Navi48 z przecieków to 240-250mm2 256bit układ mający tylko 64CU ( tyle same co pełny układ w PS5 PRO, który jest obcięty to 60CU) oraz używa 18/20Gb/s GDDR6. To będzie raczej średnio niska pólka.
Navi44 to jeszcze śmieszniejsze GPU, 130mm2~ 128bit
Ktoś pewnie sprzedał bo mu na premierę Space Marine 2 crashował. Matko jaki to był fuck up. Gra AMD, która wywala sterownik AMD tego nie dałoby się wymyślić.
Panowie też macie wrażenie, że z AI jest coś nie tak? Już pomijam, że NPC są dość durni i żadnych zaawansowanych taktyk nie przejawiają (ale za to zdają się doskonale wiedzieć, gdzie jest gracz). To mam przeczucie, że żadnego A-Life w tej grze nie ma. A to było dość istotne, bo dzięki temu Zona żyła, a gracz był tylko tego częścią. A tutaj wygląda to jak random radius spawn, gdzie całe „życie” odbywa się w promieniu ~50-100 m od gracza. Już nie raz i nie dwa zdarzało mi się, że NPC spawnowali się na moich oczach.
Wiem, wiem, można powiedzieć „Moderzy naprwio”. Naprawio albo nie, zwłaszcza jeśli w kodzie wcale nie ma tych mechanik co swoją drogą tłumaczyłoby, czemu wzmiankę o A-Life 2 usunęli ze strony gry na Steam.
Ciekawa też, że chyba żadna recenzja o tym nie wspomina, a dla mnie to był zawsze dość ważny element Stalkerów.
Karty AMD tracą na wartości znacznie, co dla mnie jest solidnym argumentem. Perf/W też, bo teraz na profilu OC+UV mam TDP na poziomie 150-170W co jest bdb wynikiem przy tej wydajności. Niestety AMD nie ma tu nic do powiedzenia.