-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez Klakier1984 · Opublikowano
Podwyżki cen prądu to mały miki. Prawdziwe podwyżki to są za ogrzewanie w blokach, odmrożono ceny ciepła i wielu spółdzielniach wzrost o 50% nie jest niczym szokującym bo są miejsca gdzie one dochodzą do 90-100% -
Przez trepek · Opublikowano
No ten nowy Bigster 4x4 to podwójna hybryda - raz, że na gaz a dwa, że mild hybrid. To jest bardzo sensowny samochód -
Przez DarkeVo · Opublikowano
Męczyłem się tak pół roku chyba i był temat na pclab wtedy. Żadna zmiana sterów nic nie dawała prawie cały pc zmieniony a zarazem przejście na am5 aż została tylko karta i zasilacz😂 i wyszło na zasilacz -
Przez galakty · Opublikowano
Właśnie wczoraj się wkurzałem, bo stoi przede mną hybryda i rusza delikatnie i sprawnie, a ja łutututut w miejscu mielę i dopiero ruszam I to zwykła Corolla z napędem na przód, jakby miała silnik elektryczny na tylnej osi to w ogóle... Ja wiem że opony dużo robią, ale różnica była taka jakbym miał letnie, a on zimowe. I nagle taka Dacia z silniczkiem z tyłu nie wydaje się głupia -
Przez trepek · Opublikowano
No i właśnie w takim przypadku to jest problem przeniesienia napędu w silniku spalinowym. Silnik ma obroty jałowe poniżej których nie może zejść, skrzynia biegów też ma swoje przełożenie i klops. Albo palenie sprzęgła albo od razu napęd dąży do minimalnej prędkości, jaką może uzyskać pojazd. W przypadku pełnej hybrydy czy samochodu elektrycznego można jechać nawet 0.5 km/h. Ale to też, jak samochód inwalida i z napędem na jedną oś to też nie ma cudów. Miałem lexa ES i jak zmrożony i ubity śnieg na drodze był to przednie koła zrywały przyczepność. W santafetce mam napęd na 4 koła i co dwie osie napędzane to dwie osie napędzane. Po prostu targa do przodu.
-
-
Aktywni użytkownicy

Rekomendowane odpowiedzi