PaVLo 100 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Zamówiłem pamięci RAM z Xkom (Fury Renegade 2x32GB DDR5 6000) Dzisiaj została odebrana paczka z paczkomatu Inpost i niestety z tego co widzę ktoś chciał się do niej dobrać, bo widać celowe przecięcie. Przecięta koperta i kartonik. Dzwoniłem na infolinię Xkom i konsultant powiedział, że można zgłosić zwrot lub wymianę na inny. Co proponujecie zrobić, zostawić je bo raczej kostki są ok, czy skorzystać z możliwości zwrotu i wymiany na inną?
sideband 10 Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Sprawdź organoleptycznie jeżeli nie będzie uszkodzeń mechanicznych to je sprawdź. Jak będę cyknięte to oddasz. Jakość Inpostu i DPD wyraźnie spadła w ciągu w ostatnich miesięcy - giną paczki, masakrują je w transporcie i opóźnienia w dostawach.
Cavendish 4 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Jak pudełko jest całe, dodatkowo zaplombowane, to raczej nic się nie stało z nimi.
maxmaster027 67 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Jednak zamówiłeś. Tak myślałem ^^ Cytujac klasyka prawidziwa silna wole okazesz jak kupisz i zwrocisz 1 2
PaVLo 100 Opublikowano 13 godzin temu Autor Opublikowano 13 godzin temu (edytowane) Zamówiłem, bo nagle cena skoczyła o 100, a w koszyku nadal miałem po starej, z aktywnym kodem. Prześpię się z tym i zadecyduję czy wymieniać czy zostawić, bo raczej wewnętrzny blister nie ucierpiał. Przecięcie jest 2cm od rogu, a potem głęboka rysa. Sprawdziłem blister swoich 2x16 i wątpię, aby doszło to do zadrapania modułów kości. Edytowane 4 godziny temu przez PaVLo 1
ryba 48 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Jak jest propozycja wymiany na inna sztuke, to bym sie nie zastanawial nawet zawsze lepiej miec cale pudelko na przyszlosc, niz rozwalone. 1
ODIN85 258 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu 7 godzin temu, sideband napisał(a): Sprawdź organoleptycznie jeżeli nie będzie uszkodzeń mechanicznych to je sprawdź. Jak będę cyknięte to oddasz. Jakość Inpostu i DPD wyraźnie spadła w ciągu w ostatnich miesięcy - giną paczki, masakrują je w transporcie i opóźnienia w dostawach. Jak zwykle zależy od regionu. U mnie to najsolidniejsze firmy.
PaVLo 100 Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu (edytowane) 4 godziny temu, ryba napisał(a): Jak jest propozycja wymiany na inna sztuke, to bym sie nie zastanawial nawet zawsze lepiej miec cale pudelko na przyszlosc, niz rozwalone. Tak, konsultant zaproponował jedno z rozwiązań. Jest też taka opcja w zgłoszeniu zwrotu, wymiana. Plomb nie ruszałem, więc wszystko fabryczne, chyba skorzystam z tej opcji, zawsze to człowiek spokojniejszy 4 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Jak zwykle zależy od regionu. U mnie to najsolidniejsze firmy. U mnie jeździ każdy, a najgorzej wypada DPD, który nie dostarcza przesyłek, pisząc że "nie zastano nikogo w domu" chociaż człowiek cały dzień siedzi Zresztą widać po ich flocie, jakimi różnymi gruzami jeżdżą. Edytowane 4 godziny temu przez PaVLo
maxmaster027 67 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 2 godziny temu, PaVLo napisał(a): Tak, konsultant zaproponował jedno z rozwiązań. Jest też taka opcja w zgłoszeniu zwrotu, wymiana. Plomb nie ruszałem, więc wszystko fabryczne, chyba skorzystam z tej opcji, zawsze to człowiek spokojniejszy U mnie jeździ każdy, a najgorzej wypada DPD, który nie dostarcza przesyłek, pisząc że "nie zastano nikogo w domu" chociaż człowiek cały dzień siedzi Zresztą widać po ich flocie, jakimi różnymi gruzami jeżdżą. Powinno byc ok, chyba, że chcesz po prostu dla zasady zwrocic, w sensie czujesz sie tym niejako urazony i chcesz miec produkt w 100% perfekcyjnie dostarczony. Z jednej strony zrozumiale, z drugiej wiesz raczej ramy to takie cos co ma gwarancje wieczystą i jest dosc solidne. Poza tym bardziej juz sie liczy jakbys np jakies chlodzenie zamowil do nich wodne, i pogonil je na napieciu 1.6.-1.65V. Ramy do piekarnika, otwierasz kladziesz nowe termopady, i na to chlodznko wodne. Szkoda czasu na zwroty. A chlodzonko chyba cos 250-300zl
Karro 33 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 16 godzin temu, PaVLo napisał(a): Co proponujecie zrobić, zostawić je bo raczej kostki są ok, czy skorzystać z możliwości zwrotu i wymiany na inną? jak są ok to po co
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się