Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Będę mieć bon 400zł do RTV AGD. Z 200zł mógłbym dorzucić, jeżeli byłoby warto. Wziąłbym obudowę.

Wymagania miałbym takie, żeby była chłodna, miała dobre filtry i  była cicha.  Ewentualnie mam 5szt wentylatorów Be Quiet Shadow Wings 2 b 120mm, mógłbym ich użyć. Miejsca na kartę... no właśnie ile? 400mm? Żebym za 3 lata nie szukał znowu budy.

Płytę główną teraz mam atx, am4, jeżeli ma to znaczenie, nie znam się. Oczywiście kiedyś będę się przesiadał na AM5. 

Zerkam ma taką na razie. Nie wiem czy ma filtry na froncie. Właśnie będę szukać recenzji.

https://www.euro.com.pl/obudowy-pc/fractal-design-obudowa-fractal-design-meshify-2-lite-bl.bhtml

W sumie podaje jeszcze moje mobo: https://www.asus.com/motherboards-components/motherboards/tuf-gaming/tuf-b450-plus-gaming/

Edytowane przez j4z
Opublikowano

Mam tego Fractala, ale dorzuciłem tam ze 3 chyba Darkrocki 3, wszystko ciche, ale duża ta obudowa, przynajmniej jak u mnie.

Fajne teraz teraz Corsairy są, te serie 4000/D/flow i inne.

• Thanks 1
Opublikowano
36 minut temu, Sponsi napisał(a):

Mam tego Fractala, ale dorzuciłem tam ze 3 chyba Darkrocki 3, wszystko ciche, ale duża ta obudowa, przynajmniej jak u mnie.

Fajne teraz teraz Corsairy są, te serie 4000/D/flow i inne.

A jak z kurzem? W SilentiumPC Signum SG1X TG RGB sporo mi się zbiera, jak ostatnio się przyjrzałem.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.05.2025 o 02:20, Send1N napisał(a):

Wydaję się bardzo fajna w sumie, ale czy ona ma filtry jakieś? Tak przyglądam się jej i nie widać żeby producent się tym chwalił.