Gordek Napisano wczoraj o 07:07 Zgłoś Udostępnij Napisano wczoraj o 07:07 (edytowany) Baldur's Gate 3 Producent: Larian Studios Platformy: PC, PS5, XSX Trailer: ====================================================================================== Nie ma jeszcze tematu o BG3, to nadrabiam zaległości, przy okazji patch notes z ostatniej łatki 16.10.2024 Cytat https://store.steampowered.com/news/app/1086940/view/4531275659234923703 Hotfix #28 Now Live! Hey everyone, Another small hotfix for all platforms is coming your way today! Hotfix #28 addresses a few crashes and blockers, integrates a handful of gameplay bug fixes, and resolves some issues with the Mod Manager. This hotfix also fixes an issue with multiplayer, where some players were getting caught in an enable–disable loop in the Mod Verification Window when trying to disable a mod that the host doesn't have. MODDING On PS5, the 'Continue' button will now work the same as the 'Load Game' screen in that it won't allow you to start a game if there are any mod issues. On console, when loading a savegame that has unresolved mod issues, the Mod Verification Window will no longer keep asking you to re-download or uninstall mods when the action has already been taken. Resolved an issue with mod dependencies not being loaded in the correct order after enabling/disabling some mods. Mod Manager Fixed the animated downloading bar not appearing in the Mod Verification Window after you click 'Download'. Fixed the horizontal scrollbar on the Mod Details page not being vertically centred between the arrows that flank it. Fixed a bug preventing you from opening the Mod Manager on PC when using a controller. Fixed the button prompts in the Mod Details page not updating correctly when using a controller. Fixed the filter tags in the Mod Manager not appearing in localised languages and made sure that the English string is shown as a backup in case there's an issue with fetching the translation. The mod browser scrollbar now resets to the top when you navigate to a previous or next page. On PS5, the Mod Manager now correctly reports the amount of remaining memory after uninstalling a mod. Fixed a crash that could occur when changing pages in the Mod Manager. Fixed clients on a multiplayer game getting caught in an enable–disable loop in the Mod Verification Window when trying to disable a mod that the host doesn't have. Updated the 'Explicit Content' filter's name to 'Mature Content'. Updated the name of the Mod Issues window to 'Mod Verification Window' to more accurately reflect what the window is for, and updated its description. GAME Gameplay Improved loading times for players with many mods installed. You can no longer add items to your wares even if they cannot become wares (e.g. pact weapons) by selecting them along with another item that can become a ware. This prevents a trade exploit where you could sell your wares and the bound items would not leave your inventory. Any more of these up your sleeves? Fixed Honour Mode features, like Legendary Actions, carrying over to non-Honour-Mode games if you'd previously loaded an Honour Mode save. On PS5, fixed the DualSense lightbar updating colours every single frame of the game when a new user logs in with a new controller. Resolved an issue with Wyll opting for negative greeting nodes even when he does like you. Fixed the character models becoming offset in the Trade UI when switching between trade and barter when using a controller. Crashes and Blockers Fixed a crash when trying to load into a playthrough rather than a particular savegame within that playthrough. Fixed a crash that could occur when loading a savegame. On PS5, fixed a potential crash when going full disco on the DualSense lightbar. Pozwoliłem sobie odnowić dyskusję, która rozpoczęła się na forum PCLAB, również ze względu na to, że powoli, acz sukcesywnie, od premiery BG3 zmierzam do końca i lubię czasami poczytać relacje innych. Z tego, co się orientuję, zbliżam się do końca aktu II i do wież, czy tam wieży wschodzącego księżyca, bo została mi tylko ta miejscówka i mauzoleum. Gra z początku mnie przytłoczyła swoją wielkością i moim fomo(zbieranie wszystkiego, co się da), dlatego odłożyłem ją "półkę", ale od jakiegoś miesiąca znowu naszła mnie ochota i staram się każdego dnia wygospodarować te parę chwil na rozgrywkę. Mam nadzieję, że kiedyś dotrę do końca patrząc na moje przygody z Divinity OS2, w które gram już ponad 4 lata i nie mogę skończyć(aktualnie połowa Arx). Edytowano wczoraj o 07:25 przez Gordek W końcu jest sformatowane poprawnie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuhmunud Napisano wczoraj o 10:13 Zgłoś Udostępnij Napisano wczoraj o 10:13 3 godziny temu, Gordek napisał: Gra z początku mnie przytłoczyła swoją wielkością i moim fomo(zbieranie wszystkiego, co się da) Też zbierałem wszystko co popadnie i na pierwszym przejściu miałem skrzynkę "wstydu", gdzie leżały wszystkie unikalne bronie, zbroje etc., których nigdy nie użyłem, ale żal było sprzedać. Każdy odbiera grę inaczej, ale sporo osób miało moment wypalenia na początku aktu III, gdzie po bardzo intensywnym finale poprzedniego aktu lądowało się na dużym obszarze pełnym wszystkiego. Polecam na spokojnie poświęcić parę godzin na zwykłą eksplorację przedmieść, wtedy powinno przejść Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel87 Napisano wczoraj o 10:39 Zgłoś Udostępnij Napisano wczoraj o 10:39 O, to identycznie u mnie, stałem u bram 3 aktu i darowałem sobie, niestety nie sądzę żebym jeszcze kiedyś wrocił. Po takim czasie też już pewnie byłoby lepiej zacząć od nowa niż grać na starym sejwie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuhmunud Napisano wczoraj o 10:44 Zgłoś Udostępnij Napisano wczoraj o 10:44 Moim zdaniem, o ile nie miałeś jakiegoś min-max specyficznego builda, można do BG3 spokojnie wracać. Przynajmniej ja miałem takie doświadczenia. Chyba że chcesz odświeżyć sobie fabułę Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel87 Napisano wczoraj o 10:53 Zgłoś Udostępnij Napisano wczoraj o 10:53 Właśnie wolałbym sobie to darować i ewentualnie dograć to so skończyłem. Chociaż @Element Wojny zaczął od nowa, z modami i chyba nie żałuje (poza samymi odczuciami co do trzeciego aktu oczywiście) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Element Wojny Napisano wczoraj o 11:13 Zgłoś Udostępnij Napisano wczoraj o 11:13 (edytowany) Akt 3 byl poczatkowo strasznie ciezki, ale absolutnie nie zaluje gry od poczatku, mialem tylko 1 bug, gdzie oryginalnie mialem tyle bledow i zwalonych questow, ze nie bylo warto grac. Edytowano wczoraj o 11:58 przez Element Wojny Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lypton Napisano 23 godziny temu Zgłoś Udostępnij Napisano 23 godziny temu Aż se kurde wszedłem na stary temat na Labie o grze, poczytać pierwsze posty po "gameplay reveal". Aged like a fine milk. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się