Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

 

Piszę w sprawie przycinającej się gry na swym komputerze. Problem występuje już od momentu zakupu czyli półtora roku.

Gram w grę wyścigową iRacing, taki tam niby symulator.

 

Problem nie występuje w żadnym konkretnym momencie, ścinki są bardzo losowe, niezależne od właściwie niczego. Nie mają też sensu ponieważ mój komputer jest całkiem wydajny i generuje między 150 a 200 klatek w porywach więcej. 

Gdy następuje ścina to klatki potrafią spaść do 70 klatek/s.

Najpierw myślałem, że może to wina windowsa 11 więc zmieniłem na windowsa 10 ale było dokładnie tak samo. Obecnie znowu jestem na windowsie 11.

Później jak znowu wróciłem do 11 to starałem się wszystkie sterowniki ogarnąć upewnić się, że jest wszystko aktualne itp itd ale po zainstalowaniu gry okazuje się, że to w ogóle nie ma na nic wpływu.


Kilka osób podpowiadało mi już różne rzeczy z których kilka próbowałem na własną rękę natomiast nic nie przyniosło rezultatu.

 

Mój komputer to:
Karta graficzna - Inno3D GeForce RTX 4080 X3 16GB GDDR6X

Pamięć RAM - GOODRAM 32GB (2x16GB) 3600MHz CL18 IRDM PRO White
Procesor - AMD Ryzen 7 5800X3D
Płyta główna - Gigabyte X570S UD
Dysk - KIOXIA 1TB M.2 PCIe NVMe EXCERIA
Chłodzenie - ENDORFY Navis F280 2x140mm
Zasilacz - CORSAIR RM850X 850W 80 Plus Gold, kod:
411310

Link "referencyjny" do mych problemów dołączam poniżej by po prostu pokazać jak to wygląda w praktyce.
https://www.twitch.tv/zielf1/clip/SmallOptimisticEelSoonerLater-DwrG9qiSojqg3WTr?filter=clips&range=all&sort=time
Tutaj powinno być to widać jeszcze lepiej 
https://www.twitch.tv/zielf1/clip/InventiveLuckySaladJebaited-zlfXqa3y2StTWWAK?filter=clips&range=all&sort=time 
Proszę zwróćcie uwagę na pasek "danych" po prawej w górnym rogu.
W tejże ramce R odpowiada czasowi potrzebnemu na przetworzenie klatki
G to ile karta graficzna potrzebuje na namalowanie klatki
Literka C której skok jest bardzo widoczny podczas ścinki z drugiego linku odpowiada za > 

The amount of time spent in the physics thread. This thread needs to be run 60 times a second to keep the user up-to-date with what is happening in the sim.  

If the user is not able to keep up with the physics thread the S bar will start to rise. The bar will turn yellow and then red as the time spent in the physics thread reaches values near the limit. As with the "Q" bar, a green bar is good, yellow or orange means less than ideal synchronization with the iRacing service, and it will turn red if your synchronization is dropping below an acceptable level. 
 

Jeśli będzie trzeba to pomogę przetłumaczyć, dość dużo tego, tak czy owak wartość tego ponad dwukrotnie się zwiększyła. 

Wszystko to ma jakieś podłoże ale nie mam pojęcia jakie niestety.

 

Ostatnio gadałem z kolegą, że może to ten twardy dysk jakiś wadliwy jest albo cuś, ale znowu inny znajomy mówi, że skoro wszystko działa to wadliwy być nie może. Bądź tu mądry.

 

Jeśli ktoś jest w stanie pomóc to z chęcią przetestuje każde rozwiązanie.

Z góry dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...