Skocz do zawartości

sideband

Użytkownik
  • Postów

    187
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sideband

Bywalec

Bywalec (3/5)

126

Reputacja

  1. Poczytaj sobie więcej to się przekonasz, że color banding na WOLED to rzecz normalna. Też nie zagłębiałem się w temacie przed kupnem Ludzie też nie widzą innych problemów na monitorach na WOLED to nie znaczy, że nie istnieją. PS nie miałem takiego syfu jak on tam pokazał w tej konkretnej grze. TV dopiero G4 lepiej prezentuje się pod względem bandingu. LG niedługo wchodzi na normalne matryce RGB więc problem bandingu powinien zniknąć w monitorach. Gamme to zredukuj w sterach to się przekonasz, że jest mniej widoczny banding i przestaniesz widzieć detale na ciemnych przejściach
  2. Ciekawe kiedy drgnie coś u Intela
  3. Wyższa gamma i pełny gamut powoduje, że banding jest bardziej widoczny. sRGB i obniżanie gammy(pojawi się black crush) tylko zatuszuje problem
  4. Miałem 32gs95ue myślisz, że było lepiej? Myślisz czemu TV na WOLED mają filtr w opcjach by redukować to zjawisko
  5. Bo popełnili błąd mogli zostać na 4.x zamiast pchać we wczesny build 5.x Ciekawostka to pierwszy Stalker na DX9 już miał GI można było włączyć odpowiednią komendą i to samo tyczy się Metro 2033 także za pomocą tej samej komendy
  6. Oni wklepali własną implementacje RTGI A nie korzystali z gotowca z UE, który by zamordował wydajność.
  7. Nic z tym nie zrobisz WOLED ma spore problemy z color bandigiem, a to nie jedyna wada WOLED Możesz posiłkować się filtrami z reshade by to zredukować.
  8. Developer nie zoptymalizuje sobie kodu w takim UE bo i tak nie potrafi. Dlatego gry na UE działa jak działają póki ktoś nie klepie na nowszym poprawionym buildzie to nic nie wskóra. Optymalizować to może najwyżej przez cięcia nic poza tym. Niezależnie czy to RT czy nie żaden developer na UE nie grzebie na poziomie shaderów by je uprościć by uzyskać lepszą wydajność. Materiałów na temat optymalizacji jest sporo tylko takie rzeczy to ogarniają mądre głowy pracujący na swoich silnikach. Za dużo mądrych głów przeszło do 4A Games gdzie stworzyli rozwinięcie XRAY-a
  9. Może brak pomysłu na nowe IP co dzisiaj jest bardzo częste.
  10. Tylko ten nowy RTX to 6090.
  11. Niektóre OLED-y mają opcje do przyciemniania narożników by ograniczyć pobór mocy, ale to raczej nie powinno tak wyglądać
  12. Pomijając ograniczenia sprzętowe - szybkość komunikacji między GPU i CPU to całą robotę na nowych API musi zrobić developer to tyle w temacie braku mGPU w grach.
  13. Na pewno większa ilość NPC dobija GPU
  14. https://videocardz.com/newz/lexar-unveils-ultra-low-latency-ddr5-6000-cl26-expo-memory-ideal-for-9800x3d Kłamczuszki
  15. Raczej sobie odpuszczę do przyszłego roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...