Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pograłem ostatnio, chwilę kampanie, później multi i jak zwykle chaos a jest tylko 12 osób. Ten nowy movment jest powiedzmy ok, ale nie czuje że to jakis game-breaker.

Optymalizacyjnie to chyba jest coś nie tak. Dałem sobie preset na low, 1080p, fov120 i z DLSS przy 140fps grafa jest prawie na limicie. Gra jakoś ładnie nie wygląda ale działa dość słabo.

Ja wiem że 2080Ti to już jest słaby, ale BFV czy ostatnio Delta Force jest w stanie wypluć te 140+ bez zadyszki na srednio-wysokich detalach.

Chyba że to wersja z GP i coś nie tak jest ustawione. 

Opublikowano
Dnia 30.10.2024 o 21:22, copyname napisał:

Ja zacząłem w gamepass i póki co takie se. Liczyłem na jakiś efekt wow, bo ostatnio COD jaki grałem to chyba Black Ops 2. A tu ciągle ta padaka. :E

 

Dnia 31.10.2024 o 02:43, ODIN85 napisał:

Mało efektownych skryptów w singlu i dalej nie wiem po co te otwarte mapy dają. Nie tego oczekuję od Coda. Mają być efektowne zamknięte misje i to by mi wystarczyło.

Zawsze lubiłem pograć w singlowe Call of Duty ale widzę że od kilku już części idzie to w złym kierunku. Dobrze że tego nie kupiłem a do multi mam MW3

Opublikowano

A mi ten nowy movement w ogóle nie pasuje, myślałem że na padzie i tv popykam sobie tak od biedy ale więcej frustracji jak radości więc odpuściłem ale na k+m też dla mnie licho

Opublikowano

jakoś sobie ostatnio ustawiłem,wszystko na low poza teksturami, z dlss daje rade te 120fps w wiekszosci wypadkow wypluc wiec da sie grac.

Zapomnialem calkiem o HC,  tam moge sobie pograc, jest bardziej spokojniej bez takiego chaosu i daje rade cos tam ustrzelic czasami ;)

Opublikowano

Aktualizacja Call of Duty: Black Ops 6 rozwiązuje problemy z czarnym ekranem i innymi błędami

 

Gracze Call of Duty: Black Ops 6 muszą poczekać jeszcze kilka tygodni, zanim otrzymają pierwszą aktualizację sezonową, ale Treyarch nadal wprowadza ważne poprawki błędów. Najnowsza aktualizacja rozwiązuje niektóre problemy, takie jak czarne ekrany, które pojawiają się graczom podczas zamykania niektórych exploitów, usuwania mapy z puli map zainfekowanych, rozwiązywania błędów postępów i nie tylko.

Gracze, którzy mogli napotykać ekran, z którego nie mogli się wydostać podczas dołączania do meczów publicznych lub prywatnych, mogą teraz odetchnąć z ulgą. Studio twierdzi, że udało mu się rozwiązać problem zarówno w trybie gry wieloosobowej, jak i Zombie. Następnie, opcje skalowania DLSS i DLAA powinny teraz działać poprawnie, gdy zostaną wybrane z menu ustawień grafiki dla użytkowników Nvidii.

 

Oto pełna lista zmian i poprawek, udostępniona przez Treyarch:

Spoiler

Stabilność

Naprawiono usterkę, w wyniku której niektórzy gracze mogli napotkać ekran podczas wczytywania publicznego lub prywatnego meczu zarówno w trybie wieloosobowym, jak i trybie zombie.

Ustawienia

Rozwiązano problem występujący przy próbie wybrania DLSS lub DLAA w opcjach skalowania.

Interfejsu użytkownika

Naprawiono problem z powiadomieniem o odblokowaniu diamentowych odznak mistrzostwa.

TRYB WIELOOSOBOWY

Mapy

Usunięto Dolne Miasto z puli map zainfekowanych.

Tryby

Dodano opcję Zainfekowany do wyboru trybu gry prywatnej.

Naprawiono błąd w trybie "każdy na każdego", który sprawiał, że punktacja była oparta na łącznym wyniku, a nie na liczbie punktów eliminacji.

Naprawiono błąd w trybie Search and Destroy, który sprawiał, że gracze mogli ślizgać się zbyt daleko podczas rozbrajania lub podkładania bomby.

Broni

Naprawiono błąd, który powodował, że dodatek Slug do strzelb zadawał nieprawidłowe obrażenia.

Postęp

Naprawiono błąd, który powodował, że wyzwania wymagające zabójstw z nurkowania nie były przyznawane prawidłowo.

Stabilność

Naprawiono problem ze stabilnością podczas korzystania z UAV.

Naprawiono problem ze stabilnością zarażonego podczas zdobywania medali.

Naprawiono problem ze stabilnością podczas korzystania z profitu Czujność.

ZOMBIE

Rozgrywka

Zamknięto exploit, który pozwalał graczom na ponowną aktywację GobbleGums na czas.

Wrogów

Specjalni i elitarni gracze, którzy zginęli w wyniku serii wyników, nie będą już upuszczać przedmiotów.

Terminus

Usunięto błąd, który pozwalał graczom blokować zombie drogę za pomocą tratwy taktycznej.

Wodospad Wolności

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie serii wyników po ukończeniu głównego zadania.

Naprawiono błąd, który powodował, że gracz pozostawał w trybie obserwatora, gdy umierał po ukończeniu głównego zadania.

Stabilność

Naprawiono problem ze stabilnością podczas zmiany ulepszeń polowych.

Dodano różne poprawki stabilności po stronie serwera.

Interfejsu użytkownika

Dostosowano limit rund w interfejsie z 256 do 999.

 

Opublikowano
45 minut temu, Tomek1623 napisał(a):

Ile ludzi tyle opinii, dla mnie najgorsza kampania od lat.

Nie nie nie! To jest najgorsza kampania W HISTORII COD. Totalnie idiotyczna. Miałem dostać wojenną strzelankę, dostałem Alan Wake :sciana:

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • TLOU PS5 vs Pro Lepszych SS w sieci nie udało mi się znaleźć:     No dobrze, przecież to napisałeś po moim poście i temu nie zaprzeczyłem. Wierze ci. Nie ma co się denerwować zaraz. Rozmawiamy sobie tylko. Luz.
    • Like A Dragon Ishin! ukończony, na koncie 69h, wykonane 72% zadań pobocznych.   Ishin to spin-off serii Yakuza i Like a Dragon, fabularnie niepowiązany z tamtymi seriami. Akcja gry rozgrywa się w 1867 roku, podczas japońskiego okresu Bakumatsu, a tytuł wykorzystuje wiele z najbardziej rozpoznawalnych twarzy z wszystkich gier z całej serii i zamienia je w postacie pasujące do epoki, z których wiele to prawdziwe postacie historyczne. Wiele rzeczy opowiedzianych w grze to prawdziwe wydarzenia z historii Japonii, odpowiednio wplecione w fabułę gry, gdzie w wyniku nacisków społecznych powstała grupa znana jako Shinsengumi. Zadaniem Shinsengumi była ochrona członków szogunatu Tokugawa przed ogólnokrajowymi grupami lojalistów, którzy czcili cesarza Japonii zamiast jej rządu wojskowego.   Ale skupmy się na samej grze. Od razu rzuca się w oczy, że Ishin! to dość budżetowy spin-off. Wykorzystuje nieco starszy silnik UE4, zamiast najnowszego Dragon Engine, podobnie jak starsze Yakuza 0 i 5. Do tego czuć dość duży recykling assetów z innych gier z serii. Grafika jak i lokacje trącą myszką, ale siła tej gry tkwi w  innych elementach. Przede wszystkim - najlepszy moim zdaniem system walki ze wszystkich gier z tej serii. Jest szybki, widowiskowy, efektowny. Do wyboru katana, katana + rewolwer, sam rewolwer i pięści. Osobiście wymaskowałem katanę i pistolet, dość unikalne połączenie dzięki któremu dosłownie tańczysz między wrogami, bazując swoją walkę na szybkości i unikach. Uwielbiałem jak wrogowie, nawet wykorzystując różnorakie sztuczki czy specjalne ciosy, nie byli po prostu w stanie mnie trafić  Ale tutaj jest coś za coś - byłem szybki ale zadawałem małe obrażenia, natomiast grając samą kataną zadawałem ogromne, ale walka była znacznie większym wyzwaniem i ciągle trzeba było parować/kontrować, inaczej od razu gleba. Finishery topka i jest ich mnóstwo, robią wrażenie. Ogólnie - bardzo fajny system, każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego, wraca większość postaci z wszystkich gier z serii, od Yakuzy 0 zaczynając, a na Like a Dragon kończąc. Te same twarze, Ci sami aktorzy głosowi, tylko wcielają się w inne osoby, w większości znane postacie z historii Japonii. Będę szczery, przez pierwsze 20-25h gubiłem się strasznie, bo co widziałem kolesia to od razu w głowie "o to ten detektyw z Y2!" albo "o, to ten złol z Y3", ale w końcu się przyzwyczaiłem i zacząłem łapać kto jest tutaj kim. Osoby które nigdy nie grały w żadne Yakuzy, pod tym względem będą miały chyba trochę łatwiej.    Fabuła bazuje w dużej części na prawdziwych wydarzeniach i jest naprawdę interesująca, szczególnie dla fanów japońskiej kultury, są zwroty akcji, lepsze bądź gorsze, krew się leje, sporo osób tutaj ginie. Finał może nie tyle mnie rozczarował co zdziwił, bo dość ogólnikowo znałem los głównego bohatera tej opowieści, czyli Sakamoto Ryomy, i nie wiedzieć czemu, został on w tym finale przez twórców zmieniony (https://en.wikipedia.org/wiki/Sakamoto_Ryōma). Questy poboczne jak to w Yakuzach - połowa z nich to typowe Yakuzowe odklejki, ale trafiały się też lepsze. Pobawiłem się trochę w łowienie ryb, pośpiewałem w karaoke, nawet wziąłem lekcje tańca     Ogólnie fajna gra, ale zdecydowanie nie dla każdego. Gdybym miał wystawić jej ocenę, to dałbym jej 7,5/10 za interesującą fabułę, świetnie zrealizowane filmowe cutscenki i ten naprawdę dobry system walki.  
    • @RyszardGTS Używałem do ostatniej wersji 7 beta. Była bez reklam, poprzednie też dało się tak "zrobić". Zakończyło się przejściem na Palringo, gdzie można było łączyć GG i FB w tamtym czasie.   @Wodzu Zawsze jest jakiś początek, okres mojej względnej forumowej ciszy przypadał na lata "redaktorskie", co otworzyło dostęp do zasobów sprzętowych. Na szczęście wykształcenie umożliwiło inną ścieżkę kariery.
    • Chcialem pokazac odbicia w kontekscie, ze bez RT tez moga dobrze wygladac.   Jezeli Tobie pisze, ze nic nie jest wyostrzone w ustawieniach TV to nie jest. Rozmawiamy powaznie czy nie? Mam wrazenie, ze chyba nie. Nigdy wiecej nie zrobie zdjecia i nie wrzuce na to forum. Wszystko przeszkadza. Nic nie pasuje.   To prawdopodobnie aparat podkrecil, bo mam tak ustawione. Z tymi ustawieniami moze tak byc, ze wokol jest ziarno, a sam wyswietlacz aparat wyostrzyl.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...