Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czyli chyba miałem racje , że nie wycisne z tej gry już więcej na 4080 s ?

I to nie jest na ustawieniach Ultra tylko High z małymi poprawkami

Edytowane przez boban666
Opublikowano
3 minuty temu, boban666 napisał(a):

Czyli chyba miałem racje , że nie wycisne z tej gry już więcej na 4080 s ?

Nie wiem bo nie znam szczegółów co to za gra i detale rozdzielczość

Opublikowano (edytowane)

3400x1440 , detale tak jak pisałem Wysokie/Średnie. gra jest na Unity

W innych jest podobnie , spadają kl/s , jak ustawie limit na 120 to spadają co chwile do 116/117 , jak ustawie na 60 to spadaja do 56/57

 

Update:

Poskładałem wszystko , 9800x3d , B650 , 32 Gb Ram CL30 6000 nowy W11 , nowy BIOS i sterwoniki chipsetu i niestety dalej mam ten stuttering w tych samych grach. Wychodzi na to że albo te gry sa tak źle zoptymalizowane , albo zostaje mi jeszcze wymina dysku M2 (nie pokazuje żadnych błędów w Crystal Disk) , albo zasilacz (8 miesięczny)

W 3dmark niby wszystko ok image.thumb.png.8b1f83c738c4e40a9131bea7b4f08d58.pngale co z tego , jak dalej nie moge cieszyć się graniem. Wydałem nie potrzebnie kase 

Edytowane przez boban666
Opublikowano

To temat rzeka. Co inna osoba to inna rada, a prawda jest taka, że żeby być pewnym co zmienić w sprzęcie to jedynie metodą prób i błędów czyli odpalamy daną grę w idealnie odwzorowanych IDENTYCZNYCH warunkach - sprzęt, OS, aktualizacje te same, gra w tej samej wersji i identyczna lokacja i wymieniamy np procek, który głównie za to odpowiada i wtedy wiemy.

 

Każde inne porównywanie mija się z celem bo jakakolwiek zmienna już może powodować inne wyniki. Miałem przycinki w Fernbusie. Rok temu na 2 godz. to z 3 razy. Po ostatnich update gry nie ma żadnej. Podobnie w TSW5. Sprzęt cały czas ten sam.

 

Zmieniłem procka z i3 na i5 i odpaliłem na tej samej GPU dokładnie tą samą sekwencję lotu w MFSF 2020 i była różnica. Ale już to samo w ww grach nie przyniosło żadnego rezultatu. Szczególnie w TSW (wtedy3) gdzie zmiana procka nic nie dała.

 

Temat rzeka... Jeden powie zmień CPU. Inny - zmień GPU. Jeszcze inny - RAM albo HDD :) I każdy jednocześnie będzie miał rację i będzie się mylił...

Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie to w AC2 wszystko wygląda ok. Nie bardzo widzę do czego jest się tam przyczepić. Normalne, że gdzieś tam fpsy sobie trochę spadną bo to zależy co grafika aktualnie wyświetla. Tam gdzie jest mniej do zrobienia masz 240fpsów, jak trzeba wyświetlić więcej to spadnie sobie do 170. Ale to ciągle jest 170 fpsów czyli bardzo płynnie. Monitor masz z GSynciem? Jeśli tak to ustaw limit fpsów o 3 klatki mniej niż ma zakres GSync

https://blurbusters.com/gsync/gsync101-input-lag-tests-and-settings/14/

Edytowane przez MadDog
Opublikowano

Tak monitor z Gsync , tylko że bez tego "chipa" , jest tylko napisane Gsync Compatybile. Ja mam od zasze te 3 kl/s mniej niż odświerzanie monitora , ale w tym linku jest pare rozwiązań których jeszcze nie próbowałem.

Opublikowano

Dalej się z tym bujam , niestety po podpięciu PC pod TV jest to samo. Nie wiem , może jakiś przewrażliwony jestem  , bo jak czytam tutaj to nie każdy widzi na moich filmikach ten stutter , a jednak ja go widzę i mocno mnie irytuje. Pobawiłem się tymi ustawieniami Gsync , nic to nie dało. Zeby choćby zbicie detali w grze spowodowało że ten stutter się straci , ale on jest dalej , nawet jak zbije klatki z 163 na 60 😭.

Opublikowano (edytowane)

Takie tematy pojawiały się cyklicznie na PClab i niestety nigdy nie udało się znaleźć rozwiązania bez zmiany konfiguracji (a i to zawsze nie pomagało).

 

Trzeba też dodać, że w wielu grach "traversal stutter" jest bez względu na konfigurację. Koszt braku napisu "loading" przy dogrywaniu masy wielokątków i wysokiej rozdzielczości tekstur w locie oraz kiepskiej optymalizacji streamingu danych przez twórców. 

 

Edytowane przez Tankietka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @Mosiu92 Nowa pasta niewiele zmieni , chłodzenie jest kiepskie i możesz się tylko ratować UV (droższa opcja to zmiana chłodzenia na np. Morfeusza). Wystarczyło przed kupnem kilka minut poszukać i samemu wyciągnąć wnioski , tani Asus Dual z 3 rurkami i nie było by tematu.   Inno3D RTX 4060 Twin X2 OC   ASUS RTX 4060  DUAL OC
    • Cześć wszystkim, mam zestaw komputerowy, który złożyłem około 5 lat temu. Do tej pory dobrze mi służył z drobnymi wyjątkami, ale ostatnio zaczął odstawać przy nowszych grach i podczas pracy w Unreal Engine i Unity. Czas więc na modernizację sprzętu, ale nie jestem pewien, co najlepiej wymienić, aby uzyskać najlepszy stosunek jakości do ceny. Nie znam się na sprzęcie, dlatego przychodzę do was z prośbą o pomoc. Budżet ok. 3000 zł, wolałbym się zamknąć w tych 3000 zł ale jakby była znaczna różnica w wydajności, a wyjdzie lekko ponad budżet to mimo wszystko wezmę. Poniżej przedstawiam mój obecny zestaw: Procesor: AMD Ryzen 5 3600 AM4 RAM: 16 GB Patriot Viper DDR4 3200 MHz (2x8 GB) + dodatkowe 32 GB IRDM PRO DDR4 3600 MHz (32 GB) Płyta główna: ASRock Fatal1ty B450 GAMING K4 Karta graficzna: Gigabyte Radeon RX 5600 XT Windforce OC 6G Dyski: Kingston SSD M.2 NVMe 500 GB (SA2000M8/500G) Crucial SSD BX500 1 TB SATA3 Zasilacz: Seasonic S12III 500W Bronze Obudowa: SilentiumPC Signum SG1 Główny Monitor: Lenovo Legion Y27F-30 (27", 240 Hz, FHD) Do czego używam komputera? Głównie do gier (najnowsze tytuły AAA, np. Cyberpunk 2077, Baldur’s Gate 3, CoD BO6, PoE2). Tworzenie gier w Unity i Unreal Engine – tu zaczyna brakować wydajności, szczególnie przy większych projektach. Okazjonalnie: programowanie, obróbka grafiki, edycja wideo. Moje cele: Płynność w grach na wysokich ustawieniach z 200+ FPS w grach e-sportowych i przyzwoitym FPS w AAA. Poprawa wydajności w Unreal Engine/Unity, szczególnie przy renderowaniu i pracy z większymi projektami. Modernizacja w granicach rozsądku – nie chcę wymieniać wszystkiego na raz, głównie myślałem nad kartą graficzną, procesorem i płytą główną.
    • @ju-rek Bo Ty chyba ogarniasz. Patrz:     Porównałem to z @Zachy prockiem, u mnie najwyższe napięcie jest niższe niż jego najniższe, to może być powodem, że u mnie Curva kończy się na - 17? W sensie, że on już sam z siebie ma tak niskie napięcia, że po prostu ciężko tu jeszcze cokolwiek zdjąć? 
    • Jeśli chodzi o "co mam obecnie" to:   LG G7 (x2) Huawei Nova 3 Honor View 10 Sony XA2 Motorola G5S Plus (x2) Samsung S6 Edge Samsung S9 (x2) Huawei Mate 20 Pro Samsung Note 10   Muszę się zmobilizować któregoś dnia i powystawiać niektóre w końcu.
    • Dlatego cały czas twierdzę, że coś jest nie tak, bo nawet premierowe wersje tych kart, wypadają dużo lepiej w testach, niż ta kolegi po zmianie pasty na ptm. Zobaczymy jak będzie po kolejnej zmianie. Do autora tematu, jak masz jakąkolwiek pastę pod ręką to zmień dla zasady, powinno być dużo lepiej, ptm połóż na końcu jak już zakupisz.   Pobierz Quake 2 RTX Demo na Steam (najlepszy tester chłodeń na szybko) i daj znać jakie dokładnie tam są temperatury.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...