Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • tomcug zablokował(a) i podpiął/eła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Ktoś powiedział gradienty? Ponoć Pogi miażdży treningowo jakieś KOMy na podjazdach: Kierwa, szkoda nawet strzępić ryja. Niech ktoś sprawdzi czy mają uprawnienia do kierowania motocyklami.
    • Jest. Więc albo się to lubi, albo człowiek się odbije. Trzeba jednak pamiętać, że pod względem mechaniki czy konstrukcji poziomów to jest ciągle gra z 2002 roku. Więc tytuł ten ma na karku ponad 20 lat i na pewne rzeczy trzeba przymknąć oko. Mimo wszystko uważam, że gierka próbę czasu zniosła godnie. Odpalając to dzisiaj nie ma się wrażenia obcowania z czymś niegrywalnym, wręcz przeciwnie. Można sobie wyobrazić, jakie wrażenie musiało to robić w momencie debiutu na GC.
    • Dziwne faktycznie skoro ktoś ma na tej samej płycie i tym samym biosie te opcje 🫤. Tak czy inaczej zrób wszystko pozostałe co było opisane na forum, wyłącz też DF Cstates i global states jeśli masz. U mnie teraz co prawda zegary są praktycznie cały czas w przedziale 5-5,2, ale temperatury się w ogóle nie zmieniły, pobór mocy praktycznie też nie. Raczej się przez to nie zużyje szybciej, a działa stabilniej. Jak będzie już nowy bios dla mojej płyty to wtedy będę testował od nowa. 
    • Większość gier jednak te 60FPS na konsoli trzyma. Jasne zdarzają się spadki ale na pewno nie ma takiego cyrku jak w każdym temacie na PC. Jest mydło i inne ograniczenia ale mówimy tu o konsoli za parę stówek tyle kosztuje używany Xbox. Dla mnie jest to oczywiście kompromis nie akceptowalny o wolę wydać te tysiące cebulionów i takich problemów nie mieć. Od lat każda jedna gra praktycznie działa w tych 60FPS w 4K i to jest moim targetem. Jak jest więcej to super ale ważne aby te 60 było i to daje tylko TOPka PC.  W materiale DF miałeś bodajże informacje, że spadki są do 45-50 klatek.
    • Jestem ciekaw działania gry na konsoli, gdy normalnie gra na konsoli generuje ok 30fps w osadach i freezy, a teraz po patchu dochodzą kolejni npce i mutanty, które się generują, to będzie pokaz slajdów, ten proc który jest jeszcze gorszy od mojego będzie mieć bardzo ciężkie zadanie utrzymać w ryzach ten gameplay.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...