Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Przymierzam się do wymienienia mojego laptopa (hp pavilion 15-cw1xxx) na coś nowego. Potrzebuje czegoś w budżecie max 6k. Zastosowanie to codzienne użytkowanie oraz gry pokroju simsy, minecraft, valorant, różnego rodzaju symulatory. Niestety problem jest taki, że kompletnie nie znam się na komputerach więc ewentualne złożenie samemu odpada. Czy jest sens kupować złożony pc (np w xkom) w takiej kwocie czy to za mało i laptop musi wystarczyć?

Co sądzicie o tych propozycjach?

https://delkom.pl/p/laptop-lenovo-loq-15irx10-83je007qpb-i5-13450hx-15-6-fhd-144hz-32gb-1000ssd-rtx5050-dlss-4-w11-179964

https://techlipton.pl/2024/polecane-zestawy-komputerowe-listopad-2024/#623d287562f7a713b np ten za 5500zł

Dzięki za wszelkie podpowiedzi

Opublikowano

czemu linkujesz polecane zestawy u liptona... my tez mamy na ithardware.pl

za 6k mozesz miec topowy PC lub sredni laptop

potrzebujesz mobilnosci jaka daje ci laptop? jaki masz monitor?

jesli chcesz pc (co bedzie lepszym wyborem) to napisz ile dyskow jakich chcesz i czy chcesz monitor - if yes to napisz preferencje albo przejrzyj dzial MONITORY - tam masz odp odn polecanych monitorow - tylko poszukaj

Opublikowano
7 minut temu, Pan Mateoo napisał(a):

jesli chcesz pc (co bedzie lepszym wyborem) to napisz ile dyskow jakich chcesz i czy chcesz monitor - if yes to napisz preferencje albo przejrzyj dzial MONITORY - tam masz odp odn polecanych monitorow - tylko poszukaj

linkuje to co znalazłam w necie

na mobilności mi nie zależy, a monitora nie mam żadnego

Opublikowano (edytowane)

No to jak mobilnosc zbedna to szedlbym w PC, bo bedzie duzo wydajniej + ciszej i chłodniej niz lapek. W cenie 5k masz PC wydajniejszego od laptopa za 9-10k wiec wybor jest raczej prosty. No albo przynajmniej podobnie wydajnego bo ostatnio RAM mocno podrozal wiec zobaczymy co uda sie wcisnac w tej kasie.