Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

#BF6

Automatyczne oznaczanie wrogów po feedbacku graczy otrzyma nerfa - czas działania i zasięg.

"Tak, zdecydowanie zmniejszyliśmy zasięg i ogólnie obniżyliśmy moc. W otwartej becie dowiedzieliśmy się sporo – system był ewidentnie bardzo OP, dokładnie tak, jak mówili gracze. W praktyce sprowadzało się to do tego, że gracze po prostu strzelali w „Doritosy”. Jasne otoczenie, ciemne otoczenie – nieważne, wszyscy mówili: „Celuj w Dorito, a i tak coś trafisz”.

 

A tego absolutnie nie chcemy w Battlefieldzie, dlatego skróciliśmy czas działania, zmniejszyliśmy zasięg – wszystko, żeby naprawdę ograniczyć ten system i dostosować go do tego, czego oczekujemy. Informacja jest ważna, oznaczanie przeciwników też, ale musi to być aktywna część rozgrywki w Battlefieldzie. To nie może działać na zasadzie „odpal i zapomnij”, że jeden skan podświetla wszystkich. To było bardzo widoczne w otwartej becie, dlatego wprowadziliśmy istotne zmiany. Jeśli chodzi o ogólną siłę systemu, zdecydowanie ją osłabiliśmy.

 

546618906_730411833334519_4675760479959051786_n.jpg.347d37348053674230270efd2bf86cfa.jpg

 

#BF6 - PS5 / Xbox Series.

Ripple Effect podaje, że wersja #Battlefield6 na PS5 Pro działa w 2160p w trybie Fidelity (zablokowane 60 kl./s) oraz w 1620p w trybie Performance z wyższą liczbą klatek.

Na PS5 i Xbox Series X gra działa w 1440p w trybie Fidelity oraz w 1280p w trybie Performance. W trybie Performance liczba klatek wynosi 70–110 fps (średnio ok. 85 fps).

Xbox Series S działa w 1080p. Według dyrektora technicznego Christiana Buhla, gra działa „bardzo stabilnie” w 60 kl./s, mimo że trzeba było dostosować niektóre poziomy i wprowadzić zmiany, aby to osiągnąć.

„Obniżyliśmy część ustawień graficznych na Series S – zarówno po to, by osiągnąć zakładane cele wydajnościowe, jak i zmniejszyć zużycie pamięci.

Największym wyzwaniem była dla nas pamięć – znacznie mniejsza niż na pozostałych konsolach, a nawet mniejsza niż w komputerze klasy średniej. To było największe wyzwanie: upewnić się, że wszystkie nasze poziomy zmieszczą się w pamięci konsoli Series S.”

 

#BF6 Anticheat - konsole - PC.

Ripple Effect zachęca graczy na PS5 i Xbox Series, aby pozostawili crossplay WŁĄCZONY w #Battlefield6, nawet jeśli studio „nie może obiecać, że na PC nie będzie żadnych oszustów”.

W niedawnym wywiadzie dla IGN, dyrektor techniczny Christian Buhl powiedział, że Ripple Effect jest „niezwykle agresywne” w walce z oszustami na PC, ale oszuści zawsze będą obecni, ponieważ „to niekończąca się gra w kotka i myszkę”.

„Robimy naprawdę dużo po stronie PC, aby jak najbardziej ograniczyć oszukiwanie. Mamy w Battlefieldzie cały zespół poświęcony walce z cheatami, w skład którego wchodzą inżynierowie, analitycy sprawdzający sytuację, banujący graczy i ustalający, jakie są najnowsze oszustwa. Mamy też inny, odrębny zespół w EA, zajmujący się antycheatem, z którym ściśle współpracujemy.”

Dodatkowo, starszy projektant Matthew Nickerson, potwierdził, że crossplay będzie domyślnie włączony, gdy gracz uruchomi #Battlefield6 po raz pierwszy, ale użytkownicy konsol, którzy go wyłączą, ograniczą swoją pulę przeciwników tylko do społeczności PlayStation i Xbox.

„Nie chcesz grać i mieć wrażenia, że po drugiej stronie jest masa oszustów. Mam nadzieję, że gracze konsolowi będą mieli wystarczająco dużo zaufania do tego, co robimy w kwestii cheatów na PC, aby nie czuli potrzeby wyłączania crossplayu tylko z tego powodu. Jeśli jednak będą chcieli, taka opcja jest dostępna. Uważamy jednak, że niezwykle ważne jest, aby gracze PC i konsolowi mieli pewność, że większość osób, z którymi grają lub przeciwko którym grają, nie oszukuje, i że wkładamy w to ogromny wysiłek.”

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Mogę tylko napisać ze faktycznie autospottingg juz dostal nerfa i teraz jest ok :D

 

7 minut temu, Phoenix. napisał(a):

#BF6

Automatyczne oznaczanie wrogów po feedbacku graczy otrzyma nerfa - czas działania i zasięg.

"Tak, zdecydowanie zmniejszyliśmy zasięg i ogólnie obniżyliśmy moc. W otwartej becie dowiedzieliśmy się sporo – system był ewidentnie bardzo OP, dokładnie tak, jak mówili gracze. W praktyce sprowadzało się to do tego, że gracze po prostu strzelali w „Doritosy”. Jasne otoczenie, ciemne otoczenie – nieważne, wszyscy mówili: „Celuj w Dorito, a i tak coś trafisz”.

 

A tego absolutnie nie chcemy w Battlefieldzie, dlatego skróciliśmy czas działania, zmniejszyliśmy zasięg – wszystko, żeby naprawdę ograniczyć ten system i dostosować go do tego, czego oczekujemy. Informacja jest ważna, oznaczanie przeciwników też, ale musi to być aktywna część rozgrywki w Battlefieldzie. To nie może działać na zasadzie „odpal i zapomnij”, że jeden skan podświetla wszystkich. To było bardzo widoczne w otwartej becie, dlatego wprowadziliśmy istotne zmiany. Jeśli chodzi o ogólną siłę systemu, zdecydowanie ją osłabiliśmy.

 

 

 

A podobno w opini paru "ekspertow i weteranów"  z naszego forum to działało jak w innych bfach xD a jednak nie i leci nerf 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

A możliwe jest by autospotting ograniczony był do trybu gry? Bo oglądając gameplaye z trybów przełamanie i rush, widzę jak wszystko się oznacza na ekranie. Czerwona choinka spotów i na pewno gość tego nie robi wciskając Q, bo nawet na nich nie patrzył. Niemożliwe jest też by inni z teamu mu tak szybko i często ich oznaczali. Nie grałem tych trybów, tylko podbój. Tam często bywało tak, że jak kogoś nie oznaczyłem przez Q, to i przez parę minut nie widziałem żadnych spotów. Raz na jakiś czas widziałem tylko jak ktoś z teamu oznaczył. Na pewno auto spotta nie było. Wyjątkiem była tylko luneta zwiadowcy, która oznaczała automatycznie wrogów w których się celowało. No chyba że miałem, coś zbugowane :E.

Opublikowano
6 minut temu, dawidoxx napisał(a):

Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow

Przecież nikt Cię po imieniu nie będzie zgłaszać, chyba że mamy jakiegoś szpiega z Krainy Deszczowców, lepiej dmuchać na zimno :E

Opublikowano
1 godzinę temu, dawidoxx napisał(a):

Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow, ale tak z spraw technicznych to napisze, ze doszedł nowy preset graficzny "overkill" jest to cos powyzej ustawien ultra.

 

No w otwartej becie dając preset ultra nie miało się maksymalnych detali. Trzeba było ręcznie włączyć ssgi za miast gtao żeby mieć global illumination. Masa ludzi o tym nie wiedziała, więc pewnie dali nowy preset.

  • Upvote 1
Opublikowano
18 minut temu, babayaga napisał(a):

No w otwartej becie dając preset ultra nie miało się maksymalnych detali. Trzeba było ręcznie włączyć ssgi za miast gtao żeby mieć global illumination. Masa ludzi o tym nie wiedziała, więc pewnie dali nowy preset.

Nie chodzi o gtao, oswietlenie ale również tekstury/cienie i pare innych rzeczy dostało ustawienie "overkill"

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Ciezko określić.. nie sprawdzałem - wrzuciłem tylko ustawienia i nic juz nie zmieniałem, bo nie było czasu 

 

Jesli natomiast chodzi o wydajność to ten test z wczoraj działał zdecydowanie lepiej jak ostatnia beta i mialem duzo więcej fps  

  • Upvote 2
Opublikowano

#BF6 Destrukcja BR/MP.

Destrukcja nie różni się w MP i BR, jednak różnica polega na tym, że w Battle Royale będzie można zniszczyć całe budynki, a w MP nie, gdyż popsułoby to balans map - Dice.

A więc w BR - można zrównać mape z Ziemią.

W MP nie możesz, aby nie grać po pewnym czasie na "pustkowiu" bez osłon.

 

548066861_731499113225791_7757409460291229656_n.jpg.4a18ea5bc6d483c8545e711b0c928355.jpg

  • Upvote 3
Opublikowano

#BF6 Lunety. 

W najnowszym buildzie poprawili wszystkie lunety względem BETY.  

♦️Lepsza widoczność przed lunetę i lepsza siatka. 
♦️Będzie można również zmieniać kolor siatki - powiedzieli Deweloperzy testerom .
 

 

IMG_3955.jpeg

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Godzinka odśnieżania. Takie coś ostatnio pamiętam 1 listopada w latach 90ych
    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...