Zabawne jest to, że część recenzji nawet o problemach nie wspomina, za to zaczynają się od zachwytów nad tym, że gra w ogóle wyszła. Każdy wie, że chłopakom i dziewczynom było ciężko, nie trzeba o tym przypominać. Co to jednak zmienia w tej sytuacji? Jaka gra jest, każdy widzi. I fajnie, że znalazły się też portale, które to napisały otwarcie, a nie bawiły w jakieś pokrętne aluzje.
Temat AI też widzę poruszony. Generalnie od dawna większość developerów kładzie na to laskę, gdzie kiedyś pracowały nad tym całe zespoły. Jednym z najlepszych przykładów zawsze będzie FEAR.
Dziś zrobiłem jeszcze dwie godziny. Mam 40(!) apteczek, tony kiełbory, chleba i puszek, morze amunicji i w sumie już całkiem sporo kasy. Niektóre bronie naprawiam, ale zazwyczaj po prostu strzelam z tego co znajdę. Przeciwnicy są tak bezmyślni, że nie potrafią przeprowadzić praktycznie żadnej sensownej akcji przeciwko graczowi. Coś pokrzykują, gdzieś biegają, rzucą granatem. Po czym zapominają, że z kimś walczyli i wracają do gapienia się w ognisko. Tyle jeśli chodzi o sruvival.
Nie wiem ile im zejdzie na naprawianiu tego bajzlu, ale się domyślam.
Pany a chcecie się pośmiać przez łzy ?
Jeśli rozpoczniesz karierę i założysz własne linie lotnicze to będziesz musiał kupić samolot i teraz najlepsze, jeśli go rozbijesz to tracisz go na zawsze, jest ubezpieczenie, ale one nie pokrywa 100% wartości
Gracze casualowi zesrają się jak to odkryja :E
https://forums.flightsimulator.com/t/wait-until-casuals-wreck-their-first-2024-career-mode-airplane-details-and-spoilers/670597
Dark Souls — the Flight Simulator
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się