Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

 

Wysłałem opony DHLem. Kosztowało to 108 zł. Kilka dni później "Furgonetka", przez którą zamawiałem naliczyła 143 zł za przesyłkę niestandardową. Podobno taka fakturę wystawił DHL.

Nie raczyli napisać co było nie tak. Opony zapakowałem zgodnie z ich zaleceniami w sposób pokazany na poniższym zrzucie ekranu.

 

Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Domagałem się jakichś dowodów, ale podobno ich nie otrzymali od przewoźnika.

Opony.png

Edytowane przez indexinfio
Opublikowano (edytowane)

185/65/R15

 

Zwykle zimowe Firestone.

 

"Opłata za usługę "Element niestandardowy" dla 3 paczek(...)"

 

W nawiasie był podany cztery razy ten sam numer. Wysłałem te opony jako cztery oddzielne przesyłki. 

Edytowane przez indexinfio
Opublikowano

Bo tak jest, nie wiem jakie są dokładnie procedury w DHL ale to czy paczka jest paczką standardową czy nie często określa magazynier, który paczkę przyjmuje od kuriera i to mógł być nawet zwykły błąd jakiegoś świeżaka, w kurierce rotacja jest dość spora. Ty złożysz reklamację do "Furgonetki", Furgonetka jako płatnik do DHL a oni sprawdzą na monitoringu.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...