raul_ole 153 Opublikowano 5 Października Opublikowano 5 Października Trzeba przyznać, że z modami gra wygląda bardzo ładnie. Na kierownicy jeździ się zadowalająco, udźwiękowienie jest mocną strona gry. Bardzo fajne odcinki tras. Skiny na nowy sezon, mod na brudne auta, tweaki graficzne w pilku ini, kolory i pare innych... Na minus efekt padającego deszczu, brak kałuż, i to jak krople deszczu wyglądają na szybie. 1
JohnyWol 81 Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października Hej, a dałbyś radę wrzucić info jakie to mody i tweaki w pliku ini zastosowałeś? 1
Dominix 403 Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października Ja pamietam jak weszlo do ea play to sobie zaczalem grac troche kariere, trafil mi sie odcinek w nocy w deszczu i sie odechcialo Do tego jazda na kierownicy w stylu GT/F1 nie jest zbyt wygodna, moze kiedys wroce. Spoiler
zozolek 312 Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października Dla mnie najlepsza odsłona ever. Dirt 1 znalazł spadkobierce, o 2 nie wspomnę. Ilość OS, ich długość, prowadzenie aut czysta przyjemnosc - w tym na asfalcie. Graficznie sztos, np porównujac do najnowszej EVO.
raul_ole 153 Opublikowano 6 Października Autor Opublikowano 6 Października (edytowane) https://www.overtake.gg/threads/better-crowd-atmosphere-audio.269711/ https://www.overtake.gg/downloads/faster-dirty-in-wet-condition.76691/ https://www.overtake.gg/threads/add-lens-flare-pollution-and-improve-ground-reflection-adjustments.286816/ https://www.overtake.gg/downloads/greener-vegetation.79694/ do tego flitry nvidia w grze i brightness zmniejszyć [Core.System] Paths=../../../Engine/Content Paths=%GAMEDIR%Content Paths=../../../Engine/Plugins/Cm_BonedMesh/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Cm_CrowdMesh/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Cm_MaterialController/Content Paths=../../../WRC/Plugins/Cm_AchievementService/Content Paths=../../../Engine/Plugins/CM_ImpostorBaker/Content Paths=../../../WRC/Plugins/CatalogueExporter/Content Paths=../../../WRC/Plugins/EditorMenuRegistry/Content Paths=../../../WRC/Plugins/Skidmarks/Content Paths=../../../WRC/Plugins/EgoInputSystem/Content Paths=../../../WRC/Plugins/EgoEngineLight/Content Paths=../../../WRC/Plugins/LoadStateHelper/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Wwise/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/GeometryMode/Content Paths=../../../WRC/Plugins/TrackTools/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/GeometryProcessing/Content Paths=../../../WRC/Plugins/CM_MaterialLibrary/Content Paths=../../../WRC/Plugins/EditorGameTools/Content Paths=../../../Engine/Plugins/FX/Niagara/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/PythonScriptPlugin/Content Paths=../../../WRC/Plugins/CableTech/Content Paths=../../../Engine/Plugins/MegascansPlugin/Content Paths=../../../Engine/Plugins/FX/HoudiniNiagara/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/MeshModelingToolset/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/HairStrands/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/HDRIBackdrop/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/SunPosition/Content Paths=../../../WRC/Plugins/PhotoMode/Content Paths=../../../WRC/Plugins/RainModule/Content Paths=../../../WRC/Plugins/VehicleTools/Content Paths=../../../WRC/Plugins/VehicleAnimation/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ControlRig/Content Paths=../../../WRC/Plugins/Animation/Content Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/SequencerScripting/Content Paths=../../../WRC/Plugins/ContentObjectManager/Content Paths=../../../WRC/Plugins/Characters/Content Paths=../../../WRC/Plugins/RaceCrowd/Content Paths=../../../WRC/Plugins/ScenarioTools/Content Paths=../../../WRC/Plugins/SequencerTools/Content Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/MovieRenderPipeline/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Compositing/OpenColorIO/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Nvidia/DLSS/Content Paths=../../../WRC/Plugins/FSR2/Content Paths=../../../WRC/Plugins/FSR2MovieRenderPipeline/Content Paths=../../../WRC/Plugins/RallySchool/Content Paths=../../../WRC/Plugins/LargeWorldTools/Content Paths=../../../WRC/Plugins/Cm_EditorTools/Content Paths=../../../WRC/Plugins/Cm_PlatformActivityService/Content Paths=../../../WRC/Plugins/Cm_ThumbnailRendererTool/Content Paths=../../../WRC/Plugins/DirtRallyTests/Content Paths=../../../WRC/Plugins/ProfilingSuite/Content Paths=../../../WRC/Plugins/SOSBudgetTools/Content Paths=../../../WRC/Plugins/EditorDiskCheck/Content Paths=../../../WRC/Plugins/EgoSaveSystem/Content Paths=../../../WRC/Plugins/FoliageTools/Content Paths=../../../WRC/Plugins/GroundCover/Content Paths=../../../WRC/Plugins/PythonEditorExtension/Content Paths=../../../WRC/Plugins/ScreamCanteen/Content Paths=../../../WRC/Plugins/SourceContentUtils/Content Paths=../../../WRC/Plugins/TexArrayTools/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Developer/AnimationSharing/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/SpeedTreeImporter/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Enterprise/DatasmithContent/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosClothEditor/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/GeometryCollectionPlugin/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosSolverPlugin/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosNiagara/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/MotoSynth/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Synthesis/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioSynesthesia/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/OpenXR/Content Paths=../../../WRC/Plugins/QVDebugTools/Content [SystemSettings] r.LensFlare.ForceMinimum=0 r.Sun.LensFlareIntensity=0.15 r.LensFlare.AllowOverrides=1 r.Headlight.FlareIntensity=0.05 r.Vehicle.ReflectionFlare=0 r.VolumetricFog=1 r.VolumetricFog.AllowDynamicUpdates=0 fog.MaxDistance=800 fog.StartDistance=10 r.Water.ReflectionQuality=4 r.RefractionQuality=3 r.SSR.MaxRoughness=10 r.SSR.Quality=4 r.Water.SpecularScale=2.5 material.Wetness.DiffuseBoost=0.4 material.Wetness.SpecularPower=5.0 r.SpecularScale=0.5 r.EyeAdaptation.LensAttenuation=0.73 r.TonemapperGamma=2.1 r.Tonemapper.GrainQuantization=0 r.Tonemapper.Sharpen=0.75 r.SkylightIntensityMultiplier=1.9 r.SkyAtmosphere=1 r.SkyAtmosphere.LUT32=1 r.Color.Grading=0 r.Color.Max=0.93 r.Color.Mid=0.43 r.ToneCurveAmount=0 r.EyeAdaptation.MethodOveride=0 r.EyeAdaptationQuality=3 r.EyeAdaptation.MinEv=-3.0 r.EyeAdaptation.MaxEv=3.0 CullDistanceScale=4.5 groundCover.CullDistanceScale=4.5 groundCover.CullMaxDistance=20000.0 r.SceneColorFringeQuality=0 r.DefaultFeature.LensFlare=1 r.DefaultFeature.Bloom=1 r.BloomQuality=5 r.DefaultFeature.AntiAliasing=0 r.LensFlare.BokehSize=10 r.LensFlareHaloScale=5.0 r.LensFlareChromaticAberration=0.3 r.LensFlareAnamorphicFactor=0.4 r.LensFlareGhostCount=1 r.LensFlareGhostSpacing=0.5 r.LensFlareSpread=2 r.LensFlareHaloWidth=5 r.LensFlareLayerScale=(Primary=1.8, Secondary=1.3) r.LensFlare.CinematicMode=1 r.LensFlare.Intensity=0.01 r.LensFlare.PrimaryAlpha=0.1 r.LensFlare.GhostAlpha=0.3 r.LensFlare.LightFilter=1 r.LensFlare.AllowedLights=SunLight r.LensFlare.MinLightIntensity=50000 r.LensFlare.MaxDrawDistance=50000 r.LensFlare.LightIDFilter=0xFFA500 r.LensFlare.AmbientLightResponse=0.0 r.LensFlare.ArtificialLightScale=0.0 r.Bloom.Intensity=0.15 r.Bloom.Threshold=-1.0 r.Bloom.ConvolutionSize=5 r.Bloom.ConvolutionScale=1.5 r.Bloom.ConvolutionCenterWeight=8.0 r.Bloom.Cross=1 r.Bloom.CrossScale=0.3 r.Bloom.CrossWeight=3.0 r.Bloom.CrossFilter=0 r.Bloom.DirtMaskIntensity=1.5 r.Glare.Intensity=1 r.Glare.Tint=(R=0.95,G=0.9,B=1.0) r.Glare.Direction=0.5 road.Gravel.Albedo=(R=0.20,G=0.22,B=0.18) road.Gravel.SpecularScale=0.3 road.Gravel.Roughness=0.85 r.DefaultFeature.AmbientOcclusion=1 r.AmbientOcclusion.Method=1 r.AOQuality=3 r.AmbientOcclusion.Intensity=0.6 r.AmbientOcclusion.RadiusScale=0.8 Edytowane 6 Października przez raul_ole 1 1
raul_ole 153 Opublikowano 7 Października Autor Opublikowano 7 Października (edytowane) Niebo w tej grze wygląda obłednie, zmieniające się chmury na horyzoncie wraz z postępem pory dnia czy pogody. Mialem w force feedback ustawienia wszystko na max 150 nie wiem skad to sie wzielo, zmienilem na jakies polecane znalezone w necie i jezdzi sie znacznie inaczej, o wiele lepiej Edytowane 7 Października przez raul_ole
Dominix 403 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Sciagnalem te pliki ale po wrzuceniu gra sie juz nie odpala bo niby instalacja jest zepsuta, usuniecie ich i nie ma problemu, nie wiem czy cos trzeba jeszcze dzialac a mam gre na ea app. a te ustawienia w pliku to jaki plik i gdzie on jest? Tak sobie sprawdzilem z ciekawosci znowu, to z drugiej strony, podczas jazdy i tak tego za bardzo nie bedzie widac bo sie skupiam na drodze a nie tym co jest poza nia. jako ze wrc nie gram za duzo lub wcale to dalem ai na 90 i cos tam sie da ujechac, to akurat z kariery czy za dnia:
raul_ole 153 Opublikowano 13 Października Autor Opublikowano 13 Października Trzeba dodać linijke kodu we właściwościach gry w ea app, przy modach skinach jest napisane co wpisać
Dominix 403 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Sprawdziłem tylko to co dałeś i tam nie ma nic o tym że coś trzeba wpisać.
Szambo 641 Opublikowano 14 Października Opublikowano 14 Października Mam to cały czas zainstalowane i sobie czasem jakiś odcinek w karierze zrobię. Odcinki fajne, radość z jazdy jest.... tylko te bzdety w karierze irytujące.
Dominix 403 Opublikowano 14 Października Opublikowano 14 Października Wrzucilem te "mody" ale to dalej wyglada podobnie, moze do powtorek to jakos daje rade, ale przy normalnej jezdzie to nie ma wiekszego znaczenia. Bardziej mi sie podoba jak przestawilem haptyki na pedalach jako wibracje zaleznie od podloza do przednich kol i calkiem fajnie to dziala, ale bardziej mi brakuje okraglej kierownicy do wrc, moze kiedys sie zakupi. Kariera jest tez dosc slabo zrobiona, mimo ze zazwyczaj tego nie jezdze to moglo by to lepiej wygladac, moze cos jak w F1. Glownie to ze robie sobie zespol, kupuje auto i nagle sie okazuje ze na nastepny etap musze kupic kolejne, czy jezdze jakimis retro. Jak juz zaczynam jako junior to tym powinienem glownie jezdzic az bede mogl wskoczyc na klase wyzej.
raul_ole 153 Opublikowano 14 Października Autor Opublikowano 14 Października Akurat te mody na grafikę to w pliku ini się podmienia więc chyba nie zrobiłeś tego bo różnica jest znaczna
Dominix 403 Opublikowano 14 Października Opublikowano 14 Października to co dales do engine.ini to skopiowalem i tam wrzucilem, dodalem te 3 pliki pak odpalilem sobie wyscig i bez szalu, jedynie co zmienilem to w ustawieniach wylaczylem odbicia auta bo jak widze to mocno ubija wydajnosc i teraz mam tak 120-150fps zamiast 70-90, a co do wygladu to tak be szalu bym powiedzial
raul_ole 153 Opublikowano 14 Października Autor Opublikowano 14 Października (edytowane) Zobacz jakie masz kolory wyblakłe na filmiku. Ja nie mogę patrzeć na zwykłą wersję Edytowane 14 Października przez raul_ole
Dominix 403 Opublikowano 14 Października Opublikowano 14 Października Teraz zrobilem krotkie porownanie na tym samym odcinku i porze: domyslne: Spoiler oraz z tymi modami: Spoiler juz nie przerabialem w davinci zeby bylo 1440p i lepszy kodek na yt, ale ogolnie to jakiegos efektu wow ja nie widze. moze o innej prze dnia to robi roznice czy innym regionie. Jeszcze co mnie troche irytuje to przy jezdzie ze srodka, widac taki "shimering" glownie przy wycieraczkach, czesto cos tam miga i nie wiem jak sie tego pozbyc. Jedynie z DLSS to jakos wyglada bo temporal czy fsr to jest tragedia. 1
wahoo 2 Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października 13 godzin temu, raul_ole napisał(a): Zobacz jakie masz kolory wyblakłe na filmiku. Ja nie mogę patrzeć na zwykłą wersję Ja nie wiem jak można grać z obrazem zmasakrowanym przez podbijanie kontrastu "up to 11". No, ale co kto lubi
raul_ole 153 Opublikowano 15 Października Autor Opublikowano 15 Października Porównaj sobie pomarańczowy kolor Hyundaia czy roślinności default do transmisji wrc
Reddzik 2 762 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Czemu? bo wychodzi coś nowego? 1
Dominix 403 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Ale to gdzieś za rok pewnie, do tego czasu może być aktywny
raul_ole 153 Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Kunos pokazali jakie EA jest leniwe, słabe. Na tym samym silniku. Brak dbałości o detale jeśli chodzi o otoczenia itd. to samo jest z FIFA. Robią po łebkach bo i tak się sprzeda, bez dbałości jak najmniejszym nakładem
VRman 2 635 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października (edytowane) W dniu 15.10.2025 o 02:15, wahoo napisał(a): Ja nie wiem jak można grać z obrazem zmasakrowanym przez podbijanie kontrastu "up to 11". No, ale co kto lubi W dniu 14.10.2025 o 12:53, raul_ole napisał(a): Zobacz jakie masz kolory wyblakłe na filmiku. Ja nie mogę patrzeć na zwykłą wersję (Post tylko na temat kolorów i preferencji odnośnie kontrastu.) Co kto lubi. Ja myślałem, że gość coś pomylił w filmiku o CRT shaderach. Pokazuje kilka fajnych. I mówi "they're cool, if someone likes it, for me they're too contrasty" (takiego słowa użył, nie czepiać się mnie ) I dalej włącza shader na którym gra wygląda nie jak na PS1 na TV tylko jak gra z PS1 na PC, czyli tragicznie. Wszystko sztucznie, zbyt wyraźnie i przede wszystkim szaroburo jak cholera. Jakby grać na starym wypalonym kineskopowcu i podbić jasność zdecydowanie za wysoko. A tu słyszę jak gość mówi "ten jest mój ulubiony, teraz wygląda super". Autentycznie - byłem w szoku. Niektórzy są chyba uczuleni na albo jakiekolwiek kolory i jakikolwiek kontrast, albo jak ten typek na YT grający w Crash Bandicoot 1 na emulatorze PS1 i marudzący, że bez wyprania obrazu z kolorów gra źle wygląda. Chyba szukał w niej realizmu Jak widzę mody typu "desaturation" to się w łeb pukam. Przecież na PC mamy suwaki od kolorów, zwane "nasycenie kolorów" czy "digital vibrance". Ja od 23 lat jadę na 65% zamiast normalnego 50%, ale przecież jak jest komuś za kolorowo to sobie suwaczek przesuwa na te nie wiem - 20% jak lubi czarno-białe filmy i git Edytowane 17 Października przez VRman
Reddzik 2 762 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Nie mam EA WRC, kupiłbym gdyby dali w lepszej cenie, najtaniej na steamie po 65zł czy coś w ten deseń, ostatnio była po 100zł, bo gorsza zniżka. Oby to nie był trend, gdzie wraz końcem wsparcia gra będzie coraz droższa.
Dominix 403 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Jak nie grales wczesniej to moze sobie ea play ogarnac i wtedy zobaczyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się