Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 2.10.2025 o 20:53, boban666 napisał(a):

Mam juz w paru simach DLLS 4.0 (K). Mi bardziej chodzi ze ta moja 4080S Ventus jest wykastrowana ( 2x Hdmi , 2x DP) i tak jak pisalem na poczatku nie moge w pełni wykorzystac monitorów. A ze mam czułe oczy 😁 (zapraszam do wątku o stutteringu 😁) to widzę że obraz nie jest taki płynny. No i własnie się łamie czy czekac na te nowe "s" i się męczyć 😁 czy jednak brac 5080. Myślalem jeszcze czy nie da się może jakoś oszukać karty jakimiś przejsciówkami z HDMI na DP , ale mam obawy 😁

Teraz kupować kartę 5080 z 16 gb vramu to najgorsza głupota jaką można zrobić. Już blisko do końca roku a w nowym wyjdą RTX 5080 super z 24 gb vram i cena będzie podobna , nawet jak kupisz teraz zwykłą 5080 stracisz na niej srogo jak superki wyjdą.

  • Upvote 1
Opublikowano

Z jednej strony racja, ale z drugiej - a czy to chociaż pewne, że zaczną od akurat tego segmentu?

 

Bo jak ktoś myśli, że 

a) koniec Q1 i początek Q2 na pewno oznacza masę kart w sklepach w pierwszej połowie kwietnia

b) że od razu wszystkie segmenty

 

to się moim zdaniem mocno rozczaruje, jeśli będzie miał pecha i jego segment zostanie na koniec. Choć raczej 5080 będzie w pierwszym "rzucie" Superek, przynajmniej patrząc na historię i logikę, ale z NV to wszystko jest możliwe ;)

 

 

 

Jakieś segmenty dostaną swoje Superki pewnie w maju albo i czerwcu.

 

Poza tym ceny będą na pewno wyższe ceny. Boję się, że sporo. W końcu nie ma konkurencji od AMD dla 5080 24GB. Tu się sytuacja komplikuje bo wartość odsprzedawanej po 3-4 latach karty też będzie inna przy 24GB vs. przy 16GB. Tak jak dziś używane karty 4060 8GB są za grosze, a 4060 16GB są sporo droższe.

 

 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Doamdor napisał(a):

Zobacz jak to wygląda na 49", a jak u ciebie. :hihot:

 

 

Ja się nie upieram że 27"x3 jest lepsze , ja nie mam tyle miejsca , dlatego mam to tak złożone.

Co do 5080s , na dzień dzisiejszy w sumie NV nic oficjalnie nie potwierdzilo kiedy będzie premiera , niby są jakies tam przecieki ze w styczniu na CES , ale to już jest koniec stycznia , zanim to trafi do sprzedazy to bedzie , kwiecien/maj , oczywiście ceny pewnie będą z kosmosu a potem się okaże że na poczatku 2026 roku będzie seria 60xx i tak w kółko 🤣

A tu 3x27"

To wszystko zalezy jak sobie to ustawisz 

Edytowane przez boban666
Opublikowano
Godzinę temu, boban666 napisał(a):

No tak , nie mam innej możliwości. No ceny rosną i to mnie przeraża 😁.

Rosną zawsze rosną przed końcem produkcji serii po to żeby jak najwięcej wyprzedać przed wejściem nowej czyli 5080 super 24 gb vram ponieważ zwykłe 5080 przestaną się sprzedawać proste.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Jak tam sytuacja? Ja cisnę nadal na 3440x1440 40" 21:9 z rtx 4080s i w sumie git.

-W EA WRC24 mam praktycznie stałe 120 klatek (pomijam Monte Carlo, ale ta gra to kupa optymalizacyjna jak wiesz).

-IRacing nie mam i nie planuję póki co. 

-LMU trzyma 138 FPS (na tyle mam blokadę) i czasem coś delikatnie spadnie, ale to bardzo delikatnie i tylko capframex to widzi.

-AC Evo na "drzevo" jak to mówi jeden kolega 😛

-raceroom sztos (po aktualizacji jeszcze grafika piękna jak na tak leciwą grę)

-AMS2 mój faworyt i tutaj świetnie nawet na pełnym serwerze.

 

Pomijam system rankingowy, bo obecnie IRacing nadal rządzi, ale LMU już daje radę, a po cichu liczę, że AMS2 jeszcze pokaże kto rządzi 😛.

 

W ekipie mamy ludków z rtx4080s, 3080 i 3090. Oczywiście na 30xx niższe detale, ale wszyscy twierdzą, że jest bardzo dobrze na 3x32 2560x1440. Ja też rozumiem Twoje rozczarowanie i ból, bo przecież razem jesteśmy po tej samej stronie można rzec. Zastanawiam się tylko czy może mógłbym Ci jakoś pomóc, o coś dopytać posiadaczy triple itd? Nie wszyscy to rozumieją, ale w simracingu o wiele bardziej widać każde chrupnięcie niż w innych grach niestety. 

 

Nadal używam trophy, bo jeszcze nie znalazłem miejsca na alu i triple. Kilka miesięcy temu dołożyłem tylko haptykę na manipulatory. Podkładki antywibracyjne ze styropianu miały być na testy i tak już ponad rok są 😆

IMG20251012205931.jpg

IMG20251110100905~2.jpg

Edytowane przez Adikon
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • No, szkoda tylko, że "technologicznie" to tak nie bardzo premium: "Główne problemy z marką Hongqi, zwłaszcza w modelu E-HS9, dotyczą głównie awaryjności pneumatycznego zawieszenia (które "pada" w upały), niedopracowanego oprogramowania (GPS, radio) oraz ogólnej jakości i niezawodności w porównaniu do oczekiwań na rynku premium, czego potwierdzeniem są badania JD Power w Chinach, umieszczające markę poniżej średniej, mimo obietnic luksusu i gwarancji assistance.  Najczęstsze problemy i zarzuty:     Awarie pneumatycznego zawieszenia (E-HS9): Najczęściej zgłaszana usterka, w której samochód w upalne dni zapada się, staje się sztywny i traci zdolność do jazdy, co jest potwierdzane przez dystrybutorów.     Problemy z elektroniką: Niedziałające lub zbyt czułe systemy nawigacji GPS i radia, które sprawiają trudności nawet dealerom.     Niska jakość i niezawodność (ogólnie): Badania JD Power (wrzesień 2024) wskazują, że Hongqi wypada poniżej średniej w badaniach jakości nowych samochodów w Chinach, co podważa wizerunek marki luksusowej.     Wyzwania dla mechaników: Dziwne rozwiązania techniczne i elektronika mogą stanowić wyzwanie przy naprawach. " Może kosztują jak Audi, ale przynajmniej psują się  jak stare Francuzy.
    • https://autoblog.spidersweb.pl/silniki-spalinowe-zakaz-2035-koniec     Do przewidzenia to było, szkoda że tak późno.  Ciekawe z tymi range extenderami - epower ma szanse na dalszy rozwój  
    • U mnie również fabryczne webasto steruje klimą, rozmraża szyby itp. To wynika z faktu, że w aucie jest 22*C i szyba się nagrzewa. Trzeba grzać trochę dłużej. Około 30 minut. Tzn 22*C w aucie osiągane jest szybciej, ale potrzeba tych dodatkowych 10 minut żeby szyby puściły.   (nie jestem przeciwnikiem EV, raczej gadżeciarzem, więc z tego powodu kupiłbym teslę ) 
    • Panie Wiśniowy a jak znajdziesz 5070 ponizej 2050 zł to co wtedy ? Też byłem zwolennikiem 4060 i 5060 , ale mocno to przeanalizowałem i czekałem tylko na odpowiednią promocję .    https://www.pepper.pl/share-deal-from-app/1173207 . Akurat juz dawno po promce ale ja bym czekał mimo to.   
    • Na Win 10 nie działa ten program wymagany jest win 11.    
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...