnie dali nowy preset.

Nie chodzi o gtao, oswietlenie ale również tekstury/cienie i pare innych rzeczy dostało ustawienie "overkill"

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Ciezko określić.. nie sprawdzałem - wrzuciłem tylko ustawienia i nic juz nie zmieniałem, bo nie było czasu 

 

Jesli natomiast chodzi o wydajność to ten test z wczoraj działał zdecydowanie lepiej jak ostatnia beta i mialem duzo więcej fps  

  • Upvote 2
Opublikowano

#BF6 Destrukcja BR/MP.

Destrukcja nie różni się w MP i BR, jednak różnica polega na tym, że w Battle Royale będzie można zniszczyć całe budynki, a w MP nie, gdyż popsułoby to balans map - Dice.

A więc w BR - można zrównać mape z Ziemią.

W MP nie możesz, aby nie grać po pewnym czasie na "pustkowiu" bez osłon.

 

548066861_731499113225791_7757409460291229656_n.jpg.4a18ea5bc6d483c8545e711b0c928355.jpg

  • Upvote 3
Opublikowano

#BF6 Lunety. 

W najnowszym buildzie poprawili wszystkie lunety względem BETY.  

♦️Lepsza widoczność przed lunetę i lepsza siatka. 
♦️Będzie można również zmieniać kolor siatki - powiedzieli Deweloperzy testerom .
 

 

IMG_3955.jpeg

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • putin i sami rosjanie są nieobliczalni. Ja miałem na myśli, że wojska natowskie - polskie, amerykańskie, francuskie wchodzą na Ukrainę i strzelają do rosjan. Miałem dokładnie to na myśli pisząc o 3WŚ. Nie uzbrojenie, nie specjaliści - dokładnie to. Wtedy Chiny mogłyby dać zgodę. Ale właśnie ten scenariusz by mógł ocalić Ukrainę, a nie półśrodki. No i jak się okazuje sankcje są blamażem świata zachodniego...   Wszyscy wiedzą jakie mam zdanie na temat korpo, ale możliwe jest też to, że za parę(naście) lat wyjdzie, że korpo omijały te sankcje bo rosja to tak ogromny rynek, że tego nie byli w stanie odpuścić. Są i byli podróżnicy w Moskwie czy małych dziurach w rosji i mówili i pokazywali, że półki w Moskwie czasami lepiej zaopatrzone niż w Warszawie... Więc jakie sankcje?
    • Dziś przejechałem się dość sporo MG HS Hybrid+ kuzyna. Zaskoczyło mnie jak dobrze w środku spasowane wszystko jest. No nie jedna inna marka mogłaby wziąć przykład.. Wrażenie że jazdy? Całkiem spoko, naprawdę nic większego do zarzucenia nie mam.. Jedyne co mnie irytowało to tablet I wszystko ustawiane z poziomu komputera.
    • Może się uda w 2027 Sam zacząłem z pół roku temu ale powiedziałem o nie nie. Gra nie zajac , nie ucieknie . Poczekajmy z rok!
    • ^   moze po prostu wezniesz della bez piwota i do niego dokupisz ramie krecone do biurka?     jesli denerwuje cie OSD w samsungu to mozesz sterowac programem (Samsung Display Manager) zwrociles juz te monitory? jesli nie to jak ustarwiles barwy w nim?  
    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...