Jakie podzespoły do nowego PC-ta?
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez Kabor · Opublikowano
Nie ma rozrywania ponieważ gram wtedy ze standardową synchronizacją. Różnica jest tak jak w innych monitorach pomiędzy gsync a standardową synchronizacją. Przy gsync obraz wydaje się troszkę płynniejszy. Przy standardowej synchronizacji imput lag jest większy - trzeba czekać aż klatka trafi na okno kiedy może się wyświetlić. Jednak, że matryca w monitorze ma 240 Hz to czas opóźnienia to max 4ms - więc nie ma tragedii. Mam TV LG C1 oraz monitor LG 32GS95UV-B - migotanie w TV jest dużo mniej widoczne - gram na nim w gry na padzie (Horizon, TLOU, GOW, ER, DD2 i inne) i nie zdążyło mi się jeszcze w tym TV wyłączyć gsync bo przeszkadzało mi migotanie. Oczywiście jak się przyjrzę (zwłaszcza w ekranach ładowania) to je widać jednak dość słabo i nie przeszkadza w ogólnej rozrywce. Natomiast na monitorze zależnie od gry efekt mi nie przeszkadza (jest mało widoczny) lub nie da się grać bo strasznie irytuje. Przykładowo BF 2042 - migotanie mi nie przeszkadza (w czasie gry nie widzę, czasami w lobby widzę). ER - tutaj też nie zauważam migotania - nawet w nocy gdy są ciemne sceny. Może jest to efekt blokady FPS w silniku na 60FPS i, że jest stały. Ostatnio też testowałem Mafia DE - tutaj też migotania nie zauważyłem. Natomiast w DI2 migotanie czy to w menu czy w grze jest tak widoczne, że musiałem wyłączyć gsync. Podobnie w Hades 2 - mimo, że gra utrzymuje stałe 240 FPS - obraz upierdliwie miga. Raz na domowym kompie musiałem zainstalować trueview autodesk - jedyna aplikacją w której w pulpicie było widać migotanie (i to dość mocne). Co do monitora LG 32GS95UV-B jest to WLED 4K - czcionki mi w nim nie przeszkadzają. Mimo wad OLEDów i tak uważam je za najlepsze do rozrywki i nie chcę wracać już do LCDków. -
Przez Krzysiak · Opublikowano
Moja lubi karawany, C5 w kombi bardzo jej spasował jako jej auto. -
Przez huudyy · Opublikowano
czapka z folii na głowę i można czytać -
Przez slafec · Opublikowano
Eye tracking już dawno temu powinien stać się standardem. Poza zwiększaniem wydajności może być również wykorzystywany do różnych mechanik w grach. Przecieki zwiastują od razu dwie wersje Questa 4 (standardowa i słabsza). Przeskok z Snapdragona 8 Gen 2 na Snapdragona 8 Elite pozwoli na jeszcze więcej w grach. Częste wydawanie sprzętu standalone powinno się traktować jako plus, bo pod względem grafiki jest jeszcze trochę do poprawy. PCVR sobie zdycha w spokoju, ale Meta raczej nie jest winna temu, że ludzie nie kupują gier VR na Steam (i nie dziwię, że wydawcy na to narzekają). Wręcz przeciwnie, można napisać, że dzięki Questom PCVR w ogóle jeszcze istnieje. -
Przez LamaWarzywo · Opublikowano
[URL=https://adult.casualdate.live] Find Local Ladies Ready to Have Fun in Your Town [/URL] [URL=https://sexgame.casualdate.live] Most realistic sex game[/URL]
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi