Skocz do zawartości

Czy to może być haker?


Gość Dysia

Recommended Posts

Gość Dysia

Witam. Nie znam się za bardzo na komputerach więc szukam pomocy. Na telefonie mam pełną wersję mcafee mobile security. Wczoraj wieczorem pokazała mi się na telefonie informacja że haker włamał się na Wi-Fi. Włączyłam laptopa,w avast zeskanowalam połączenie ale nie wykryto żadnych obcych urzadzen. Później zalogowalam się na router i tam też nie było żadnych obcych urzadzen "podpietych" pod mój router. Zeskanowalam tez caly system i zadnych wirusow nie znalazlo. Oczywiście zmienilam już hasło routera. Ta informacja na telefonie jednak wciąż się pokazuje jeżeli chce w telefonie połączyć się z Wi-Fi. Czy może to być błąd w programie antywirusowy czy jednak mógł to być atak hakerski? Dodam że mój router to tp-link a zasieg ma tak słaby że z ulicy się go nie złapie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziwna sprawa powiem szczerze.

 

Przeskanuj to wszystko jeszcze programem Malwarebytres Anti Malware.

 

Co do hasła, to użyłeś kombinacji mała, duża litera, cyfra i znak specjalny?

 

Ale generalnie jak się ktoś włamie to robi to tak, by nie zostać zauważonym...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniałem sobie,że to jakaś złośliwa reklama może być, bo na Samsungu taty kiedyś też takie info wyskakiwało,że jest wirus i żeby kupić polecanego antywirusa...

 

U Ciebie sposób jest nieco inny i treść, ale może chodzić o to samo. Na fonie przeskanuj innym antywirusem jeszcze. Więcej nie wiem niestety;(

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon przeskanowalam jeszcze avastem który też nic nie wykazal. Ogólnie skany różnymi programami na różnych urządzeniach też nic nie wykazaly. Nie zauważyłam żeby na żadnym ze sprzętów działo się cos dziwnego więc może to tylko fałszywy alarm. Dzięki za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za. Polecam się na przyszłość.