kvba255 0 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Hej jestem totalnie zielony i potrzebuje pomocy.Wymienilem komputer i nie mogę podlczyc kabla od Ethernetu do tyłu płyty głównej. Płyta główna MSI B760 Gaming Plus WiFi DDR4 (B760GAMINGPLUSWIFIDDR4) https://imgur.com/a/WQRjhiF Jak mogę temu zaradzić? Wymiana całego kabla nie wchodzi w grę bo idzie przez sciane
zakk87 95 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Ale z czym masz problem dokładnie? przecież wtyczka RJ45 jest kompatybilna z każdym urządzeniem sieciowym. Pokaż zdjęcie gniazda RJ45 na płycie. Może ktoś wkładając płytę w obudowę wsadził do środka wystającą blaszkę z tylnej zaślepki? Edytowane 26 Lutego przez zakk87
kvba255 0 Opublikowano 26 Lutego Autor Opublikowano 26 Lutego https://imgur.com/a/66hYk2l Nie chce wejść poprostu,jakby za duża ta rj byla
Pan Mateoo 683 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego czy to tak powinno byc? ten wystajacy metal nie sadze by powinien tak wystawac jestes pewny ze ulozenie kabla jest poprawne tzn wkladasz z dobrej strony? czy juz jeden z czlolnkow twojej rodziny zalozyl tu konto? jesli tak to po co ci kolejne
zakk87 95 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego @kvba255 a nie mówiłem. To nie powinno tam się znajdować. Kto to Ci składał tego kompa, że to przeoczył? 1
AndrzejTrg 3 142 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego fachowcy z xcuma czy innych moreli pewnie
kvba255 0 Opublikowano 26 Lutego Autor Opublikowano 26 Lutego Wymontowałem płytę i zamontowałem na nową z maskownica i normalnie już wchodzi ten kabel,ale teraz składam od nowa i muszę użyć trochę siły żeby naprowadzić płytę idealnie na kołki dystansowe,tak to powinno wyglądać i czy może się coś przez to stać? Ewentualnie złożę bez zaslepki