Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szczerze mówiąc taka sobie jest ta jednostka silnikowa bo 105KM przy tej masie wiele ciekawego nie zrobi, ale szczęście w nieszczęściu że mało awaryjne są te pompowtryskiwacze. Samochód obiektywnie rzecz biorąc ok, chociaż wyciszenie bardzo kuleje. Meganka 05 rocznik wypada korzystniej, jak dla mnie personalnie.

Opublikowano

U mnie na lato wjechały nowe fele do saab-a

 

 

Tu już po renowacji 

 

 

 

Niestety w miedzy czasie padła pompa sprzęgła i aktualnie wożę się autem zastępczym : toyotą auris z 2013r. Spoko autko, ale 90km szału nie robi

 

DSC_8693.jpg

Opublikowano

 

 

Fele musiałem zdjąć (0.5 inch za szerokie ;__;), ale pasują do nowej Maximy 2016, także spokojnie czekają *.* Altima 2011...skrzynia (automat) poezja...nie czuć przełożeń :)   

Opublikowano (edytowane)

Ja nie mam prawa jazdy a wolę śmigać manualem po placu niż automatem gdziekolwiek XD manual wymaga większego udziału kierowcy w prowadzenie samochodu a o to chodzi, jak nie chcesz prowadzić to jedź pociągiem

@ViNG mam wrażenie jakby połowa aut w Am. Północnej to Altimy XD

Edytowane przez Prezes Biznes
Opublikowano

Ile mieliscie aut z automatem a ile z manualem ?

miłem 11 aut z manualem i 4 z automatem , jezdzac do pracy lub bedac kierowca na etecien jak byłem ja  stwierdzam jedno automat bije wszystko , udział kierowcy co ty pierdolisz nie wiem czy zauważyłeś ale szybciej sie skreca majac obie ręce na kierownicy .a jak automatem hamujesz lewa nogą to każdy frajer z manualem moze mnie w dópe pocałowac na zakretach pod góre .

Opublikowano

Nie wiem jak ty Dziara jeździsz że musisz tak wywijać kierownicą w takim tempie ale z moich obserwacji wynika, że przy jeździe "normalnej" nie trzeba takiej prędkości obrotowej kierownicy ;)

Manual daje 100% kontroli nad autem, gdy chcę w tym i koniecznie tym momencie zmienić bieg to mogę i zajmuje to ułamek tego co w automacie z opcją sekwencyjnej zmiany biegów

Opublikowano

ja w przez większość czasu jeździłem z manualną skrzynią ale po przewiezieniu 4 liter automatem stwierdziłem że kolejne to musi być awtamat .A do miasta gdzie większość czasu śmigam  aż się prosi o automatyczną skrzynie :)

Opublikowano
3 godziny temu, Prezes Biznes napisał:

Nie wiem jak ty Dziara jeździsz że musisz tak wywijać kierownicą w takim tempie ale z moich obserwacji wynika, że przy jeździe "normalnej" nie trzeba takiej prędkości obrotowej kierownicy ;)

Manual daje 100% kontroli nad autem, gdy chcę w tym i koniecznie tym momencie zmienić bieg to mogę i zajmuje to ułamek tego co w automacie z opcją sekwencyjnej zmiany biegów

A zapomniałem ty nie masz prawka ani auta tak ze nigdy nie miałeś sytuacji ze lecisz 210Km/h wyjezdzasz z zakretu a tu na drodze 3 rozpierdolone samochody w obydwu pasach ,  czyli lewy hamujesz nie dajesz rady wciskasz gaz w podłoge zeby ci doope wyciagło nastepna przeszkoda prawy gaz i hamulec zeby dopa wruciła i znowu lewy gaz potem naciskasz hamulec wysiadasz jarasz 4 fajki a własciciel ostatniej RAV 4 mowi :ja [cenzura] myslałem ze nas wszystkich rozjebiesz .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zakupiłem Arctici P14 pięciopak. Zapakował 3 do budy puściłem je na 900rpm. Temperatura ramu mi spadła do 30 stopni z 38 nie spodziewałem się aż takiej różnicy w porównaniu do tych z obudowy. Jakbym wiedział to bym wymienił 5 lat temu  
    • Ale, że jak? Że od tak funkcja dodana? 😮   Nie jestem przyzwyczajony, bo na PCL operowanym przez potężne Aksel Ringer Szroedinger to trzeba było 2 lata czekać na jakiekolwiek usprawnienia.
    • I znowu porzuciłeś wszystkie wątki z poszczególnymi argumentami.  Do tego kolejna próba "obsrania", czyli jakieś tam twierdzenia o poziomie. Do tego kłamliwe - jak pisałem, staram się wszystko logicznie uargumentować i podać odpowiedni przykład wydarzenia czy podać coś na poparcie. Ty w dalszym ciągu poza klejeniem opisu ordo iuris autorstwa ordo iuris nie dałeś nic. To nie jest ten sam poziom.  Nie robię z siebie ofiary, po prostu zaznaczam Ci, które wycieczki osobiste, które poczyniłeś są na tak niskim poziomie, że budzą pewnego rodzaju odrazę.   W szerokim świecie bycie antykonfiarzem to komplement. Dla mnie również. Jestem zbyt doświadczony na ich hasełka i za duzą mam wiedzę o ich poczynianiach, aby brac ich na poważnie. A no i nie jestem z ich plemienia. Nie twierdzę, że wszystko co robiłem na PCL było dobre, ale jedno jest pewne - argumentowałem wszystko co pisałem. Podawałem linki, ustawy, przepisy, nawet jeśli post zaczynał się od słynnego "brednie".  Ty tego nie robisz. Więc nie - nie jesteśmy tacy sami. Jesteś dobre 5 lat mną w wersji, która była obecna na PCL. Brakuje Ci wiedzy, doświadczenia i ogłady, aby prowadzić racjonalny dyskurs. I nie to nie jest wycieczka osobista w Twoim stylu. To stwierdzenie faktu, który dokumentują Twoje własne posty.    
    • Polska, a konkretnie naród o którym wspominasz ma jedynie interes prowadzenia wolnego handlu z państwami Europy i możliwość swobodnego przemieszczania się w ramach strefy Schengen. Cały ten marksizm (w tym ekologizm) to ściek, który z UE do Polski spływa, a posłuszne pionki implementują go jak leci. Bycie propolskim nie oznacza bycie prorosyjskim. Dziwne macie tendencje w postrzeganiu świata i interesu narodowego. Interes narodowy to nie nadskakiwanie innym (narodom) jak to ma miejsce obecnie, a dbanie o sprawy "natio". W zasadzie duopol z przystawkami, który panuje od początku ostatniej dekady poprzedniego wieku to dba głównie o interesy innych nie myśląc o swoich.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...