Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kalderon dzięki wielkie za pomoc. Złożę sobie kompa z tych części co podałeś lecz na pewno nie przez Morele. 
Dzisiaj z tego co wyczytałem ( np : https://pl.trustpilot.com/review/morele.net ), na pewno nie tam. Wszędzie gdzie wejdę w opinie o nich to odradzają ze względów na ewentualne reklamację. Ceny może faktycznie mają tańsze, lecz jak nie daj boże coś się zacznie dziać, to będę później musiał zapewne z nimi walczyć.

Opublikowano

Na większość sklepów znajdziesz całą masę negatywnych recenzji, podobne oceny ma tam np x-kom. Nikt nie pisze pozytywnych komentarzy, bo szkoda czasu, natomiast negatywne już każdy chętnie naskrobie żeby dać upust frustracji. Oczywiście kup gdzie chcesz, ale nie ma sklepów idealnych

Opublikowano
52 minuty temu, xx2xx napisał(a):

Kalderon dzięki wielkie za pomoc. Złożę sobie kompa z tych części co podałeś lecz na pewno nie przez Morele. 
Dzisiaj z tego co wyczytałem ( np : https://pl.trustpilot.com/review/morele.net ), na pewno nie tam. Wszędzie gdzie wejdę w opinie o nich to odradzają ze względów na ewentualne reklamację. Ceny może faktycznie mają tańsze, lecz jak nie daj boże coś się zacznie dziać, to będę później musiał zapewne z nimi walczyć.

Powiem tak, mój poprzedni komp był z morele i był bardzo fajnie złożony. Kable ułożone ładnie itd. Natomiast kolejne zamówienia na jakieś drukarki czy inne graty były dramatyczne. Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Więc o ile morele odradzam jako sklep to jako składających kompy kiedyś byli fajni. Teraz zamawiałem z proline i na złożenie raczej złego słowa też nie powiem. 

Natomiast jako obsługę klienta to najbardziej polecam obecnie xkom, chociaż kiedyś też miałem ochotę ich spalić za ogarnianie reklamacji myszki. Więc to wszystko zależy od człowieka na którego trafisz, na to czy mają wszystko, czy dobrze spali itd.

Opublikowano
1 godzinę temu, Pawllos napisał(a):

Powiem tak, mój poprzedni komp był z morele i był bardzo fajnie złożony. Kable ułożone ładnie itd. Natomiast kolejne zamówienia na jakieś drukarki czy inne graty były dramatyczne. Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Więc o ile morele odradzam jako sklep to jako składających kompy kiedyś byli fajni. Teraz zamawiałem z proline i na złożenie raczej złego słowa też nie powiem. 

Natomiast jako obsługę klienta to najbardziej polecam obecnie xkom, chociaż kiedyś też miałem ochotę ich spalić za ogarnianie reklamacji myszki. Więc to wszystko zależy od człowieka na którego trafisz, na to czy mają wszystko, czy dobrze spali itd.

Właśnie dlatego również zastanawiam się na proline :) Na pewno już wiem jaki komp zbuduję, dzięki kalderon.

  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, xx2xx napisał(a):

Dzisiaj z tego co wyczytałem ( np : https://pl.trustpilot.com/review/morele.net ), na pewno nie tam.

Pytanie - jak często po udanym (czyli nudnym) zakupie logujesz się na trustpilota żeby dodać sklepowi dobrą opinię? Czy dopiero gdy coś jest nie tak masz inicjatywę żeby obsmarować sklep? Raczej to drugie. Biorąc pod uwagę że Morele to bodajże największy polski sklep internetowy (plus platforma dla zewnętrznych sprzedawców) to nic dziwnego że mają więcej negatywnych opinii.

Opublikowano

tu nie tylko trustpilot tu w większej ilości stron jest negatywna opinia. Ta strona to tylko jedna z nielicznych. A przy moim szczęściu, to może być zabawa w reklamację. Sprawdzę jeszcze na proline, jak tam cenowo. Na pewno raczej z morele, nie skorzystam.

Opublikowano

Bo ludzie wystawiają opinie na stronach z dwóch powodów: ktoś im za to płaci (choćby sklep udzielając rabatu) albo gdy mają jakiś problem. Im większy sklep tym więcej opinii, im więcej opinii tym więcej negatywnych.

Opublikowano (edytowane)

Wiem, lecz myślę że jak kiedyś złożyłem ponad 20 kompów, to i teraz sobie poradzę :)
Aż tak chyba się to nie zmieniło

Edytowane przez xx2xx
Opublikowano

Widzę, że w porównaniu do innych to płyta jest tańsza. A nie orientujesz się czy w przypadku jakiegoś uszkodzenia to reklamuję u nich czy u producenta ?

Opublikowano

Często to serwis producenta robi największe problemy z reklamacją. Ja z rok temu reklamowałem RTX 4070 od MSI, to sklep (Proline) dość szybko dostarczył kartę do serwisu (po kilku dniach od otrzymania ode mnie), ale ten trzymał ją u siebie ponad 2 miesiące... Mimo że GPU miało ewidentnie padnięte pamięci i nawet go nie naprawiali bo ostatecznie dostałem pełen zwrot kasy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...