N3trodPL 2 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Więc, zaraz po zainstalowaniu aktualizacji windows 10 za każdym razem laptop nie pokazuje pulpitu i pasku zadań. Jedyne co jest widoczne to czarny ekran oraz kursor, włączenie menadżera zadań skrótem klawiszowym działa tak samo jak inne skróty klawiszowe jednak samo rozpoczęcie nowego zadania [tzn. odpalenie explorer.exe poprzez menadżera] nie skutkuje ponownym pojawieniem się pulpitu bądź paska zadań. Jedyną metodą którą odzyskuję obie rzeczy do włączenie cmd oraz wpisanie komendy "sfc /scannow", jednak muszę to robić za każdym razem jak i również za każdym razem skan nie znajduje żadnych skorodowanych plików. Jest jakiś sposób aby to naprawić czy jednak pozostaje reinstalacja systemu?
Pan Mateoo 415 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Oki a jaki sprzet? sprawdz w regedit tutaj HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\NT\CurrentVersion\Winlogon czy widnieje w shell explorer.exe na internecie doradzają usuniecie cache z ikonek i miniaturek wyczytalem ze aby to zrobic to wpisz w cmd jako admin po linijce: taskkill /f /im explorer.exe cd /Users/%username%/AppData/Local del IconCache.db /a start explorer.exe a co do dism i sfc standardowo wpisz to wszystko: DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth sfc /scannow
N3trodPL 2 Opublikowano 19 Października Autor Opublikowano 19 Października Co do sprzętu mogę tylko podać specyfikacje samego laptopa za to nazwy tego konkretnego modelu nie jestem w stanie podać [bo najzwyczajniej w świecie nie umiem tego znaleść] Co do edytora rejestru, tak obok shell widnieje explorer.exe i to sprawdzałem samemu wczoraj [problem jest od wczoraj tak koło 18/19] A co do twoich rad zaraz je wypróbuję dzięki za szybką odpowiedź
Pan Mateoo 415 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Btw aktualizacje mozna cofnac jezeli jest ona wadliwa to to zrob. albo sprawdz czy nie ma jakiejs innej aktualziacji moze ona naprawi bledy 1
N3trodPL 2 Opublikowano 19 Października Autor Opublikowano 19 Października Właśnie ci powiem, że jak nie uda się tego naprawić to cofnę aktualizację bo przynajmniej mi nie pokazuje innej dostępnej aktualizacji Niestety nie zadziałało i po ponownym włączeniu musiałem na nowo zrobić sfc /scannow, może spróbuję odinstalować aktualizację chyba, że jest jeszcze jedna metoda Po sprawdzeniu jednak nie mogę odinstalować tej aktualizacji [I'm cooked]
N3trodPL 2 Opublikowano 19 Października Autor Opublikowano 19 Października @Pan Mateoo otóż naprawiłem problem i chciałbym zostawić ten temat dla przyszłych problemów u innych ludzi, a więc z poziomu czarnego ekranu włączamy tworzenie nowego profilu wraz z uprawnieniami administracyjnymi, po czym wyłączamy i włączamy laptopa [bądź komputer chyba że na komputerach ten problem nie występuje] oraz logujemy się na nowo utworzone konto [konfiguracja jest zaraz przed tym], zaraz po zalogowaniu można ponownie uruchomić laptopa/komputer oraz zalogować się na pierwotne konto które powinno załadować pulpit i pasek zadań bez problemów. 1
Pan Mateoo 415 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października czyli skorzystales z najgorszej opcji jaka jest stworzenie nowego kontau zytkownika? a te konto potem usunales czy po prostu jest ale nie korzystasz?
N3trodPL 2 Opublikowano 19 Października Autor Opublikowano 19 Października Konto usunąłem i znowu uruchomiłem laptop na nowo i działa tak jak powinno
Send1N 3 943 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października Czekaj bo nie do końca rozumiem założyłeś nowe konto i po prostu raz odpaliłeś system na tym koncie niczego nie zmieniając po czym uruchomiłeś ponownie pc i zalogowałeś się na poprzednie i wszystko nagle normalnie działa za każdym razem po uruchomieniu tak po prostu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się